Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Napięcie na świecach Zarowych??
Autor Wiadomość
Armus
[Usunięty]

  Wysłany: 11-02-2007, 09:31   Napięcie na świecach Zarowych??

Mam galanta 2.0TD z tego co orientuję się to na świecach żarowych przy włączonym silniku tez grzeją się świece więc mierze napięcie na świecach przy włączonym silniku a miernik mi pokazuję 0.01V więc nie grzeją się jaki to ma wpływ na spalanie i czy tak to powinno wyglądać???
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-02-2007, 11:49   

Pierwsze kilka sekund 12V, potem w czasie dogrzewania 6V przerywane
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 19:33   

świece żarowe słóżą tylko i wyłącznie do ddpalenia silnika -potem są odłanczane przez przekaznik -czas ich działania zależy miedzy innymi od temperatury otoczenia -napewno nie mają żadnego wpływu na spalanie -najwyżej na trudności z odpaleniem -i ewentualnie gdy kturaś jest padnięta -silnik po odpaleniu przez pierwsze parę chwil będzie pracował nierówno
i troche kopcił
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-02-2007, 22:28   

Cytat:
świece żarowe słóżą tylko i wyłącznie do ddpalenia silnika -potem są odłanczane przez przekaznik


nieprawda. Przed odpaleniem grzeją na maxa, po odpaleniu dogrzewają silnik
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 20:14   

nie będe się spierał SWOJą WIEDZE opieram na 20-letnim starzu jako mechanik -ale rzeczą ludzką jest się mylić -pozdro
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-02-2007, 00:20   

Nie twierdzę, że we wszystkich silnikach tak jest. Japońce wymyślili sobie takowy patent i w 4d65 i 4d68 zastosowali (miałem 4d65 przez 3 lata i ciężko mi napisać z czym nie miałem w nim problemów, więc trochę budowy i działania tego konkretnego silnika poznałem ;) )
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 17:41   

oczywiście że masz racje -w tych motorach było coś takiego że po tak zwanym grzaniu zasadniczym czyli od momentu zaświecenia kontrolki świec do jej zgaśnięcia-następowało tak zwane wolne wygaszanie czyli połowa napięcia przez jakiś czas -natomiast zgodzizs się że na wielkość spalania nie miało to większego znaczenia -jeszcze tak apropo o ile pamiętam to główną wadą TYCH motorów były głowice a właściwie uszczelki pod nimi
pozdrowienia
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-02-2007, 17:55   

Głowice, uszczelki, turbiny, wały, korby, pompy wtryskowe...... w moim blok wytrzymał najdłużej ;) .

Na spalanie "dogrzewanie" nie miało wpływy, ale na stabilność pracy zimnego silnika. U mnie jak padł rezystor robiący 6V, to odpalał pięknie, ale po chwili gasł, dopiero za n-tym razem załapywał na stale ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2007, 18:15   

jednak ludzie normalni jak chcą to zawsze dojdą do porozumienia - oczywiście masz całkowitą racje-tak naprawdę w dizlach na wysokoś spalania ma największy wpływ (prócz ustawienia t.z.-kąta wtrysku ) czysty filtr powietrza i stan końcówek wtrysków

pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.