 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Szarpie przy ruszaniu na ciepłym silniku L200 2.5d 136 2011 |
Autor |
Wiadomość |
zuzusklep
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2018 Posty: 2 Skąd: b-b
|
Wysłany: 09-03-2018, 09:19 Szarpie przy ruszaniu na ciepłym silniku L200 2.5d 136 2011
|
|
|
Drodzy Mitsumaniacy, prosze o pomoc w diagnozie!!
L200 2.5d 136 2011 Szarpie przy ruszaniu na ciepłym silniku!
Generalnie problem pojawia sie na trasie, 100-200km i zaczyna szarpac przy ruszaniu,
samochód ma przebieg około 90000, niestety z drugiej reki po lisingu wiec sprzęgło mogło byc dojedzone!
Czy obstawia ktos sprzegło czy moze olej w moscie?!
Czy wogule ten model ma dwumas czy zamachowe?!
Pozdrawiam i dzieki za pomoc !!! |
|
|
|
 |
Papaj
Forumowicz Eksplorator

Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 33 Skąd: Woyanow
|
Wysłany: 09-03-2018, 21:28
|
|
|
Cześć, trochę już znam to forum... Powoli. 136KM nie ma koła zamachowego 2masowego. Odpowiedzieć najprędzej może Zbyszek, mamy tu GURU z Epajero. Ale chłop ma zajęcie na co dzień więc rozumiemy niańczyć nas nie będzie. Dobra teraz co ci szarpie? Silnik czy przeniesienie napędu? Napisz coś więcej, obroty, skrzynia, tylny most??? Puka coś, krzyżaki, podpora wału. Musisz nam coś więcej powiedzieć jakiego typu to jest szarpanie. Czy możesz jakieś sugestie nam podpowiedzieć, np poduszki skrzyni? Pozdro |
_________________ Pasja eksploracja.
 |
|
|
|
 |
zuzusklep
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2018 Posty: 2 Skąd: b-b
|
Wysłany: 09-03-2018, 22:48
|
|
|
Hej. Szarpie tylko na zagrzanym na trasie 2-3h jazdy. tylko na jedynce, podczas puszczania sprzegla trzeba wtedy delikatnie ruszac, dawac wiecej gazu to nie czuc bardzo, ale jak szybko sie ruszy to skacze jak zaba.
nic nie sluchac niedobrego, żadnego pukania
l200 jest oczywiscie w manualu, zadnych cudow super select czy coś- prosty wół, napedy wlaczane lewarkiem.
dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
trzy_diamenty
Nowy Forumowicz
Auto: l200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2018 Posty: 3 Skąd: Wapnica
|
Wysłany: 08-09-2018, 11:10
|
|
|
Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-09-2018, 11:04
|
|
|
trzy_diamenty napisał/a: | Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km |
Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
trzy_diamenty
Nowy Forumowicz
Auto: l200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2018 Posty: 3 Skąd: Wapnica
|
Wysłany: 16-09-2018, 17:59
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | trzy_diamenty napisał/a: | Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km |
Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej |
Zaczęły w czasie jazdy czy podczas postuju ,na właczonym silniku, zapalac się mi Check engine, kontrola trakcji i utrata przyczepności. Towarzyszyło temu małe szarpnięcie i delikatny spadek mocy.
Pojechałem do serwisu Mitsubishi przeczyścili mi "wężyk od czujnika ,który niedługo bedzie nadawac się do wymiany", ale nikt nie powiedział jaki to czujnik. Problemu z kontrolkami juz nie ma, został tylko ten z opisany przeze mnie wyzej.
czy to włąsnie tez może wskazywac ten czujnik w pompie wtryskowej?? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 17-09-2018, 16:48
|
|
|
trzy_diamenty napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | trzy_diamenty napisał/a: | Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km |
Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej |
Zaczęły w czasie jazdy czy podczas postuju ,na właczonym silniku, zapalac się mi Check engine, kontrola trakcji i utrata przyczepności. Towarzyszyło temu małe szarpnięcie i delikatny spadek mocy.
Pojechałem do serwisu Mitsubishi przeczyścili mi "wężyk od czujnika ,który niedługo bedzie nadawac się do wymiany", ale nikt nie powiedział jaki to czujnik. Problemu z kontrolkami juz nie ma, został tylko ten z opisany przeze mnie wyzej.
czy to włąsnie tez może wskazywac ten czujnik w pompie wtryskowej?? |
żyk idzie do czujnika doładowania ciśnienia.
Ile ma przejechane to auto? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jr504
Nowy Forumowicz
Auto: l 200 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2018 Posty: 3 Skąd: limanowa
|
Wysłany: 17-09-2018, 20:03
|
|
|
dołączę do tematu w moim l200 z 2008r. w czasie jazdy przy obrotach 1700-2000 jest szarpnięcie jakby silnik na chwile 1-2sekundy zgasł żadna kontrolka się nie zapala,jeśli wcisnę gaz od 1000 do podłogi auto jedzie płynnie bez szarpnięcia i jeszcze jedno czasem rano jak ruszę obroty silnika zatrzymują się na chwilę w górnym zakresie po czym wracają do normy po przejechaniu paru kilometrów manewrując pedałem gazu wszystko jest ok. może ktoś miał podobny problem |
|
|
|
 |
trzy_diamenty
Nowy Forumowicz
Auto: l200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2018 Posty: 3 Skąd: Wapnica
|
Wysłany: 20-09-2018, 19:37
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | trzy_diamenty napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | trzy_diamenty napisał/a: | Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km |
Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej |
Zaczęły w czasie jazdy czy podczas postuju ,na właczonym silniku, zapalac się mi Check engine, kontrola trakcji i utrata przyczepności. Towarzyszyło temu małe szarpnięcie i delikatny spadek mocy.
Pojechałem do serwisu Mitsubishi przeczyścili mi "wężyk od czujnika ,który niedługo bedzie nadawac się do wymiany", ale nikt nie powiedział jaki to czujnik. Problemu z kontrolkami juz nie ma, został tylko ten z opisany przeze mnie wyzej.
czy to włąsnie tez może wskazywac ten czujnik w pompie wtryskowej?? |
żyk idzie do czujnika doładowania ciśnienia.
Ile ma przejechane to auto? |
dwa dni temu pykneło 180 tysięcy |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-09-2018, 10:58
|
|
|
trzy_diamenty napisał/a: |
dwa dni temu pykneło 180 tysięcy |
zacznij od wymiany czujnika doładowania
A później zaworek w pompie wtryskowej. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|