Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C12A 1.5] Awaria lancer kombi 4g15 v8
Autor Wiadomość
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-02-2007, 11:38   [C12A 1.5] Awaria lancer kombi 4g15 v8

Wlasnie wczoraj ok 18.00 zaliczylem pekniecie paska rozrzadu w silniku 4G15 v8 90 r autko lancer kombi c12
Opis : nagly spadek mocy silnik zamilkl po zatrzymaniu przy probie odpalenia rozrusznik pracowal bardzo lekko
--az sie rozbiegal :ANAL: efekt zobaczymy jeszcze dzisiaj
Pasek Gates przebieg 25 tys /8 miesiecy zaledwie/ przyczyna :?: ocenimy uklad rozrzadu kto zawinil???
biore sie do roboty :axe:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-02-2007, 11:41   

wojmi1 napisał/a:
Gates


To jest przyczyna..... a skutki - oby tylko pogięło zawory

W Galu na szczęście są 2 paski rozrządu (główny i balansowy) mi pierwszy pękł balansowy..... głównemu zabrakło jakieś 500 km - był w strzępach po 50 kkm i 2 latach
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-02-2007, 11:51   

Bartek, napewno wysle go z zapytaniem dlaczego??????

[ Dodano: 23-02-2007, 11:53 ]
Pierwszy raz mam problem z Gatesem od 90 roku--- widocznie tak musi bbyc :oops:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-02-2007, 13:15   

w koncu sie przekonasz do chinszczyzny :P - czyli Mitsuboshi (zaloz na probe - co Ci szkodzi - tylko wczesniej dokladnie sprawdz, zeby ew. jego awaria nie byla spowodowana ta obecna)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-02-2007, 14:26   

Krzyzak, nie dobija sie lezacego /zreszta czemu nie jak swoj/ ............... :mrgreen:
przyczyna sprezyna naciagu rolki spadla z dingsa na pasek ---- raport ze strat za jakies 2 godziny
/oczywiscie zalozylem Gatesa i zamowilem komplet gates-kid/ glowice bede sciagal tak czy siak :|
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 23-02-2007, 15:53   

wojmi1 napisał/a:
oczywiscie zalozylem Gatesa i zamowilem komplet gates-kid/

przy okazji , kto robi te rolki dla Gatesa, bo jakoś mało tego mamy w ofercie, i wszyscy biorą INĘ i nawet nie wiem jak to wygląda (my czyli hurtownia Gordon - www.gordon.biz.pl - gdzie mam okazję pracować), a pasków Gatesa sprzedajemy na tony. Oczywiście wyborców Gatesa szanujemy... :twisted:
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-02-2007, 16:23   

Rolka na SKF , tak zazwyczaj to na ntn
Uwaga auto chodzi , odpalil zaraz jazdy probne trzymac kciuki :badgrin:

[ Dodano: 23-02-2007, 16:59 ]
W poniedzialek mam do odbioru od Eurobelta ciekaw jestem czy dostane kita czy tez dokupili rolke napinacza

[ Dodano: 23-02-2007, 17:05 ]
Raport z probnych jazd :
1 chyba jestem w czep............ chodzi
2 brak wibracji cisza zawory nie stukaja
3 oczywiscie nie zdjolem pokrywy klawiatury --- ze strachu
4 i tak musze - planuje wymiane uszczelki pod glowica i uszczelniaczy kontrola i docieranie zaworow w karcie
5 dzisiaj jest za zimno -5 C
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-02-2007, 17:26   

Ad.1 Gratuluję - podaj 6 niepowtarzających się liczb z zakresu 1-49 ;) - jutro będziemy bogaci :)

2 zęby na kole rozrządu lub 1 na wale i terkocą zawory o tłoki - jeszcze niegrożnie ale już słychać

Ad.3 - podziwiam - pierwsze co bym zdjął, to pokrywa zaworów
Ad.4 - wymień przy okazji prowadnice zaworów i zawory - wydechy na 100% będziesz miał wywalone - jeszcze nie widziałem głowicy po znacznym przebiegu, żeby miała właściwy luz zawór - prowadnicach....a jak jest za duży luz, to żaden uszczelniacz nie utrzyma oleju na miejscu ;)

Ad.5 - nie przesadzaj - zeszłej nocy reanimowałem Eclipsa - było -10 a ja dzielnie wymieniałem cewki zapłonowe i moduł w 4g63 DOHC - kto widział gdzie one są umieszczone i jak łatwy do nich jest dostęp, to stwierdzi, że wymiana uszczelki pod głową w 4g15 to kaszka z mleczkiem ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-02-2007, 18:46   

