| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Galant 90' |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | lukas12125   Forumowicz
 Szczytek
 
 Auto: Galant '90 1.8 90kw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Paź 2013
 Posty: 31
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |    Wysłany: 19-12-2014, 12:32   Galant 90' |   
 |  
               | 
 |  
               | Już brakuje mi sił i cierpliwości co to miśka 
 Po stwierdzeniu przez elektryka - Wymieniłem komputer (Komputer od kolegi z forum, oczywiście sprawny, oraz mój stary również będzie bo objawy nie ustąpiły)
 
 Pali, tzn palił wczoraj normalnie, a dziś wychodze ze szkoły i widzę na desce C. Engine i dusi się samochód, aż w końcu zgasł, objawy?
 
 -trzeszczące wszystkie wtryski ( raz trzeszczały, ale piszę bo nigdy tak nie było)
 -stukot w silniczku bodajże podciśnienia (znajduje się koło numerów nadwozia)
 -Przekaźnik stuka (tzn jeden elektromagnes załącza się, a od pompki paliwa zaskoczy po czym iskrzy i rozłącza)
 -C. Engine raz świeci cały czas a raz gaśnie, zalezy jaki ma humor :c
 
 Aż w końcu jak zaskoczył (Nie na długo) to jak najszybciej do domu a pod blokiem zobaczyłem że obroty skaczą jak szalone, Najpier faluje 1300-1500 a jak spada i osiąga stan neutralny to znów podnosi do 1300-1500. Wyregulowałem śrubę żeby gaz zmniejszyć, i jak jest normalnie  (Nie faluje tylko trzyma obroty na 900) to świeci c. engine. Po naciśnięciu gazu podnosi wskazówkę i faluje z 2-4 razy i spada wskazówka na 900. (Nie wiem czy to może być jeszcze związane z temperaturą? Był zimny to zgasł a jak już temperaturę złapał to jechał)
 
 Nie ma u mnie w Białymstoku dobrego mechanika, może ktoś w was miał podobnie, może wie co to, ile kosztuje, czy opłaca się robić? Szkoda mi tego auta
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2014, 14:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Objawy jak przy padnietym ECU, no ale musi być OK, skoro po wymianie na ine jest to samo. Może jakaś wtyczka nie łączy? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | KsiadzRobak   Forumowicz
 
 Auto: Lancer
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Wrz 2014
 Posty: 1029
 Skąd: ecki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2014, 15:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przecież jak się CE świeci, to można błędy wymrugać i wiele się wyjaśni... |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukas12125   Forumowicz
 Szczytek
 
 Auto: Galant '90 1.8 90kw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Paź 2013
 Posty: 31
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2014, 15:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie zawsze swieci C.E |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | KsiadzRobak   Forumowicz
 
 Auto: Lancer
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Wrz 2014
 Posty: 1029
 Skąd: ecki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2014, 16:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale błąd jest zapamiętany - do czasu resetu komputera (czyli zdjęcia klemy lub wyjęcia bezpiecznika oświetlenia wnętrza) |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukas12125   Forumowicz
 Szczytek
 
 Auto: Galant '90 1.8 90kw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Paź 2013
 Posty: 31
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2014, 22:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dodam że jak jest ciepły to pali normalnie, na zimnym już są problemy |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |