[2.5TD] Pajero I cieżko odpala i nierówno paracuje |
Autor |
Wiadomość |
barczykp
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 29-12-2014, 22:54 [2.5TD] Pajero I cieżko odpala i nierówno paracuje
|
|
|
Witam,
mam taki problem z moim starym miśkiem,
gdy nie było jeszcze mrozów palił przeważnie od szczała ale po zapaleniu nierówno pracował przez około minutę obroty ok. 500-600 rpm i kopcił na siwo potem wszystko ok, teraz w mrozy jest trochę gorzej.
Czytając inny temat ktoś zwracał uwagę na zapowietrzanie przez uszczelnienie pompy i stwierdziłem że może tak dzieje się też u mnie ponieważ widoczne są spore wycieki właśnie z okolic pomiędzy pompą a głowicą lub blokiem (dokładnie nie widać bo zasłania pompa).
Świece żarowe sprawdzone, od filtra paliwa do pompy mam przeźroczysty wężyk także tam bombelków nie ma.
Czy jest sens zabierać się za wymontowanie pompy ? czy trzeba zluzować pasek rozrządu ?
Pozdrawiam i dzięki!
Piotrek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-01-2015, 09:40
|
|
|
Świece żarowe to jedno a sterowanie nimi to drugi. Sprawdź czy do listwy co łączy świece żarowe dochodzi prąd jak przekręcasz stacyjkę? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
barczykp
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 11 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 02-01-2015, 11:22
|
|
|
Zbyszku sprawdzałem napięcie na każdej świecy ok 12V i pojawia się na ok. 25-30sekund, oraz sprawdzałem po kilkukrotnym podgrzaniu są wyraźnie cieplejsze u dołu.
Zastanawiam się czy w przelewie (od pompy do baku) powinno stać paliwo czy może ono po prostu odpłynąć do baku ? ( pod pompowałem pompką paliwo i nadmiar szedł na przelew, lecz to paliwo odpływało momentalnie do baku) czy może przelew wyciąga paliwo z pompy ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-01-2015, 12:25
|
|
|
podłącz bankę 5l bezpośrednio do pompy wieczorem (wężyki przezroczyste) . Sprawdź czy dobrze odpala, i zostaw tak na noc. Rano odpal i zobacz co się dzieje |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-01-2015, 15:39
|
|
|
barczykp napisał/a: | pod pompowałem pompką paliwo |
W pompce membrana i zaworki mogą nie trzymać i paliwo cofa się do baku
Przy mocnym przypompowaniu lepiej pali |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-01-2015, 12:10
|
|
|
Zamontowałeś bankę? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|