Bartek napisał/a:

Ad.3 - podziwiam - pierwsze co bym zdjął, to pokrywa zaworów

tez bym tak zrobil ale stwierdzilem -5 C pokrecimy po zlozeniu silnikiem bez zaplonu zobaczymy czy sie zacina -- wczoraj go sciaglem pod wlasny sklep do domu ma jeszcze ok 23 km- chodzby na dwuch garach to sie doczolgamy---- planowana wymiana uszczelki jak cieplej, dowleczemy sie to zrobimy
Bartek napisał/a:
Ad.4 - wymień przy okazji prowadnice zaworów i zawory - wydechy na 100% będziesz miał wywalone - jeszcze nie widziałem głowicy po znacznym przebiegu, żeby miała właściwy luz zawór - prowadnicach....a jak jest za duży luz, to żaden uszczelniacz nie utrzyma oleju na miejscu ;)

masz racje ale po kontroli i sekcji bo silnik ma zaledwie 132 tys km :badgrin:
Bartek napisał/a:
Ad.5 - nie przesadzaj - zeszłej nocy reanimowałem Eclipsa - było -10 a ja dzielnie wymieniałem cewki zapłonowe i moduł w 4g63 DOHC - kto widział gdzie one są umieszczone i jak łatwy do nich jest dostęp, to stwierdzi, że wymiana uszczelki pod głową w 4g15 to kaszka z mleczkiem ;)
- podziwiam wiem o czym piszesz w nocy u nas lalo i wialo ale tak na +2 dopiero ok 3.00 zrobilo sie mroznie - 3C

:badgrin: :p notuj i wysylaj podoba misie nowe evo lancer :idea: 4, 10 , 6, 11, 19, 39 :P
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-02-2007, 18:52   

wojmi1 napisał/a:
w nocy u nas lalo i wialo ale tak na +2 dopiero ok 3.00 zrobilo sie mroznie - 3C


Patrz - niecałe 300 km a wieczorem było suchutko, tylko -10 ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-02-2007, 18:58   

Wiesz ze wiatr i temp -2 -- +4 C to najwieksze straty dla desantu -/ wychlodzenie rannych/
ja odczuwam np roznice ok 2-4C miedzy oswiecimiem a moja glusza klimat gorski- wplyw beskidu malego zywieckiego :oops:
wyslij kupon na lotka wygramy to Ci oddam he he he :mrgreen:
pasek wysylam w poniedzialek do Laboru Gatesa Europ

[ Dodano: 23-02-2007, 18:59 ]
ok czwartku jade do warszawki po lozyska moze spocikBartek, :lol:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-02-2007, 21:18   

Spocik - no problemo :)

Jak pasek przecięła sprężyna to możesz go nie wysyłać do laboratorium ;) . W 1998 roku NIC słownie NIC nie wywalczyłem, a serwis który mi wtedy "napraiwiał" misia dostał odpowiedź - przyspieszone zużycie spowodowane zbyt mocnym napięciem paska. Pasek był naprężony prawidłowo, a walka skończyła się na tym, że wybuliłem całą kasę za wymianę rozrządu. Nie chcę myśleć co by było gdyby pierwszy zerwał się pasek główny - już z niego wystawało zbrojenie, a większość zębów miała pęknięte podstawy - kilka dosłownie palcami oderwałem....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2007, 01:48   

Bartek napisał/a:
Ad.4 - wymień przy okazji prowadnice zaworów i zawory - wydechy na 100% będziesz miał wywalone - jeszcze nie widziałem głowicy po znacznym przebiegu, żeby miała właściwy luz zawór - prowadnicach....a jak jest za duży luz, to żaden uszczelniacz nie utrzyma oleju na miejscu


Pozwole sobie miec odmienne zdanie - chyba ze dla Ciebie 312000km to nie jest duzy przebieg.

Prowadnice - OK
Zawory - wymienione dla porzadku
Szczelnosc zaworow - sprawdzona na przyrzadzie - nawet nie trzeba bylo docierac
Glowica - brak odchylek od nominalu pod jakimkolwiek wzgledem


Co do paska - dojechalem na strzepach paska bo jak sie okazalo poszla sie walic rolka. Znaczy przestala sie krecic.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-02-2007, 14:58   

Cytat:
Pozwole sobie miec odmienne zdanie - chyba ze dla Ciebie 312000km to nie jest duzy przebieg.
132000km Hubciu to malo dla 4g15 v8
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.