Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
outlander II 2011r warto???
Autor Wiadomość
rybaka669 
Nowy Forumowicz

Auto: vw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 4
Skąd: janow Lubelski
Wysłany: 14-03-2015, 11:57   outlander II 2011r warto???

http://allegro.pl/mitsubi...5154723524.html


czesc czy ktos z was ogladał ten samochód??? Ja mam troche daleko takze szukam informacji czy warto???
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-03-2015, 16:48   

Napęd tylko na przód i bez rocforda no i gdzie gdzie te navi
_________________

 
 
rybaka669 
Nowy Forumowicz

Auto: vw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 4
Skąd: janow Lubelski
Wysłany: 19-03-2015, 08:48   

ok racja jak outlander to tylko napęd na 4

http://allegro.pl/mitsubi...inpage-observed

http://otomoto.pl/mitsubi...-C36311229.html

http://otomoto.pl/mitsubi...-C35649405.html

http://otomoto.pl/mitsubi...-C36361906.html

prosze o opinie najbardziej tego ostatniego bo niedługo bede go ogladał bo nie wiem czy jest wart swojej ceny???
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 19-03-2015, 10:00   

rybaka669 napisał/a:

prosze o opinie najbardziej tego ostatniego


Nie jest to wersja Instyle, tylko Intense Plus. Dołożone ma podgrzewanie foteli i to tyle z wersji Instyle.

" (...) do wyboru napęd na oś przednią, na obie osie tył+przód, oraz zablokowanie mechanizmu różnicowego." :roll:
Czyli zero pojęcia sprzedającego o napędzie.

Szkoda, że ma hak - w ciemno ciągnął przyczepę z koniem.
W książce serwisowej powinien być wpis z wymiany rozrządu. Sprawdź też, czy nie była wymieniana głowica.
Ogólnie auto prezentuje się nieźle - przynajmniej na zdjęciach.
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 19-03-2015, 10:18   

rybaka669 napisał/a:


prosze o opinie najbardziej tego ostatniego bo niedługo bede go ogladał bo nie wiem czy jest wart swojej ceny???


To ja coś o białym :)
Wg mnie wart, a na pewno można cenę negocjować. Oglądałem ostatnio podobnego i ten mimo większego przebiegu wydaje się mniej "zużyty". Być może to efekt odpicowania tego auta, nawet opony wypastowane. ;)
Nie pomogę w kwestii,na co zwrócić uwagę przy dieselku. W oglądanym przeze mnie czasem był słyszalny delikatny gwizd turbinki przy schodzeniu z obrotów, być może tak ma być.
Kolor biały brudzący się ale nieprzeciętnie cieszący oko. Skóry, w oglądanym przeze mnie były jasne, tu są czarne. Te jasne niestety dawały nieprzyjemne odczucie zimna w chłodny dzień. Podgrzewanie fotela to rekompensowało ale brak takowego na tylnych fotelach i dzieciarnia trochę się krzywiła. Posiadając kiedyś mitsu w skórach mogę dodać, że latem za gorące,zimą za zimne. Czarne skóry wyglądają na bardziej przyjemne i delikatne, być może wszystko o czym pisałem ich nie dotyczy ale sam sprawdź.
4x4. Kwestia potrzeb. Koledzy podpowiadają, że ta opcja jest mocno przydatna. Napęd 4x4 podobno odłącza się po przekroczeniu pewnej prędkości. Szkoda, bo stały byłby lepszy. W zasadzie 4x4 i blokada dyferencjału będzie przydatna bardziej w cięższym terenie i zapewne zimą. Na pewno jest to na plus dla auta.

Jeśli jest to auto z polskiego ASO, podjedź z właścicielem do niego i poproś o wydruki z przeglądów, będziesz miał wgląd, co w aucie było zrobione, wyniki przeglądów powłoki lakierniczej i potwierdzenie przebiegu. W oglądanym przeze mnie np. wymieniane były szpilki kół, jakoś tak zupełnie nie wiem dlaczego. :)
Czy w tej wersji wyposażenia nie dodawano czasem standardowo metalowej nakładki na tylny pas bagażnika?
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-03-2015, 10:25   

Ja bym sprawdził sprzęgło bo z tyłu naklejka z koniem to i przyczepka z nim troche wazy .Do Moominek turbinka jak gwizda to początek jej końca napęd na 4 nie wyłącza się powyżej 40km na godz tylko jak przełączysz na lock czyli blokada i przechodzi wtedy na 4WD.w opcji 4/4 masz stały napęd na 4 koła o zmiennym procentowym rozdziałem w zależności od przyczepności
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-03-2015, 15:01   

lexus napisał/a:
turbinka jak gwizda to początek jej końca
niekoniecznie - moja niemal od nowości lekko pogwizdywała zwłaszcza jak było zimno i przy sprzedaży (155kkm) nie wykazywała żadnych oznak zużycia. Tak jak pisali poprzednicy - sprzęgło do sprawdzenia bo jest dość delikatne, ale wymiana kompletu na kolejne min. 100kkm to wydatek poniżej 5kzł, więc też do przeżycia.

[ Dodano: 20-03-2015, 15:16 ]
jeszcze co do białego - ma silnik diesla Mitsu. Z jednej strony jeden z najciekawszych silników jakimi jeździłem - cichy niemal jak benzyna, wysoka kultura pracy, duży moment, itd... Naprawdę robił wrażenie - bardzo pozytywne. Jednocześnie znając politykę cenową Mitsu na części zamienne - nigdy nie kupiłbym używanego Outka z tym silnikiem. Byle usterka silnika to mogą być koszty napraw powyżej 10kzł.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
rybaka669 
Nowy Forumowicz

Auto: vw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 4
Skąd: janow Lubelski
Wysłany: 08-04-2015, 13:37   

witam po krótkiej przerwie wracam do problemu jakim jest zakup samochodu a wiec ogladalem samochod w Białej i co sie dowiedzialem to była wymieniana glowica z rozrzadem koszt podobno 4500pln jak dla mnie cos mało. ps. brać go po uwagę czy sobie darować??
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-04-2015, 16:35   

Kolego - pewnie gość na placu nie odróżnia głowicy od własnej głowy i plecie co mu akurat do tej głowy przyjdzie... Koszt nowej głowicy to (w serwisie VW) około 8000 PLN + wymiana (pewnie z 1000 PLN) + rozrząd (1000-1500 PLN). To tak dla orientacji.
A czy brać pod uwagę - trzeba kierować się własnym rozumem (ja osobiście nigdy nie kupiłbym auta w komisie, ale są różne szkoły).

bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.