 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Napięcie na świecach Zarowych?? |
Autor |
Wiadomość |
Armus [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2007, 09:31 Napięcie na świecach Zarowych??
|
|
|
Mam galanta 2.0TD z tego co orientuję się to na świecach żarowych przy włączonym silniku tez grzeją się świece więc mierze napięcie na świecach przy włączonym silniku a miernik mi pokazuję 0.01V więc nie grzeją się jaki to ma wpływ na spalanie i czy tak to powinno wyglądać??? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-02-2007, 11:49
|
|
|
Pierwsze kilka sekund 12V, potem w czasie dogrzewania 6V przerywane |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2007, 19:33
|
|
|
świece żarowe słóżą tylko i wyłącznie do ddpalenia silnika -potem są odłanczane przez przekaznik -czas ich działania zależy miedzy innymi od temperatury otoczenia -napewno nie mają żadnego wpływu na spalanie -najwyżej na trudności z odpaleniem -i ewentualnie gdy kturaś jest padnięta -silnik po odpaleniu przez pierwsze parę chwil będzie pracował nierówno
i troche kopcił |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-02-2007, 22:28
|
|
|
Cytat: | świece żarowe słóżą tylko i wyłącznie do ddpalenia silnika -potem są odłanczane przez przekaznik |
nieprawda. Przed odpaleniem grzeją na maxa, po odpaleniu dogrzewają silnik |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2007, 20:14
|
|
|
nie będe się spierał SWOJą WIEDZE opieram na 20-letnim starzu jako mechanik -ale rzeczą ludzką jest się mylić -pozdro |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-02-2007, 00:20
|
|
|
Nie twierdzę, że we wszystkich silnikach tak jest. Japońce wymyślili sobie takowy patent i w 4d65 i 4d68 zastosowali (miałem 4d65 przez 3 lata i ciężko mi napisać z czym nie miałem w nim problemów, więc trochę budowy i działania tego konkretnego silnika poznałem ) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 17:41
|
|
|
oczywiście że masz racje -w tych motorach było coś takiego że po tak zwanym grzaniu zasadniczym czyli od momentu zaświecenia kontrolki świec do jej zgaśnięcia-następowało tak zwane wolne wygaszanie czyli połowa napięcia przez jakiś czas -natomiast zgodzizs się że na wielkość spalania nie miało to większego znaczenia -jeszcze tak apropo o ile pamiętam to główną wadą TYCH motorów były głowice a właściwie uszczelki pod nimi
pozdrowienia |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-02-2007, 17:55
|
|
|
Głowice, uszczelki, turbiny, wały, korby, pompy wtryskowe...... w moim blok wytrzymał najdłużej .
Na spalanie "dogrzewanie" nie miało wpływy, ale na stabilność pracy zimnego silnika. U mnie jak padł rezystor robiący 6V, to odpalał pięknie, ale po chwili gasł, dopiero za n-tym razem załapywał na stale |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2007, 18:15
|
|
|
jednak ludzie normalni jak chcą to zawsze dojdą do porozumienia - oczywiście masz całkowitą racje-tak naprawdę w dizlach na wysokoś spalania ma największy wpływ (prócz ustawienia t.z.-kąta wtrysku ) czysty filtr powietrza i stan końcówek wtrysków
pozdro |
|
|
|
 |
|
|