Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
check silnika
Autor Wiadomość
Bleki6 
Nowy Forumowicz


Auto: carisma 1.6 98rp
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Sowiny
  Wysłany: 26-01-2015, 20:07   check silnika

Witam Was ! Mam pewien maly problem z moja kari ! Od kilku dni po zapaleniu auta i przejechniu kilkudziesieciu metrow jak zawsze przechodzi na gaz tylko ze w chwili przelaczenia zaswieca sie check silnika i auto traci moc ,dzieje sie tak tylko raz tylko rano jak jest zimny silnik . Jak zgasze i zapalę drugi raz jest już dobrze ! Co to może oznaczać ? Za szybko przechodzi na gaz ? Silnik jest nie rozgrzany ? Tylko że do tej pory było ok .....Carisma 1.6 1998 rp gaz sekwencja . Będe wdzięczny za jakiekolwiek porady . Pzdr Bleki6
_________________
Były-Mazda 929 coupe 86rp
Mazda 929 coupe 88 rp
Mazda Rx7 coupe 87tp
Mitsubishi Starion 2.0 Turbo 87 tp
Fiat ritmo cabrio Abarth 88rp
I wiele innych mniej lub bardziej ciekawych pomykaczy ;)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-01-2015, 20:21   

Podstawa, to sprawdzenie błędów, jak to zrobić samodzielnie masz opisane tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Napisz jeszcze jaka to dokładnie instalacja czyli sterownik, reduktor i wtryski i ile już przejechała w tym autku.
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 26-01-2015, 22:03   

Jeśli to wina zbyt szybkiego przejścia na gaz, to rano przełącz na benzynę, tak żeby auto samo nie przeszło na gaz, zrób ze dwa kilometry więcej i wtedy przełącz ręcznie na gaz. Zobaczysz jaki będzie efekt
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-01-2015, 22:24   

Przejście na LPG zależy od temperatury reduktora i czy w lecie jak i w zimie silnik przełączy się na gaz przy takiej samej temperaturze reduktora i silnika więc nie ma czegoś takiego jak zbyt szybkie przejście kiedy jest zimniej no chyba, że ktoś teraz obniżył w sterowniku LPG temperaturę przełączenia na LPG. Najważniejsze w tym momencie jest sprawdzenie błędów silnika aby dowiedzieć się czy to jakieś uszkodzenie w elektryce silnika czy to jakiś problem z instalacją LPG.
 
 
Bleki6 
Nowy Forumowicz


Auto: carisma 1.6 98rp
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Sowiny
Wysłany: 27-01-2015, 17:31   

Musze Wam napisać że byłem już na wielu forach zalogowany bo i różnymi autami się jeździło ale tylko tu dostalem odpowiedz z podanym linkiem ....dzięki Plecho1spodziewałem się tekstów w stylu ....to juz było ,wyszukiwarka nie gryzie itp :-)
Ale do rzeczy -Remi zrobiłem tak jak pisałeś i bez różnicy też wywalił chek .
Plecho1 gaz jest w aucie 4 letni na nim przejechano ok 40 tys km ,typ Agis/Mini ,reduktor Scorpion , wtryski niebieskie no name ..pierwsze widze taką firmę ,zawsze miałem Brc lub Lowato .
Sprawdzę jecze kody ! Może coś mądrego mi pokażą .
_________________
Były-Mazda 929 coupe 86rp
Mazda 929 coupe 88 rp
Mazda Rx7 coupe 87tp
Mitsubishi Starion 2.0 Turbo 87 tp
Fiat ritmo cabrio Abarth 88rp
I wiele innych mniej lub bardziej ciekawych pomykaczy ;)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-01-2015, 17:42   

Wtryski pewnie Regi, jest to dolna półka cenowa ale nie są takie najgorsze. Po tym przebiegu mogły się zabrudzić jeśli były filtry słabej jakości lub nie były na czas wymieniane bo normalnie powinny wytrzymać około 100 tys km. Sprawdź te błędy bo to wiele wyjaśni dodatkowo dobrze by było podłączyć instalację LPG pod komputer w celu sprawdzenia parametrów jej pracy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.