Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r
Autor Wiadomość
wieliczka 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Sty 2015
Posty: 2
Skąd: Warmia
Wysłany: 12-01-2015, 20:21   zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r

Dzień dobry
może nie będę oryginalna poszukuję opinji na temat ww samochodu. Do chwili obecnej jeździłam jeepem grand cherochee ale chyba czas na zmiany przyszedł i zainteresował mnie ww. wymieniony model. Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów powiedzieć mi ta temat tego modelu. Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.Bardzo proszę o jakieś informacje na temat na co zwrócić uwagę przy zakupie tego auta i inne wskazówki oraz co może najszybciej polecieć w takim aucie.

pzdr.
m.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-01-2015, 20:42   Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r

wieliczka napisał/a:
Dzień dobry
może nie będę oryginalna poszukuję opinji na temat ww samochodu. Do chwili obecnej jeździłam jeepem grand cherochee ale chyba czas na zmiany przyszedł i zainteresował mnie ww. wymieniony model. Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów powiedzieć mi ta temat tego modelu. Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.Bardzo proszę o jakieś informacje na temat na co zwrócić uwagę przy zakupie tego auta i inne wskazówki oraz co może najszybciej polecieć w takim aucie.

pzdr.
m.


Jedno co wiem na temat 3.5 GDI to, że go nie zagazujesz :(
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 12-01-2015, 22:08   Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r

wieliczka napisał/a:
Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.

Hmm... myślę, że niesłusznie rezygnujesz z tego - wg wielu opinii - najlepszego silnika Pajero.
Co do pompy... potrzebny jest tu dodatkowy, pełnowartościowy filtr i tyle. W moim aucie są dostawione dwa, wymieniam wszystkie każdego roku i mam spokojną głowę.
- Pozdrawiam
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Nesene 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 12-01-2015, 23:36   Re: zakup Mitsubishi Pajero III 3,5 4x4, automat 2000r

Georg napisał/a:
wieliczka napisał/a:
Naczytałam się trochę również na temat 3,2 did i ta wersja odpada jakby ze względu na koszty napraw pomp.

Hmm... myślę, że niesłusznie rezygnujesz z tego - wg wielu opinii - najlepszego silnika Pajero.
Co do pompy... potrzebny jest tu dodatkowy, pełnowartościowy filtr i tyle. W moim aucie są dostawione dwa, wymieniam wszystkie każdego roku i mam spokojną głowę.
- Pozdrawiam


Tak kup sobie DID i zastanawiaj się kiedy dołożysz 50% jego wartości na reanimacje trupa. Nazwa silnika mów sama za siebie "What I DID, what I DID"
 
 
Graczyq 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 13-01-2015, 00:58   

Witam,

Nie ma co siać paniki jeśli chodzi o silniki 3.2 DID. Mój, z ręczną skrzynią, ma 250.000km i nie mam większych problemów. Oczywiście sprzęgło i koło dwumasowe po 200.000km trzeba było zmienić, a ostatnio zużył się zawór EGR i też wymagał wymiany, ale prócz tego żadnych większych awarii nie miałem u siebie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-01-2015, 07:31   

TangoKK napisał/a:
Jedno co wiem na temat 3.5 GDI to, że go nie zagazujesz

Jak to nie....:)
http://otomoto.pl/mitsubi...-C35601875.html

Ale faktycznie z LPG do GDI lekko nie jest. Widać że LPG założone w 2014r i już do sprzedaży czyli coś nie halo wg mnie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Nesene 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 13-01-2015, 09:03   

Zakładanie gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa mija sie z celem bo wtryski muszą być chłodzone wtryskiem benzyny co powoduje że po mieście auto w 80% jeździ nadal na benzynie i oszczędności są znikome a koszy instalacji pewnie nigdy sie nie zwróci
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 13-01-2015, 09:29   

Nie do końca tak jest , wchodzą instalacje z bezpośrednim wtryskiem gazu w fazie ciekłej dokonywanej przez wtryskiwacz benzynowy , instalacja jest prosta mechanicznie( oprócz pompy gazu :wink: ) ale skomplikowana w sterowaniu . Koszt oscyluje w okolicach 10 tyś zł i opłacalny jest dla silników dużej pojemności i konsumpcji paliwa . Przy przebiegach rzędu 30 tyś rocznie ma to sens. Można odpalać na gazie bez benzyny
Gorzej , że w Polsce to jeszcze nowość , jak rozglądałem się za tym rozwiązaniem do mojej V8, zaczynała to zakładać jedna firma w Warszawie . Zostałem na benzynie , nie miałem ochoty na eksperymenty u nas w kraju. :wink:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-01-2015, 11:40   

Prawda to co powyżej. Niestety te instalację przez wtryski benzyny są dedykowane do silników, wątpie czy mają do GDI Mitasubishi. Dodatkowo wydajność pompy gazu do takiego dużego silnika się kłąnia. Na domowym kompie mam linka chyba do LTA Polonia gdzie mają to oppisane.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-01-2015, 17:35   

Podsumowując dalej twierdzę, że go nie zagazujesz :finga:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
piotr277 
Forumowicz


Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: 13-01-2015, 20:41   

Zdarzają się też 3.5 V6 nie-GDI. Ale wtedy nazywa się Montero :) Oraz jest też jednostka 3.8 V6 także zza wielkiej wody. Te można gazować, nazwijmy to "tradycyjnie" :)
_________________
PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.