 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Brak mocy, spalanie stukowe |
Autor |
Wiadomość |
pojara08
Nowy Forumowicz
Auto: PIV 3.2 did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-03-2015, 19:35 [3.2 DID] Brak mocy, spalanie stukowe
|
|
|
Witam w moim miśku (3.2 did 08rok, AT) pojawił się problem, po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto nie reaguje. Jedzie jednym ciągiem nie przyśpiesza, nie zwalnia, nie gaśnie, często choć nie zawsze po chwili pojawia się efekt jak przy spalaniu stukowym motor pracuje jak wiertarka bardzo mechanicznie. Po odpuszczeniu pedału wszystko wraca do normy i jeśli pedał wciska się z głową stopniowo to nie ma efektu zmulenia. Brak błędów na desce i na kompie ( dla próby wypięta kostka wtrysku odrazu wywala błąd) Mechanik twierdzi że wtryski do wyjęcia sprawdzenia i ewentualnej regeneracji. Autko ma względnie mały orginalny przebieg 130tkm i troche mi te wtryski nie pasują (tankowanie tylko Orlen i BP, na przemian verva, ultimate i zwykła ropka) bo z doświadczenia wiem że przed wtryskami wypada sprawdzić wszystkie zaworki czujniczki itp itd. Generalnie filtry i oleje 7tkm temu wymienione, ostatnio jeszcze koło pasowe na wał i paski ( ale to raczej nie rzutuje) olej w skrzyni świeży, ładny, czerwony. Przepływka wyczyszczona i sprawdzona po parametrach wszystko ok. Jeśli ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek lub wie coś na ten temat lub ma pomysł co po kolei posprawdzać to będe wdzięczny i stawiam 0,7 w plenerze;) |
_________________ Always pojara |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 03-03-2015, 21:39
|
|
|
Sprawdź zawór EGR. i stosuj ON bez dodatków, żadna verva itd. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
McMab
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 200HP '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: WWW
|
Wysłany: 24-09-2017, 17:15
|
|
|
Chciałbym, odświeżyć ten post właśnie mój Pajzerak złapał takie same objawy ktoś pomoże? |
_________________ McMab |
|
|
|
 |
enea
Forumowicz
Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 138 Skąd: Zg
|
Wysłany: 24-09-2017, 18:34
|
|
|
McMab napisał/a: | Chciałbym, odświeżyć ten post właśnie mój Pajzerak złapał takie same objawy ktoś pomoże? |
komputer był podłaczony ? |
|
|
|
 |
McMab
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 200HP '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: WWW
|
Wysłany: 24-09-2017, 20:08
|
|
|
Tak błędów brak. Sytuacja o tyle ciekawa że problem pojawia się i znika nie występuje stale.
EGR sprawdzony czysty filtr paliwa ma 5 tyś. |
_________________ McMab |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2017, 23:17
|
|
|
Duże prawdopodobieństwo że to może być albo czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej albo regulator ciśnienia w pompie.
Musisz podłączyć pod komputer żeby sprawdzić te dane. Może być jednak problem ze zdiagnozowaniem ponieważ nie musi to tak jak piszesz występować cały czas tylko co jakiś czas i w danym momencie parametry mogą być dobre. |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
|
|