niedomaga immobilizer- co i jak wymieniać? |
Autor |
Wiadomość |
radecky
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 5 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-03-2015, 15:27 niedomaga immobilizer- co i jak wymieniać?
|
|
|
cześć. Do tej pory tylko czytałem, teraz pora coś napisać
W tamtym roku cari przestała mi odpalać- tylko kręcił rozrusznik, CE nie paliło się. Po długiej walce elektryk znalazł przyczynę- immobilizer. Kupiłem ze szrotu i wymienili mi komputer immo, zdjęli antenę wokół stacyjki i zaprogramowali nową pastylkę gdzieś w kolumnie kiery na stałe. Przez jakiś czas było ok, potem odpalanie było losowe, 8 z 10 udanych za 1 razem. W zimie problem jakby znikł, a teraz coraz częściej powraca- czasem muszę zakręcić 3 lub 4 razy, więc myślę o wymianie- podobno nie da się tego odłączyć.
I teraz pytanie- co i jak wymieniać? Na aukcjach są zestawy stacyjka+kluczyk+sterownik immo+ecu czy wystarczy tylko wymienić i przepiąć przewody czy trzeba jeszcze coś programować? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-03-2015, 15:38
|
|
|
Kasowsanie immo to koszt rzędu 500zł +
Podejrzewam, że radecky napisał/a: | zdjęli antenę wokół stacyjki i zaprogramowali nową pastylkę gdzieś w kolumnie kiery na stałe. | ten patent zaczal sie robić problematyczny (nawet dodatnia temperatura by to tłumaczyła) i wymaga poprawy albo prawidłowej naprawy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
radecky
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 5 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-03-2015, 18:17
|
|
|
ok, a po wymianie kompletu z innego auta zadziała to od razu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-03-2015, 19:15
|
|
|
Po prawidłowym zamontowaniu kompletu powinno to działać. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
shrek FR
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma did
Kraj/Country: France
Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd: Romilly sur seine
|
Wysłany: 12-04-2015, 10:23
|
|
|
Podjedz do elektryka niech sprawdzi przewod zasilania imobilaizera.Moj niewiadomo czemu stracil kompletnie zasilanie i po zgaszeniu auta nie moglem juz odpalic. nie moglem znalesc przyczyny dopiero elektryk znalazl ze immo nie jest zasilany.Moze u ciebie wlasnie sie tak zaczyna. |
|
|
|
 |
radecky
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 5 Skąd: Polska
|
Wysłany: 31-05-2015, 14:37
|
|
|
Dzięki, ale u mnie musi być zasilanie, w ok 90% odpala.
Ale- mam kupiony nowy zestaw: stacyjka, pętla, kluczyk, skrzynka bezpieczników (nad lewą stopą kierowcy), ecu i sterownik.
Czytałem FAQ ale nie mogę zlokalizować nadal ecu i sterownika immobilizera.
Jeżeli ktoś mógłby zrobić foto w DiD to będe dźwięczny. |
|
|
|
 |
|