 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[O1T] Niskie obroty i spadek napięcia |
Autor |
Wiadomość |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-03-2015, 11:32 [O1T] Niskie obroty i spadek napięcia
|
|
|
Coś trapi mojego Outka. Zauważyłem, że podczas hamowania, dojazdu do skrzyżowań, świateł silnik prawie gaśnie, a napięcie (mam dodatkowy wskaźnik ) spada z ~14V do ~12V, światła mijania i wewnątrz kokpitu przygasają na ten moment.
Akumulator świeżutki, klemy mocno dociśnięte i czyste. Na benzynie i gazie tak samo.
Czyżby to wina krokowca i przepustnicy? Tylko, czy napięcie też by wtedy spadało?
Ostatecznie alternator, ale troche zbyt wcześnie chyba na niego.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
killKeny
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 41 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-03-2015, 15:27
|
|
|
Może nie tyle alternator, co regulator napięcia - od tego bym zaczął. |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 12-03-2015, 20:35
|
|
|
Sxizo tak dla pokoleń
Identyko sprawa jak u mnie. Czyszczenie przepustnicy benzyną ekstrakcyjną, 4 śrubki na klucz 10, odpięcie 2 przewodów i przewodu od elektryki uwalnia przepustnicę od Miśka, następnie odłączenie aku na 5-10 minut i programowanie obrotów: na biegu jałowym do pierwszego załączenia wentylatora bądź podczas jazdy. Przygasanie świateł spowodowane jest tym, że obroty silnika spadają a co za tym idzie alternatora też i nie podaje przez to normalnego ładowania. |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 13-03-2015, 09:32
|
|
|
też tak może być ale miałem tak podobnie w civicu i jak wymieniłem alternator wszystko wróciło do normy. Szczotki mogą się kończyć lub regulator napięcia. Stawiałbym na szczotki alternatora. W hondzie miałem to samo na wolnych obrotach V spadało a przy wyższych było wporzo. |
|
|
|
 |
|
|