Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Colt gaśnie
Autor Wiadomość
set07 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014
Posty: 4
Skąd: Warsawa
Wysłany: 09-10-2014, 13:50   [CJ1A 1.3] Colt gaśnie

Cześć, jestem tu nowa i nie znalazłam tematu podchodzącego pod mój. Mianowicie samochód od jakiegoś czasu szwankuje. Odpala bez problemu, ale gdy tylko noga dotknie gazu natychmiast gaśnie. Wymienialiśmy już chyba wszystko. Od pompy po świece i kable. A on dalej gaśnie. Czy ktoś miał już podobny problem i wie co może być przyczyną? Błagam o pomoc!

[ Dodano: 09-10-2014, 15:43 ]
Zapomniałam dodać, że jak się delikatnie wciaska gaz, to wchodzi w obroty, jednak tylko na "luzie" na biegu nie rusza. Było wymienione już: już świece, kable, kopułka, palec, komputer, wkład pompy paliwa. Nie mam już do niego sił. :?
_________________
Syl
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 09-10-2014, 19:10   

Witamy plec piekna :)
A czy check sie swieci? Przepustnica byla czyszczona? O filtrze paliwa tez nic nie wspomnialas czy byl wymieniany.
_________________

 
 
set07 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014
Posty: 4
Skąd: Warsawa
Wysłany: 09-10-2014, 21:08   

No właśnie nie świeci, błędów nie wykryto, przepustnica czyszczona, filtr wymieniony. Dalej nic.
_________________
Syl
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-10-2014, 06:09   

A czy wolne obroty są równe? Może spróbujcie zdjąć z zaworu EGR podciśnienie sterujące i zaślepcie przewód podciśnieniowy od strony kolektora ssącego lub w ogóle na próbę zaślepcie całkiem EGR.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 10-10-2014, 08:06   

W Warszawie jest całkiem sprawny serwis Mitsumaniakowy - polecam tam zawitać.
Ja bym sprawdził czujnik położenia przepustnicy - tak proforma tylko, bo uważam, że problem leży w aparacie zapłonowym. Cewka zdechła prawdopodobnie. Ew. komputer wtrysku.
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 20-10-2014, 21:43   

Jesli colcik dalej nie jezdzi, to ja bym sprawdzil luzy zaworowe. Regulacje zaworow wykona kazdy srednio rozgarniety mechanic. Tylko chocby nie wiem jaki byl madry powinien je regulowac na cieplym silniku! Jesli sie nie myle to luzy powinny byc ssace 0,20mm, a wydechowe 0,25 (na rozgrzanym silniku) do sprawdzenia w manualu.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
oko_81 
Mitsumaniak


Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 83
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26-10-2014, 17:43   

Cewka w aparacie wymieniana była ?
Podobne objawy daje padnięta cewka
_________________

 
 
 
Aras8428 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 10
Skąd: Świdnica
Wysłany: 03-11-2014, 19:22   Colt się dławi

Witam

Mam problem z zapłonem, colt nie wchodzi na obroty, dławi się i strzela, jak chce mu się depnąć na gaz to nie wchodzi dalej niż 5 tyś obrotów.

Katu wyprzedzenia nie da się ustawić, bo jak trafiłem w punkt to w ogóle nie wchodzi na obroty.

Ma ktoś namiar na dobry warsztat, z rejonu Wałbrzycha lub Lubina, ewentualnie Kalisza?
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-11-2014, 16:29   

set07 napisał/a:
No właśnie nie świeci, błędów nie wykryto, przepustnica czyszczona, filtr wymieniony. Dalej nic.
temat aktualny? kto sprawdzał błędy i w jaki sposób? . masz immobilaiser?
 
 
set07 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014
Posty: 4
Skąd: Warsawa
Wysłany: 17-11-2014, 13:20   

Aparat zapłonowy wymieniony i dalej nic, oprócz tego doszło jakieś "walenie" spod maski i brak elektroniki. Już nie mam do tego sił.
_________________
Syl
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 17-11-2014, 14:10   

"walenie" można dość prosto zlokalizować - niektórzy nawet dodatkowo posiłkują się stetoskopem
może rozrząd przeskoczył, może panewki już się kończą - naprawdę to tylko gdybanie
czy byłaś w serwisie MM w Warszawie?
 
 
set07 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014
Posty: 4
Skąd: Warsawa
Wysłany: 17-11-2014, 14:25   

Jeszcze nie, ale prawdopodobnie czas najwyzszy...
_________________
Syl
 
 
Aras8428 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 10
Skąd: Świdnica
Wysłany: 20-11-2014, 18:35   

Witam

Temat aktualny, wymieniłem aparat zapłonowy na zregenerowany problem z obrotami i strzelaniem znikł.

Ale pojawił się nowy i to dziwny. Auto po dłuższym postoju odpala normalnie ale pochodzi około 2-3 minut, i spadają obroty i załączają, się dwa wentylatory i świeci się check engine.

Po zgaszeniu i odpaleniu jest ok, myślę że to ma związek z temperaturą silnika, termostat?

Macie jakieś pomysły?
 
 
Kristover086 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 36
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-11-2014, 17:05   

A silnik krokowy sprawdzałeś i czy jest masa na karoserii,mi gasną z powodu że auto nie dostawało masy i na silnik też,i filtr paliwa był zapchany oraz może być przepustnica do czyszczenia.
_________________

 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-12-2014, 22:57   

Sprawdz luzy zaworowe! ;-) Nie jest to droga usluga, producent zaleca taka regulacje co kilkadziesiat tys km. Kiedy ostatnio byly regulowane? Zawory moga byc zbyt luzne lub zbyt ciasne, czasem jest efekt "klepania" pod maska.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.