Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
17-11-2014, 16:22
Dziwny problem z Mitsubishi Pajero 3.2 165KM LONG
Autor Wiadomość
śmieszko 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 3
Skąd: Wałbrzych
  Wysłany: 16-11-2014, 20:26   Dziwny problem z Mitsubishi Pajero 3.2 165KM LONG

Witam, mam problem z moim Mitsubishi Pajero 3.2 165KM z 2000 roku. Mianowicie auto przy pierwszym naciśnięciu hamulca hamuje brzytwa, wręcz staje w miejscu natomiast gdy zahamuje się drugi i trzeci raz to pedał wpada do końca i auto nie hamuje w ogóle. Gdy chwile się odczeka po trzecim naciśnięciu pedału hamulca wraca on do pierwotnej pozycji i znów hamulec jest brzytwa i tak w kółko. Wymieniłem już klocki z przodu i z tyłu i problem nie ustał, mechanik twierdzi, że pompa i serwo są do wymiany ale mimo to wydaje mi się, że przyczyna leży gdzie indziej, ma ktokolwiek jakiś pomysł ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. :D
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-11-2014, 20:44   

śmieszko, najlepiej spytaj w dziale Pajero :D :
http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?c=33
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-11-2014, 15:42   

Bardzo możliwe że pompa przepuszcza w środku taki sam objaw miałem w motocyklu uszczelka tłoczka wewnątrz przepuszczała
Sprawdz serwo przewód podciśnieniowy powinien mieć zworek -szczelność
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
piotrulec 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 01-12-2014, 13:00   

a płyn wymieniałeś? może masz zanieczyszczony wodą i po prostu wrze przez co tracisz skuteczność.
Polecam zalać motula rbf 660 , temperature wrzenia ma powyżej 300* używam go w aucie wyścigowym od lat i zagotowałem go może ze 3 razy , a wcześniej nie było wyścigu bez pompowania pedałem na prostej żeby przed zakrętem było czym hamować ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.