Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt 1.8 diesel traci moc w mrozy.
Autor Wiadomość
pedros_85 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.8 D 1992 r czerwony:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 2
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-10-2014, 07:18   Colt 1.8 diesel traci moc w mrozy.

witam, w zeszłym roku jak nabyłem Colta w największe mrozy palił bez problemów ale po ujechaniu ok kilometra ( silnik już miał ładną temp)zaczynało sie przerywanie i dławienie, wyczysciłem zbiornik i cały układ, wymieniłem filtr paliwa nic to nie dało
w tym roku zaczęły się mrozy i powtórka z rozrywki ale już przy mniejszych mrozach.
auto pali na dotyk, chwilke nierówno popracuje i cos przykopci na jasno ( ok 5 sek) i chodzi jak zegareczek, wsiadam jade, zaczyna tracic moc aż ledwo co daje rade jechac na 2, po czym potrafi nagle odzyskac werwe i cisnac dalej, albo gaśnie, jak zgaśnie przerwa minuta i jazda dalej, po czym z nowu przerwa....
możliwe że autko jest aż tak wyczulone na zmianę gęstości paliwa?? bo nic innego mi nie przychodzi do głowy.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-10-2014, 14:53   

Zamiast z zbiornika podłącz zasilanie np z butelki itp blisko pompy powrót tak samo ,widać tak jak by zapowietrzał się układ wystarczy że smok będzie podgięty przy małym poziomie paliwa w zbiorniku i będzie łapał powietrze przewody i całe zasilanie mała nieszczelność i problemy
pedros_85 napisał/a:
możliwe że autko jest aż tak wyczulone na zmianę gęstości paliwa??

Na pewno nie :D nawet na roślinnym pojedzie :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
pedros_85 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.8 D 1992 r czerwony:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 2
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-10-2014, 22:11   

no tak ale poziom paliwa nie ma nic do rzeczy... pomyslałem ze w zwiazku z tym ze nie ma zadnej pompki w zbiorniczku ani nic lekkie zkrzepniecie paliwa w przewodach może mieć znaczenie, a paliwa niestety mamy tragiczne. ( tak po za tematem kupiłem kiedys paliwko w lecie i to letnie w 100% szczelnym baniaczku przestało do zimy i przy - 12 kasza...)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-12-2014, 15:19   

pedros_85 napisał/a:
no tak ale poziom paliwa nie ma nic do rzeczy

Właśnie że ma jak będzie podgięty smok będzie zciągać paliwo z powietrzem przy małym stanie paliwa
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.