Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
[I 2.0] Bicie podczas jazdy i delikatnego skręcania.
Autor Wiadomość
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 14-09-2014, 10:52   [I 2.0] Bicie podczas jazdy i delikatnego skręcania.

Mam Outka, którego doprowadziłem już prawie do fajnego stanu, chciałem jeszcze wykluczyć takie bicie podczas jazdy przenoszące się na budę i wnętrze. Mianowicie, jadąc na prostej drodze od ok. 60-70km/h zaczyna bić gdzieś z przodu, bicie podobne jest do bicia rozgrzanych tarcz przy hamowaniu, nie rzuca mocno ale jest odczuwalne i słyszalne, niestety to ani tarcze ani koła, zmieniałem na zimówki na stalowych i dalej to samo, obstawiam więc napęd, odrzucam skrzynię i skrzynkę rozdzielczą, ponieważ bicie pojawia się niezależnie od wciskania sprzęgła, zarówno na luzie jak i na biegu. Pozostały półośki, przeguby albo łożyska. Dodam, że jadąc z prędkością 60-70km/h gdy pojawi się bicie to przy delikatnym ruchu kierownicy w prawo(skręceniu) bicie ustaje, a przy jeździe na wprost i ruchu w lewo nasila się. Pomoże ktoś?
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 15-09-2014, 11:12   

Nie jestem do końca pewien ale może warto by było sprawdzić piasty czy któraś z nich nie ma bicia :?:
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 15-09-2014, 22:22   

Zastanawiałem się nad tym jednak jedyna możliwość sprawdzenia ich to wymiana tak samo jak półosi i przegubów;/ a wymieniać wszystko po kolei to nie bardzo, bo chyba jakoś namacalnie lub wzrokowo się nie da jej zbadać? Chyba tylko czujnik zegarowy.
 
 
GrzechuB 
Forumowicz

Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 16-09-2014, 20:05   

Skręcając w prawo dociskasz lewe koło bardziej i przez to kasujesz luzy na lewym kole.
Wg mnie to łożysko lewego koła ma już dość postaraj cię podnieść za wachacz nie za progi chodzi o to by zawieszenie stało tak jak na drodze.
Pokręć ręką koła na zgaszonym silniku i posłuchaj
Pozdrówki
_________________
Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.

Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-09-2014, 21:09   

chyba bedzie ci ciezko pokrecic kolem z autem z napedem 4x4 ktory jest "stały", ale na lozysko jest jeszcze jeden sposób.
jak podniesiesz koło to zlap koło u gory i na dole(na 12 i 6godz) i sprawdz czy jest luz, jesli nawet malutki to sprawa jasna... lozysko do wymiany
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 20-08-2015, 15:03   

Zebrałem się w końcu do zdiagnozowania bicia, które mnie już denerwowało. Postanowiłem rozebrać piasty bo przy ruszaniu kołem nie słychać było łożysk ani nie było luzu. Najpierw prawe koło, łożysko OK ale wymieniłem dla świętego spokoju. Później lewe no i jest - łożysko skończyło żywot! Po wymianie cisza w aucie i nie ma bicia i innych odgłosów, przy okazji wymieniłem wadliwy czujnik ABS - pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.