 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
[I 2.0] Bicie podczas jazdy i delikatnego skręcania. |
Autor |
Wiadomość |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 14-09-2014, 10:52 [I 2.0] Bicie podczas jazdy i delikatnego skręcania.
|
|
|
Mam Outka, którego doprowadziłem już prawie do fajnego stanu, chciałem jeszcze wykluczyć takie bicie podczas jazdy przenoszące się na budę i wnętrze. Mianowicie, jadąc na prostej drodze od ok. 60-70km/h zaczyna bić gdzieś z przodu, bicie podobne jest do bicia rozgrzanych tarcz przy hamowaniu, nie rzuca mocno ale jest odczuwalne i słyszalne, niestety to ani tarcze ani koła, zmieniałem na zimówki na stalowych i dalej to samo, obstawiam więc napęd, odrzucam skrzynię i skrzynkę rozdzielczą, ponieważ bicie pojawia się niezależnie od wciskania sprzęgła, zarówno na luzie jak i na biegu. Pozostały półośki, przeguby albo łożyska. Dodam, że jadąc z prędkością 60-70km/h gdy pojawi się bicie to przy delikatnym ruchu kierownicy w prawo(skręceniu) bicie ustaje, a przy jeździe na wprost i ruchu w lewo nasila się. Pomoże ktoś? |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 15-09-2014, 22:22
|
|
|
Zastanawiałem się nad tym jednak jedyna możliwość sprawdzenia ich to wymiana tak samo jak półosi i przegubów;/ a wymieniać wszystko po kolei to nie bardzo, bo chyba jakoś namacalnie lub wzrokowo się nie da jej zbadać? Chyba tylko czujnik zegarowy. |
|
|
|
 |
GrzechuB
Forumowicz
Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lis 2013 Posty: 59 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 16-09-2014, 20:05
|
|
|
Skręcając w prawo dociskasz lewe koło bardziej i przez to kasujesz luzy na lewym kole.
Wg mnie to łożysko lewego koła ma już dość postaraj cię podnieść za wachacz nie za progi chodzi o to by zawieszenie stało tak jak na drodze.
Pokręć ręką koła na zgaszonym silniku i posłuchaj
Pozdrówki |
_________________ Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.
Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29 |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-09-2014, 21:09
|
|
|
chyba bedzie ci ciezko pokrecic kolem z autem z napedem 4x4 ktory jest "stały", ale na lozysko jest jeszcze jeden sposób.
jak podniesiesz koło to zlap koło u gory i na dole(na 12 i 6godz) i sprawdz czy jest luz, jesli nawet malutki to sprawa jasna... lozysko do wymiany |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 20-08-2015, 15:03
|
|
|
Zebrałem się w końcu do zdiagnozowania bicia, które mnie już denerwowało. Postanowiłem rozebrać piasty bo przy ruszaniu kołem nie słychać było łożysk ani nie było luzu. Najpierw prawe koło, łożysko OK ale wymieniłem dla świętego spokoju. Później lewe no i jest - łożysko skończyło żywot! Po wymianie cisza w aucie i nie ma bicia i innych odgłosów, przy okazji wymieniłem wadliwy czujnik ABS - pozdrawiam! |
|
|
|
 |
|
|