 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dziwne tłoczki do Mitsubishi Sigmy |
Autor |
Wiadomość |
Ofro
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-01-2015, 19:51 Dziwne tłoczki do Mitsubishi Sigmy
|
|
|
Witam,
mam taki problem że mechanik darował sobie szukanie części zwalając to na mnie. Twierdzi że sam nie może znaleźć tej części. dane tej części to:
Tłoczek o śr. 38,08 Wypisał mi też tajemnicze nr. 6MMYR145 PT00192
Jeśli ktoś ma pojęcie gdzie tą część znaleźć lub widzi tutaj jakiś błąd (ponieważ nie znalazłem nic podobnego) to proszę o informację. Będę super wdzięczny.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 01-02-2015, 02:01
|
|
|
A możesz sprecyzować do jakiego samochodu to jest potrzebne? Sedan czy kombi? Domyślam się że pewnie to drugie.
Tylne hamulce w kombi są inne niż w sedanie (wyższe tarcze i zaciski), stąd także tłoczki są większe. Spróbuj poszukać w internecie tłoczków firmy Frenkit.
Z tego co widzę (katalog -> http://www.frenkit.es/docs/allkits.pdf ) to prawdopodobnie w Space Wagon występują tłoczki o tych samych rozmiarach jak w Sigmie Wagon. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|