zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r |
Autor |
Wiadomość |
wieliczka
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO III
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Sty 2015 Posty: 2 Skąd: Warmia
|
Wysłany: 12-01-2015, 20:21 zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
|
|
|
Dzień dobry
może nie będę oryginalna poszukuję opinji na temat ww samochodu. Do chwili obecnej jeździłam jeepem grand cherochee ale chyba czas na zmiany przyszedł i zainteresował mnie ww. wymieniony model. Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów powiedzieć mi ta temat tego modelu. Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.Bardzo proszę o jakieś informacje na temat na co zwrócić uwagę przy zakupie tego auta i inne wskazówki oraz co może najszybciej polecieć w takim aucie.
pzdr.
m. |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12-01-2015, 20:42 Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
|
|
|
wieliczka napisał/a: | Dzień dobry
może nie będę oryginalna poszukuję opinji na temat ww samochodu. Do chwili obecnej jeździłam jeepem grand cherochee ale chyba czas na zmiany przyszedł i zainteresował mnie ww. wymieniony model. Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów powiedzieć mi ta temat tego modelu. Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.Bardzo proszę o jakieś informacje na temat na co zwrócić uwagę przy zakupie tego auta i inne wskazówki oraz co może najszybciej polecieć w takim aucie.
pzdr.
m. |
Jedno co wiem na temat 3.5 GDI to, że go nie zagazujesz |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 12-01-2015, 22:08 Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
|
|
|
wieliczka napisał/a: | Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp. |
Hmm... myślę, że niesłusznie rezygnujesz z tego - wg wielu opinii - najlepszego silnika Pajero.
Co do pompy... potrzebny jest tu dodatkowy, pełnowartościowy filtr i tyle. W moim aucie są dostawione dwa, wymieniam wszystkie każdego roku i mam spokojną głowę.
- Pozdrawiam |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Nesene
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: 3city
|
Wysłany: 12-01-2015, 23:36 Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
|
|
|
Georg napisał/a: | wieliczka napisał/a: | Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp. |
Hmm... myślę, że niesłusznie rezygnujesz z tego - wg wielu opinii - najlepszego silnika Pajero.
Co do pompy... potrzebny jest tu dodatkowy, pełnowartościowy filtr i tyle. W moim aucie są dostawione dwa, wymieniam wszystkie każdego roku i mam spokojną głowę.
- Pozdrawiam |
Tak kup sobie DID i zastanawiaj się kiedy dołożysz 50% jego wartości na reanimacje trupa. Nazwa silnika mów sama za siebie "What I DID, what I DID" |
|
|
|
 |
Graczyq
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: Kopenhaga
|
Wysłany: 13-01-2015, 00:58
|
|
|
Witam,
Nie ma co siać paniki jeśli chodzi o silniki 3.2 DID. Mój, z ręczną skrzynią, ma 250.000km i nie mam większych problemów. Oczywiście sprzęgło i koło dwumasowe po 200.000km trzeba było zmienić, a ostatnio zużył się zawór EGR i też wymagał wymiany, ale prócz tego żadnych większych awarii nie miałem u siebie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-01-2015, 07:31
|
|
|
TangoKK napisał/a: | Jedno co wiem na temat 3.5 GDI to, że go nie zagazujesz |
Jak to nie....:)
http://otomoto.pl/mitsubi...-C35601875.html
Ale faktycznie z LPG do GDI lekko nie jest. Widać że LPG założone w 2014r i już do sprzedaży czyli coś nie halo wg mnie |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Nesene
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: 3city
|
Wysłany: 13-01-2015, 09:03
|
|
|
Zakładanie gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa mija sie z celem bo wtryski muszą być chłodzone wtryskiem benzyny co powoduje że po mieście auto w 80% jeździ nadal na benzynie i oszczędności są znikome a koszy instalacji pewnie nigdy sie nie zwróci |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 13-01-2015, 09:29
|
|
|
Nie do końca tak jest , wchodzą instalacje z bezpośrednim wtryskiem gazu w fazie ciekłej dokonywanej przez wtryskiwacz benzynowy , instalacja jest prosta mechanicznie( oprócz pompy gazu ) ale skomplikowana w sterowaniu . Koszt oscyluje w okolicach 10 tyś zł i opłacalny jest dla silników dużej pojemności i konsumpcji paliwa . Przy przebiegach rzędu 30 tyś rocznie ma to sens. Można odpalać na gazie bez benzyny
Gorzej , że w Polsce to jeszcze nowość , jak rozglądałem się za tym rozwiązaniem do mojej V8, zaczynała to zakładać jedna firma w Warszawie . Zostałem na benzynie , nie miałem ochoty na eksperymenty u nas w kraju. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-01-2015, 11:40
|
|
|
Prawda to co powyżej. Niestety te instalację przez wtryski benzyny są dedykowane do silników, wątpie czy mają do GDI Mitasubishi. Dodatkowo wydajność pompy gazu do takiego dużego silnika się kłąnia. Na domowym kompie mam linka chyba do LTA Polonia gdzie mają to oppisane. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-01-2015, 17:35
|
|
|
Podsumowując dalej twierdzę, że go nie zagazujesz |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
piotr277
Forumowicz

Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 172 Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany: 13-01-2015, 20:41
|
|
|
Zdarzają się też 3.5 V6 nie-GDI. Ale wtedy nazywa się Montero Oraz jest też jednostka 3.8 V6 także zza wielkiej wody. Te można gazować, nazwijmy to "tradycyjnie" |
_________________ PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 |
|
|
|
 |
|