 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E39A 4WD 2.0] Ile barów na garach? |
Autor |
Wiadomość |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 25-09-2014, 17:01 [E39A 4WD 2.0] Ile barów na garach?
|
|
|
Witam ponownie koledzy
Posiadam Galant 2,0 4x4 109km 8 zaworów
Gdzieś z rok temu ostatni raz mierzyłem kompresie na garach.
Na szczęście wyszło mi po równo
Pokazało mi: 11bara
Ale wiadomo, chciało by się więcej
Ktoś mi powie czy to są dobre wyniki
Jak ciśnienie powiększyć (prócz planowania dużo mm głowicy, i usuwania uszczelki na świecach ) |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-09-2014, 20:35
|
|
|
Powinno być 13,5 bara minimalnie 9,6 bara max- różnica 1,0 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 01-10-2014, 19:59
|
|
|
milo, Regenerowana głowica, powiedzieli mi tam że była w bardzo dobrym stanie.
Ale podejżewam że to pierścienie na garach..
Ile będzie wymiana kosztowała z robocizną. mniej więcej
Ale zaskakująco, przyśpieszenie (0-100) na 10 sek |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-10-2014, 20:08
|
|
|
franek1994 napisał/a: | Ale podejżewam że to pierścienie na garach |
Zrób próbę olejową jak będzie lepsze sprężanie to pierścienie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 03-10-2014, 10:43
|
|
|
milo, W sumie racja, gdyż sama benz. nie załatwi mega szczelności.
Wyczytałem gdzieś że pomiar na garach się robi na gorącym silniku ?!
Ja bynajmniej sprawdzałem ciśnienie na zimnym silniku (próba benzynowa )
Czy źle to w takim razie robiłem?
Przepustnica była owarta na maxa |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
|
|