Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Oryginalny Przebieg 400 tys
Autor Wiadomość
Cinal 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 2
Skąd: Andrychów
Wysłany: 23-01-2015, 20:00   Oryginalny Przebieg 400 tys

Witam Was serdecznie mam do was takie zapytanie. Trafiła mi się możliwość kupienia Galanta z 1998 roku 2.5 V6. Autko w dosyć niskich pieniądzach tylko że jeden Mankament 400 tys na liczniku i nie wiem czy jest sens kupowania takiego autka. Pomocy autko kondycyjnie wygląda Ładnie. w dodatku jest to wersja amerykańska. I pytanko do Was:

-Jak sądzicie czy ten silnik jest stanie wytrzymać jeszcze trochę ??
- No i na co zwracać uwagę?? jak Już będę Kupował. Dziękuję
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 23-01-2015, 20:09   

wersja amerykańska poza znaczkiem nie ma nic wspólnego z wersją europejską
co do samego auta to skrzynia pewnie automat to jak zwykle czy płynnie zmienia biegi nie szarpie, silnik przy wyższych obrotach nie dymi, nie przerywa, pracuje równo,elektryka działa prawidłowo, reszta to jak w każdym aucie

[ Dodano: 23-01-2015, 20:11 ]
w tej wersji nie było tego silnika więc został przeszczepiony z wersji eoropejskiej lub jest to 2.4 16v
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2015, 20:15   

Cofnij licznik do 160tyś i będziesz miał spokojniejsze sumienie, jak auto nie jest wytłuczone to warte zainteresowania, napewno jednak coś było z nim grzebane bo amerykańce były prezentowane z 3.0V6
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Cinal 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 2
Skąd: Andrychów
Wysłany: 23-01-2015, 20:19   

Autko przez 10 lat było u jednego gościa. a co do skrzyni radek79 to manualna.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-01-2015, 21:37   

Dla 2,5 V6 6A13 przebieg 400 000 km (przy normalnym użytkowaniu) to żaden przebieg.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 23-01-2015, 21:51   

najlepiej jak byś podał vin wtedy było by wiadomo czy to amerykaniec czy europejczyk
 
 
 
Akuma supido 
Forumowicz

Auto: Galant2,5V6Mazda premacy Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 89
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 26-01-2015, 23:34   

Hugo napisał/a:
Dla 2,5 V6 6A13 przebieg 400 000 km (przy normalnym użytkowaniu) to żaden przebieg.


Z czystej ciekawości zapytam ile zatem nakręci 6a13 bez remontu przy jak to określiłeś normalnym użytkowaniu.
Mam ten sam silnik w galu z przebiegiem 247k stąd ta ciekawość.
Pozdro.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 26-01-2015, 23:44   

Akuma supido napisał/a:
Z czystej ciekawości zapytam ile zatem nakręci 6a13 bez remontu przy jak to określiłeś normalnym użytkowaniu.


raczej nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie, bo:

- mało który 6A13 ma realny przebieg na blacie, zwłaszcza, jeśli miałby przekroczyć 200-300-400 tyś km i więcej
- malo który ma tak udokumentowaną historię, żeby było wpisane, że remont był
- już od kilku lat mało te silniki są bardzo tanie, więc niewiele osób się decyduje na remont, taniej kupić używkę
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-01-2015, 00:13   

Cytat:

Dla 2,5 V6 6A13 przebieg 400 000 km (przy normalnym użytkowaniu) to żaden przebieg.
Akuma supido napisał/a:

Z czystej ciekawości zapytam ile zatem nakręci 6a13 bez remontu przy jak to określiłeś normalnym użytkowaniu.


mojemu bylemu galantowi juz blizej niz dalej do 400tkm ,i z tego co mi wiadomo, w dalszym ciagu jezdzi na 5w30 :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-01-2015, 08:17   

Akuma supido napisał/a:
Z czystej ciekawości zapytam ile zatem nakręci 6a13 bez remontu przy jak to określiłeś normalnym użytkowaniu
Był podobno Galant po przebiegu grubo ponad 2 000 000 (dwa miliony) km na LPG i dalej jeździł.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-01-2015, 08:30   

Głównie to handlarze wypaczają myślenie nieświadomych klientów że wszystkie przeciętne auta mają około 200 tys km. Galant z 1998r. ma już około 17 lat x 20 - 30 tys rocznie i mam faktyczny przebieg.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10693
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-01-2015, 08:31   

Tomek napisał/a:
już od kilku lat mało te silniki są bardzo tanie, więc niewiele osób się decyduje na remont, taniej kupić używkę

W razie czego kupisz goły słupek i zrobisz swapa
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.