 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 17-11-2014, 16:22 |
Dziwny problem z Mitsubishi Pajero 3.2 165KM LONG |
Autor |
Wiadomość |
śmieszko
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 16-11-2014, 20:26 Dziwny problem z Mitsubishi Pajero 3.2 165KM LONG
|
|
|
Witam, mam problem z moim Mitsubishi Pajero 3.2 165KM z 2000 roku. Mianowicie auto przy pierwszym naciśnięciu hamulca hamuje brzytwa, wręcz staje w miejscu natomiast gdy zahamuje się drugi i trzeci raz to pedał wpada do końca i auto nie hamuje w ogóle. Gdy chwile się odczeka po trzecim naciśnięciu pedału hamulca wraca on do pierwotnej pozycji i znów hamulec jest brzytwa i tak w kółko. Wymieniłem już klocki z przodu i z tyłu i problem nie ustał, mechanik twierdzi, że pompa i serwo są do wymiany ale mimo to wydaje mi się, że przyczyna leży gdzie indziej, ma ktokolwiek jakiś pomysł ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 17-11-2014, 15:42
|
|
|
Bardzo możliwe że pompa przepuszcza w środku taki sam objaw miałem w motocyklu uszczelka tłoczka wewnątrz przepuszczała
Sprawdz serwo przewód podciśnieniowy powinien mieć zworek -szczelność |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
piotrulec
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 01-12-2014, 13:00
|
|
|
a płyn wymieniałeś? może masz zanieczyszczony wodą i po prostu wrze przez co tracisz skuteczność.
Polecam zalać motula rbf 660 , temperature wrzenia ma powyżej 300* używam go w aucie wyścigowym od lat i zagotowałem go może ze 3 razy , a wcześniej nie było wyścigu bez pompowania pedałem na prostej żeby przed zakrętem było czym hamować |
|
|
|
 |
|
|