Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Carisma 1.8 Gdi jak sie zagrzeje to gaśnei pomocy
Autor Wiadomość
Gigant
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 22:34   [Cari 1.8] Carisma 1.8 Gdi jak sie zagrzeje to gaśnei pomocy

Witam wszystkich
Mam Carisme z 2000 roku i z przebiegiem 100000 i z silnikiem 1.8 GDI
Sam na niej zrobiłem 30 tyś km i nie zrobiła mi nie spodzianki :( :( :( :( :( :(
Ale mój Misiek mi teraz choruje. :( :( :( :( :( :( :(
Obajwy ma takie że jak rano wsiadam zapalam go to nic sie mu nie dzieje ale najgorsze jest to gdy sie zagrzeje stoję na skrzyżowanu to mi spadną obroty do 200 lub co gorsza zgaśnie bądż ostatnio mi roti tak że obroty mu skaczą od 200 do 2000 lub chodzi normalnie jak by nigdy nic
Prosze o pomoc nie było
Co mu sie dzieje
co jest zepsute w nim
jak go naprawić
Z góry dziękuje za odpowiedż

Mój E-mail Gigant20@poczta.fm
lub GG 920710
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-02-2007, 22:55   

Zapewne czeka cie czyszczenie przepustnicy :) - opis jest gdzieś na forum - użyj wyszukiwarki.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Gigant
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 23:12   

Jesteś tego pewny ??

[ Dodano: 16-02-2007, 23:12 ]
Shapire ??
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 16-02-2007, 23:14   

W misku to tylko przepustnica;p zobacz czujnik przy chlodnicy :)
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2007, 10:29   

Wygląda na typowe objawy przepustnicowe. Pewnie jest już dostatecznie zaprana syfem więc najszybciej to zgodnie z opisem ją zdemontować, wyczyścić, nauczyć ECU obrotów i luz.
Link do opisu jak czyścić przepustnicę w GDI
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Gigant
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 13:22   

Witaj Saphire
Jak rozkręciłem cały dolot powietrza (było mi łatwiej sie do stac ) to wyciągłem przepustnice z początku nic nie widzałem co jest w środkut ten zawór od przepustowośći był w miare czysty ale jak ją wyciągłem to z drugiej strony faktycznie był syf. Wszędzie było takiego czarnego nagaru o grubości kilku milimetrów!!!!
Pózniej wyszyściłem założyłem spowrotem i silnik działa normalnie ALE teraz wolne obroty dla niego śą jakieś 1500 a nie jak powinno być około 800. Co znaczy nauczyć Ecu obrotów? Ecu to kompuer to wiem ale jak go przyzwyczaićżeby wszystko wróciło do normalnych ogrotów czyli 800? mam jechaćpodpiąć samochód pod komputer. Czy jakoś inaczej.
Prosze o odpowiedz Saphire.
Dziękuje za wszystko

[ Dodano: 17-02-2007, 13:32 ]
Ne patrząc na twój link zrobiłem tak samo. Za co też dziękuje bo teraz widze czy zrobiłem dobrze ale tak samo postępowałem wedle tego linku. I tak samo wylał sie mi płyn. A są jakieś róznice w przyśpieszeniu lub w mocy jesli jest przepustnica zabrudzona Shapire? Czy to majkiśwpływ na prace silnika ?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2007, 13:48   

Uczenie ECU:

- wyjmujesz kluczyk ze stacyjki
- odpinasz na 10 minut klemę ,,-'' z akumulatora
- podpinasz klemę ponownie
- odpalasz silnik i włączasz urządzenia z którymi jeździsz na codzień, np. klimę, radio, światłą itp.
- zostawiasz auto na 15 minut by sobie pochodziło na luzie
- po tym wyłączasz wszystko, gasisz silnik wyjmujesz kluczyk ze stacyjki
- ponownie odpalasz silnik na chwilę
- uczysz szyby skrajnych położeń
- gasisz silnik i gotowe.

[ Dodano: 17-02-2007, 13:52 ]
PS. jeśli pomogło kliknij ,,pomógł'' :wink:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 18-02-2007, 07:57   

saphire napisał/a:

- uczysz szyby skrajnych położeń

:shock: ...i tu Cię mam Bartku :!:
Dlaczego w poście, w którym pytałem o problemy z el. szybami nie podpowiedziałeś mi tego ?
Kupiłem Cari już z przypadłością dziwnego zachowania się szyby od str, kierowcy.Być może poprzedni właściciel odłączał ACU i tego nie zrobił.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-02-2007, 14:18   

turek61 - bo nie każdy sterownik szyb wymaga nauczenia skrajnych położeń - u mnie w cari wymaga, u kumpla nie :) po prostu jeśli po odpięciu akumulatora szyby głupieją to trzeba je nauczyć. U mnie to działa tak że na odpalonym aucie robię to:
- opuszczam szybę do końca, jak już zjedzie do końca to zwalniam przycisk opuszczenia szyby i po chwili ponownie naciskam tak jakbym chciał ją jeszcze niżej opuścić (wiadomo że nie pójdzie)
- analogicznie podnoszę szybę do samej góry, zwalniam przycisk podnoszenia, po chwili ponownie podciągam
- robię to dla każdej szyby i gaszę silnik

turek61 i jak pomogło? :D
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 18-02-2007, 21:47   

Cytat:
turek61 i jak pomogło? :D

Spoko :wink: na razie nie jest to pilna sprawa bo na dworze zimno :(
Wszystko w swoim czasie.Jak będzie cieplej to wezmę się za czyszczenie przepustnicy więc załatwię tę i inne przy okazji.
Teraz śledzę uważnie forum i zbieram informcje a niektóre nawet sobie drukuję co by nie umknęło.
Jak wyszło napewno Cię poinformuję i nie omieszkam kliknąć gdzie należy :D
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.