Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Momenty dokrecania srub korbowodowych
Autor Wiadomość
coltuch 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ5 1.5 DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Torquay
Wysłany: 15-01-2015, 12:17   Momenty dokrecania srub korbowodowych

Czesc,

jestem w trakcie wymieniania panewek w Colcie CZ 1.5 did i bardzo poszukuje sily z jaka nalezy dokrecic korbowody. Moze ktos posiada takowe informacje, bylbym wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 15-01-2015, 12:23   

coltuch napisał/a:
bardzo poszukuje sily z jaka nalezy dokrecic korbowody
nowe sruby zapodales rozumiem
 
 
coltuch 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ5 1.5 DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Torquay
Wysłany: 15-01-2015, 12:36   

oczywiscie mam nowe sruby :)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 15-01-2015, 17:02   

W dziale Download patrzyłeś :?: Może jest "serwisówka" a tam powinny być takie dane.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-01-2015, 18:42   

Głowica:
Etap 1 - 10Nm
Etap 2 - 80Nm
Etap 3 - 90 stopni
Etap 4 - 90 stopni.
Łożyska korbowodów:
faza 1 - 5Nm
faza 2 - 25Nm + 180 stopni.
Łożyska główne wału korbowego:
faza 1 - 55Nm
faza 2 - 90 stopni.
 
 
coltuch 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ5 1.5 DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Torquay
Wysłany: 16-01-2015, 11:45   

Dzieki za pomoc :D , znalazlem takie same wartosci na stronie FQ101 do smartow (tam tez byl montowany ten silnik) ale tam nie podali czy chodzi o pojemnosc 0.8 czy 1.5... ogolnie jest silnik CDI. Dlatego tez szukalem potwierdzenia, chociaz wartosci dla glowicy sie roznia : 30Nm + 90° + 90° + 90° + 10°. :?: :!:
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-01-2015, 11:48   

Wartości które podałem są do silnika jaki masz w aucie.
 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 16-01-2015, 12:13   

to tutaj tyle odpowiedzi ,a na Coltamani zostalo bez echa ,nawet nikt nic nie wspomnial ..........totalna lipa ..........
 
 
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 16-01-2015, 13:31   

Nie pierwsze i nie ostatnie pytanie bez odpowiedzi na coltmanii.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-01-2015, 22:04   

coltuch napisał/a:
chociaz wartosci dla glowicy sie roznia : 30Nm + 90° + 90° + 90° + 10°. :?: :!:
Wartości dla głowicy bierze sie pod wykonana usczelke, to co jest podane serwisowo jest dla OEM produktu, jezeli weźmiesz w reke produkt zamienny to w zawartej instrukcji znajdziesz moment dokrecania dla danej uszczelki
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
coltuch 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ5 1.5 DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Torquay
Wysłany: 17-01-2015, 10:22   

jeszcze jedna sprawa: nowe panewki roznia sie od siebie powierzchnia (jedna matowa, druga metaliczna), rozumiem ze jedna idzie na gore czyli jest bardziej obciazona a druga na dol mniej obciazona.

Pytanie: ktora panewka na gore, ktora na dol??

Z gory dzieki:)

update 8) juz zobaczylem na starych (chociaz troche wytartych) ze "matowa" panewka jest w stopie korbowodu, a tzw. metaliczna w podrywie stopy korbowodu.
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.