Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0] Ile barów na garach?
Autor Wiadomość
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
  Wysłany: 25-09-2014, 17:01   [E39A 4WD 2.0] Ile barów na garach?

Witam ponownie koledzy :p
Posiadam :iroc: Galant 2,0 4x4 109km 8 zaworów

Gdzieś z rok temu ostatni raz mierzyłem kompresie na garach.
Na szczęście wyszło mi po równo :naka:

Pokazało mi: 11bara \:D/
Ale wiadomo, chciało by się więcej :weedman:
Ktoś mi powie czy to są dobre wyniki :?:
Jak ciśnienie powiększyć (prócz planowania dużo mm głowicy, i usuwania uszczelki na świecach :idea: ) :?:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-09-2014, 20:35   

Powinno być 13,5 bara minimalnie 9,6 bara max- różnica 1,0
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 01-10-2014, 19:59   

milo, Regenerowana głowica, powiedzieli mi tam że była w bardzo dobrym stanie. :badgrin:
Ale podejżewam że to pierścienie na garach.. :doubt:
Ile będzie wymiana kosztowała z robocizną. mniej więcej :?:

Ale zaskakująco, przyśpieszenie (0-100) na 10 sek :twisted:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-10-2014, 20:08   

franek1994 napisał/a:
Ale podejżewam że to pierścienie na garach

Zrób próbę olejową jak będzie lepsze sprężanie to pierścienie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 03-10-2014, 10:43   

milo, W sumie racja, gdyż sama benz. nie załatwi mega szczelności.

Wyczytałem gdzieś że pomiar na garach się robi na gorącym silniku ?!

Ja bynajmniej sprawdzałem ciśnienie na zimnym silniku (próba benzynowa :lol: )
Czy źle to w takim razie robiłem?
Przepustnica była owarta na maxa :P
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.