 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Problem z wycieraczkami |
Autor |
Wiadomość |
apiro
Forumowicz
Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 67 Skąd: ok. Wrocławia
|
Wysłany: 15-03-2015, 07:42 [CJ1A 1.3] Problem z wycieraczkami
|
|
|
Mam problem z wycieraczkami, zawieszaja się. Poprostu nagle przestają dzialać, ale jak się nimi porusza to zaczynają chodzić przez chwilę, bo zaraz znowu to samo. Nie ma tam jakiegoś czujnika, która wyłącza wycieraczki jeśli się podniesie pióro czy coś? Pytam bo zanim pójdę grzebać może się okaże że sprawa jest prostsza niż myślalem |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-03-2015, 09:15
|
|
|
W silniczku jest blaszka ustalająca zerowe położenie, mogła sie wytrzeć, dodatkowo można sprawdzić jakość połaczeń elektrycznych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
apiro
Forumowicz
Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 67 Skąd: ok. Wrocławia
|
Wysłany: 02-04-2015, 19:02
|
|
|
dla ludzi, ktorzy maja ten sam problem:
w silniczku sa 3 blaszki ktore sie z biegiem czasu wycieraja. Ja znalazlem na to taki sposob, ze wyciagam sprezynki ktore sa za blaszkami i je troche rozciagam. Niestety, zeby to zrobic w miare sprawnie to trzeba sciagnac silniczek, wiec trzeba sciagnac plastik ktory jest pod ramieniami wycieraczek (miedzy maska a szyba), poniewaz trzeba tam bedzie odkrecic polaczenie silniczka (klucz 12) z napedem wycieraczek (pozniej trzeba bedzie sie bawic w synchronizacje)
Dla ludzi bardziej sprawnych manualnie (i intelektualnie ) wystarczy tylko sciagnac jedno ramie (prawe) i wyciagnac plastik z prawej strony (prawa strona czyli od strony pasazera) |
|
|
|
 |
|
|