lampka abs świeci |
Autor |
Wiadomość |
liosza21
Nowy Forumowicz liosza21
Auto: MITSUBISHI SIGMA SEDAN 3.0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 07-10-2011, 19:09 lampka abs świeci
|
|
|
Witam wszystkich , mam taką sytuację zapala się lampka abs i abs nie działa , ale nie od razu zaraz po odpaleniu nie pali się i abs skrobie ale parę sekund nieraz minuta i zapala sie i abs-y nie działają , może ktoś wie jak to zrobić jakiś czujnik abs , z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi pozdrawiam. |
_________________ liosza21 |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 07-10-2011, 20:01
|
|
|
Witam,
Na sam początek to może spróbuj odczytać błędy , tutaj link jak to zrobić odczytywanie bledow |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-10-2011, 07:36
|
|
|
Podejrzewam złe ustawienie czujnika ABS z przodu (trzpień odsunięty za daleko od grzebienia na piaście). Zdejmij koło i rzuć okiem czy czujnik nie jest zbyt odsunięty od piasty (możliwe że trzeba będzie zdjąć zacisk i wyjąć klocki - 2 śruby po boku). Czujnik ma być wg. serwisówki w odległości 0.2 - 0.7 mm od grzebienia, ale ja po prostu robię tak że go dosuwam maksymalnie ile się da - podkładając blaszkę 0.15 ze szczelinomierza i patrzę czy nie ociera. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
liosza21
Nowy Forumowicz liosza21
Auto: MITSUBISHI SIGMA SEDAN 3.0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 08-10-2011, 10:46
|
|
|
Dzieki za podpowiedzi mam jeszcze pytanie ten czujnik to jest z jednej strony czy z dwóch jak z jednej to z której ? Napiszę niedługo co mi tam wyszło , ktoś tam jeszcze mówił ze to może być od zużycia klocków czy to możliwe ? |
_________________ liosza21 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 08-10-2011, 13:59
|
|
|
Czujniki masz cztery, przy każdym kole. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 08-10-2011, 15:25
|
|
|
liosza21 napisał/a: | ktoś tam jeszcze mówił ze to może być od zużycia klocków czy to możliwe ? |
Sigma, nie posiada elektrycznych czujników zużycia klocków. Więc w Sigmach to niemożliwe. Polecam temat: Parę problemów z nową Sigmą. A tak wygląda to w rzeczywistości jak jest źle ustawione:
 |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|