Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
[I 2.0T] szarpie i jakby słabszy
Autor Wiadomość
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 22-11-2014, 09:06   [I 2.0T] szarpie i jakby słabszy

witam koledzy mam pytanko jak w temacie , podczas jazdy czasami szarpie , lub podczas hamowania silnikiem , i potem jak dodam gazu to tez szarpie, i wydaje mi sie jakby troche osłabł, wiem ze bez kompa ciezko bedzie , ale moze cos podpowiecie wymieniłem swiece , i dalej tak samo , jak go kupiłem 2 tyg temu wszystko bylo ok , jest tam jakis filtr paliwa? , moze cewki , czek sie nie swieci
 
 
 
miron 
Forumowicz

Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 326
Skąd: Świlcza
Wysłany: 22-11-2014, 12:32   

Masz gaz?
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 22-11-2014, 12:35   

nie mam jeszcze
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 22-11-2014, 13:59   

Jakby tylko szarpie to może być wina silniczka krokowego w przepustnicy, ale jak jeszcze osłabł to w sumie może być wina każdego elementu silnika.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 22-11-2014, 14:39   

Osłabienie silnika może być efektem lania kiepskiej benzyny (silnik przechodzi w tryb serwisowy) - miałem to u siebie po zalaniu Pb98 na stacji Tesco... odepnij na chwilę klemę i zobacz czy się poprawi. Jeśli chodzi o szarpanie to polecam zmniejszyć na świecach przerwę z 1.1mm na 0.8 - 0.7
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 23-11-2014, 10:00   

zmniejszyłem przerwe faktycznie przestał szarpac , ale dalej mi sie wydaje ze jest slabszy wyjezdze paliwo , odepne kleme i zobacze, wydaje mi sie ze cewki ida na spacer , da sie jakos sprawdzic czy on jest w trybie serwisowym?
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 23-11-2014, 12:23   

Podpinasz sie pod Obd i patrzysz cisnienie doladowania. Jesli nie bedzie chcial pompowac wiecej niz 0.6 bara to masz tryb serwisowy
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 23-11-2014, 20:28   

wlasnie sie czek zapalił , silnik kreci tylko do 5 tys , i jednak szarpie , jutro jade na kompa , gdzie jest zlacze diag, i ew gdzie jest filtr paliwa , ma ktos jakies pomysły?co pada w tych silnikach, jeszcze w momencie jak sie check zapalił samochód ma b.niskie obroty biegu jał.
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 23-11-2014, 21:20   

Daj znać co wyjdzie, bo sam jestem zainteresowany, u mnie podobne objawy pojawiły się ostatnio
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 24-11-2014, 09:31   

dziwna sprawa blad chyba p1000 przeplywka , wykasowane zobaczymy ,ale przeplywka w japońcu?, wymieniłem jeszcze cewki profilaktyczne dla potomnych pasują z janmora jm5121,po 100pln u mnie w sklepie , tylko trezba fajki przelozyc , i na jedna srube przykrecic
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-11-2014, 12:02   

woojas25 napisał/a:
ale przeplywka w japońcu?

A co w tym dziwnego, u ciebie też powinna być:
http://www.mitsubishi-mot...sub_group%3D010
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 24-11-2014, 12:09   

tzn chodzi mi o to ze przeplywki w japoncach nie padają
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-11-2014, 12:11   

W carismach częsta usterka :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 24-11-2014, 12:56   

ciekawe jak w otutku , blad sie pojawił jednorazowo , ale skąd?
 
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24-11-2014, 13:02   

woojas25 napisał/a:
dziwna sprawa blad chyba p1000 przeplywka , wykasowane zobaczymy ,ale przeplywka w japońcu?, wymieniłem jeszcze cewki profilaktyczne dla potomnych pasują z janmora jm5121,po 100pln u mnie w sklepie , tylko trezba fajki przelozyc , i na jedna srube przykrecic



hej, i jak te cewki? napisz cos jak juz chwile pojezdzisz? ja z kolei mam problem z wypadajacym zaplonem.. tyle, ze w O1 bez turbo.
Kiedys do carismy kupilem cewki zamienniki Mobiletron i byly krotsze od oryg wogole:/

O Janmorze tez roznie pisza- daj znac.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.