 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiary tłumika ralliart |
Autor |
Wiadomość |
beti
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 96 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-04-2011, 09:57 Wymiary tłumika ralliart
|
|
|
Koledzy, ma ktoś z Was może wymiary tłumika sportback ralliart? Szukam i szukam po necie ale nie mogę znaleźć. Zależy mi na rozstawie wydechód, grubości i szerokości puszki. Chcę oryginalny z ralliart'a zderzak dać ale ASO mi go szuka po kraju i też wymiarów nie znają. |
_________________ (o: |
|
|
|
 |
Chuki
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer sportback
Kraj/Country: UK
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 1 Skąd: Londyn UK
|
Wysłany: 16-07-2013, 11:31
|
|
|
Apropo tlumika mam pytanie czy warto założyć dworurke do sportbacka 1.8 silnik? |
_________________ Chuki |
|
|
|
 |
piotrekt1976
Nowy Forumowicz Piotrek
Auto: Lancer Ralliart, evoX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 17 Skąd: Frankfurt am main
|
Wysłany: 09-09-2014, 08:05
|
|
|
Zalezyco chcesz osiagnac. w kwestii tlumika koncowego to przerabialem temat i wymmiary samego tlumika sa dokladie takie same jak jak lancera evolution z ta roznica ze same juz rury ktore widac sa w ralliarcie dlluzsze o 8 cm ,na szczescie to nie problem bo mozna przerobic mocowania w samym tlummiku i wszystko ladnie pasuje / Tutaj raczej glowne pytanie nie jest w tyle tylko raczej przodzie tlumika czyli ta czescia ktora idzie od strony silnika bo obawiam sie ze tam bedzie sproro przerobek. Koncowy wydech w Ralliarcie jest przygotowany do silnika 2.0 Turbo ( dokladnie ten sam silnik co w Evo). Testuje to na zywca bo jestem aktualnie wlascicielem Ralliarta i na te chwile zdazylem przebudowac :
1. Kompletny wydech HKS wlaczajac 3calowy dowpipe + sportowy kat.
2. IC + filtr K&N
3. Set do skrzyni SST stage 5
4. Turbina EVO X ( fabryczna Ralliart troche mniejsza jest)
5. Wtryski 1000 + pompa Walbro 255
6. Tein
7. Szpera tyl 5,5 kg
8. Zawor DV " amelinowy" bo fabrycznie kawal plastiku siedzi
9. Oczywiscie remap silnika
W miedzyczasie regeneracja pompy dyfrow i kilka innych drobiazgow .
Zanim zechcesz zalozyc tlumik od Ralliarta zapytam po co ? Brzmienia on nie ma zadnego, osiagow tez nie poprawisz ?. Chcesz fajny dzwiek+ wyglad+ poprawe to pomysl nad catbackiem lub przebudowa kompletna uklady wydechowego, sam konocowy to strata czasu i kasy. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-09-2014, 08:18
|
|
|
piotrekt1976 napisał/a: |
3. Set do skrzyni SST stage 5
|
A co się na to składa? Trzeba rozmontować skrzynię? Ktoś w Polsce takie rzeczy robi?
piotrekt1976 napisał/a: | Szpera tyl 5,5 kg |
Dało to coś? Ogólnie poradziłeś sobie z mocną podsterownością RA?
Ile wypluło na hamowni? Są jakieś zmienny smarowania w obu silnikach? |
|
|
|
 |
|
|