 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma] Upływ prądu momentami nawet 2,7A? gdzie szukać? |
Autor |
Wiadomość |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-09-2014, 23:17 [Carisma] Upływ prądu momentami nawet 2,7A? gdzie szukać?
|
|
|
Dzisiaj rano wsiadam do Cari, a tutaj niespodzianka. Akumulator zero, nawet kontrolki się nie zapaliły. Po podłączeniu przez kable z akumulatora sąsiadki odpalił po 2minutach gazowania. Pierwsze co pomyślałem 2 letni akumulator padł, pojechałem go wymienić na nowy, ale panowie z firmy AKUMA-Serwis Plus przetestowali go w każdą stronę stwierdzając że jest w stanie idealnym i jeżeli bardzo chcę mogą mi sprzedać nowy, ale nie ma to sensu. Zbadałem pobór prądu, przy wyłączonej stacyjce, raz jest 0, 122 A, a raz 2,7A. Przeryłem dzisiaj cały samochód, łącznie ze stacyjką i wyjęciem wszystkich bezpieczników. Nie znalazłem, na razie odłączam akumulator na noc. Jakie układy są podłączone z pominięciem stacyjki? Pomyślałem sobie, o centalnym zamku i siłownikach w drzwiach oraz bagażniku. W sobotę dalszy ciąg, podrzućcie gdzie jeszcze szukać. Radio odpada z odłączonym całkowicie też było 2.7A. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
Ostatnio zmieniony przez glina 29-09-2014, 10:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 19-09-2014, 06:14
|
|
|
wichura1, poczytaj tematy sveno i chyba MKV w NM, bo oni walczyli z podobnymi objawami.
Nie wiem czy winowajcą nie okazał sie alternator. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-09-2014, 08:12
|
|
|
Najprościej powtórzyć proces demontażu bezpieczników i przekaźników, cierpliwie czekając na efekt, alternator tez jest pod przekaźnikiem jeźeli się nie myle, zacząlbym także od wykluczenia dokładanych elementów w instalacji (sterownik zamka, GPS, gniazda zapalniczki, etc) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 19-09-2014, 08:28
|
|
|
wichura1 napisał/a: | Jakie układy są podłączone z pominięciem stacyjki? | Rozrusznik |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-09-2014, 19:22
|
|
|
To jednak alternator po odłączeniu bezpiecznika 100A nadal był upływ. Po odłączeniu grubego przewodu alternatora pobór spadł do 0,008A. Po ponownym podłączeniu zasilania pobór 0.132A a po 30 minutach rośnie do 2.7A po odłaczeniu grubego przewodu znowu spada do 0.008A. Co najśmieszniejsze alternator ładuje aku, napięcie 14,2V. Czyli muszę kupić używkę Bosch 90A. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 20-09-2014, 19:30
|
|
|
A nie lepiej, żebyś swój wymontował i regenerował ? Bo z używkami jest jak jest, kupisz, a też się do regeneracji może nadawać... |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-09-2014, 20:14
|
|
|
Już regenerowałem, w zeszłym roku, a moduł regulatora do niego kosztuje 350PLN.
[ Dodano: 26-09-2014, 23:05 ]
Dzisiaj zamontowałem alternator:
- BOSCH 90A MD327551 (0 123 315 018) 14V 95A ( to drugi pasujący wymieniony w CAPS-ie )
ten, który miałem do tej pory to model:
- BOSCH 90A MD353869 (0 124 325 010) 14V 90A
Regulator był droższy niż używany alternator z przesyłką, więc się nie bawiłem z naprawą.
Teraz układ zachowuje się poprawnie. Po podłączeniu akumulatora natężenie prądu rośnie do 0,121A, po chwili wszystkie odbiorniki przechodzą w tryb standby, a pobór prądu spada do 0,008A.
Temat zamykam.
[ Dodano: 01-10-2014, 21:59 ]
Jeszcze odnośnie alternatora, przypomniało mi się, że były jakieś zapowiedzi awarii, tylko je zignorowałem. Jadąc po ciemku, przy zapalonych światłach, na wolnych obrotach światła i podświetlenia w środku przygasały, przy zwiększeniu obrotów rozjaśniały się. Teraz niezależnie od obrotów cały czas ta sama jasność. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
|
|