Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samochód zgasł i nie jestem pewny dlaczego
Autor Wiadomość
robert.kubica 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0 DID 2008 7 - osobowy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Imielin
Wysłany: 21-12-2014, 01:24   Samochód zgasł i nie jestem pewny dlaczego

Witam wszystkich
Miałem dzisiaj dziwny problem z samochodem MO 2.0 DID 2008 rok
Wracając z trasy na kilometr przed domem i stacją benzynową samochód mi zgasł, wracałem na rezerwie ale wydawało mi się że spokojnie dojadę do stacji na której miałem tankować.
Samochód mi zgasł, więc pomyślałem że brakło paliwa. Udałem się na stację zatankowałem 8l l do kanisterka i wlałem do samochodu. Jednak auto nie zapaliło, kręciłem kilka razy aż rozładowałem akumulator. Czy ktoś miał podobny problem ? Czy mogło mi braknąć paliwa czy może jest jakaś inna przyczyna ? Czy ten silnik może się zapowietrzyć ? Czy w końcu auto sygnalizuje jakoś brak paliwa ?

Robert Kubica
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 21-12-2014, 10:28   

Był ktoś kto miał podobny problem ale jechał na autostradzie i też świeżo co zapaliła mu się kontrolka i też zgasł. A Tobie nie odpalił bo się zapowietrzył układ paliwowy.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-12-2014, 11:05   

robert.kubica napisał/a:
Czy mogło mi braknąć paliwa czy może jest jakaś inna przyczyna ?
mogła. A nawet jak jest jakaś inna, to bez paliwa trudno sprawdzić. Na rezerwie można przejechać nawet ponad 100km, ale i ok. 70 - wszystko zależy w jakich warunkach i JAK się jedzie.
robert.kubica napisał/a:
Czy w końcu auto sygnalizuje jakoś brak paliwa ?
tak, gaśnie silnik :)
desti napisał/a:
Tobie nie odpalił bo się zapowietrzył układ paliwowy.
też tak uważam
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2014, 13:32   

Mnie kiedys skonczylo sie paliwo w 2.2 HDI. Wlanie paliwa nie pomoglo bo uklad sie zapowietrzyl. Odpowietrzanie wg instrukcji obslugi tez mi rozladowalo akumulator. Asisitance z mocarnym prostownikiem zalatwilo sprawe.
W benzynce wystarczy dolac paliwa zeby silnik dalej pojechal. W dizlu tak rozowo juz nie jest niestety :evil:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 21-12-2014, 14:19   

Tak na przyszłość. Należy wyjąć filtr paliwa i go zalać ropą ( np strzykawką) .
 
 
robert.kubica 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0 DID 2008 7 - osobowy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Imielin
Wysłany: 21-12-2014, 15:10   

Dziękuję wszystkim za pomoc, już autko sprawne :)
Pomogło załadowanie akumulatora i oczywiście uzupełnieni paliwa.
Niestety odpalił dopiero po około 10 próbie uruchomienia, w zasadzie to była ostatnia którą podejmowałem przed podjęciem decyzji o kontakcie z ASO, ale się udało.
Muszę jeszcze pogadać z żoną ile rzeczywiście na tej rezerwie zrobiła i co to znaczy " byłam tu niedaleko"
Pozdrawiam wszystkich i życzę spokojnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2014, 15:39   

robert.kubica napisał/a:
Niestety odpalił dopiero po około 10 próbie uruchomienia, w zasadzie to była ostatnia którą podejmowałem przed podjęciem decyzji o kontakcie z ASO, ale się udało
Bo miales zapowietrzony uklad paliwowy. Poczytaj w instrukcji obslugi jak przebiega odpowietrzanie?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-12-2014, 18:51   

robert.kubica - pamiętaj, że najwięcej prądu zużywa ruszenie silnikiem. Więc jak już kręcisz to najlepiej kręcić od 30 do 60 sekund...
 
 
robert.kubica 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0 DID 2008 7 - osobowy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Imielin
Wysłany: 21-12-2014, 23:03   

Instrukcje czytałem, niestety dla modelu 2.0 nie ma wzmianki co zrobić w takiej sytuacji, jest tylko informacja dla 2.2 litra.
Co do rozruchu to to wiem że zużywa się wtedy najwięcej prądu, ale autko ma już skończone 6 lat i do tej pory jeszcze ani razu nie doładowywałem aku prostownikiem, w sumie to i tak całkiem przyzwoicie bo fiatach czy Renówkach które eksploatuje na firmie po takim okresie są już nowe bateryjki.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 23-12-2014, 04:21   

robert.kubica napisał/a:
Instrukcje czytałem, niestety dla modelu 2.0 nie ma wzmianki co zrobić w takiej sytuacji, jest tylko informacja dla 2.2 litra.
Co do rozruchu to to wiem że zużywa się wtedy najwięcej prądu, ale autko ma już skończone 6 lat i do tej pory jeszcze ani razu nie doładowywałem aku prostownikiem, w sumie to i tak całkiem przyzwoicie bo fiatach czy Renówkach które eksploatuje na firmie po takim okresie są już nowe bateryjki.

Ty wez kup sobie nowy akumulator tez. Powinno sie wymienic na nowy co 4-5 lat. Opis w instrukcji nt odpowietrzania awaryjnego ukladu paliwowego dotyczy obu wersji silnika. Nie mylic ze spuszczaniem wody z filtra paliwa dot. 2.2 HDI, tez tam opisanego.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
grunzi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II - 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-02-2015, 21:07   

w moim outku to typowe. jazda po miescie jest ok, ale na trasuie cyfrowy wskaźnik t porażka. Trzy razy osuszyłem bak i nigdy niepodpompowałem na aku. Musiałem pociągnąć i od razu ruszył.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.