 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Niezidentyfikowane błędy. |
Autor |
Wiadomość |
marcinos201
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-04-2015, 16:46 Niezidentyfikowane błędy.
|
|
|
Witam wszystkich !!! Kochani dzisiaj miałem okazję podpiąć swojego Colta do kompa i wyskoczyły mi błędy, których nie jestem w stanie albo zidentyfikować albo zrozumieć. Nie mogę niczego wyszukać w Internecie stąd prośba do Was. Błędy:
- B1086 niskie napięcie obwodu wyjściowego recyrkulacji (zwarcie)
- U1100 przekroczenie limitu czasu CAN silnika
- U1401 błąd zakresu dynamiki (ID:16B)
- B1723 usterka komunikacji immo - transponder
Opisy brzmią strasznie, ale nie bardzo ich rozumiem, no może oprócz immo. Liczę na Waszą pomoc. Dzięki za każdą aktywność. Mój Colt 1,5 did, 2005r. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-04-2015, 20:24
|
|
|
Bład immo mógł być spowodowany spadkiem napięcia albo za szybko przekeconym kluczykiem w stacyjce, bład napięcia sterowania recylkulacji może mieć związek z zabrudzonym zaworem EGR - wypadałoby zaczać od przeczyszczenia, błędy z serii U także mogą mieć związek ze spadkiem napięcia, należałoby skasować błedy i sprawdzić czy powtarzalnie pojawią sie jakieś błedy ponownie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
marcinos201
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-04-2015, 21:35
|
|
|
Właśnie temat jest taki, że podpinałem go jakieś pół roku temu jak miałem komputer i wywaliło mi te błędy plus listę innych. W zasadzie nie znalazłem informacji na temat tych błędów i większość wyeliminowałem intuicyjnie i skasowałem. Teraz miałem okazję podpiąć go po raz drugi i wyskoczyły "pozostałości", których nie udało mi się usunąć.
Co do immo to wziąłem się za to i dorobiłem nowy kluczyk, za radą znajomego (i tak nadawał się do wymiany). Może błąd nie wróci...
Do EGR powiem szczerze, że nie zaglądałem, ale rzeczywiście warto go przeczyścić.
Natomiast co do błędów CAN i dynamiki nie mam pojęcia, co to może być. Może to bez związku ale ostatnio padł mi rozrusznik, wyjąłem, wyglądał strasznie. Chciałem zregenerować więc pojechałem do elektryka, a tu okazuje się że się nie da bo coś tam poprzepalane i możliwe że za wysokie napięcie. Wymieniłem na nowy (niestety poszło po kieszeni), ale wciąż mam wrażenie że jakoś tak dziwnie kręci i muli.
Po prostu nie mam już pojęcia, ostatnio coś mam pecha, a nigdy nie narzekałem na ten samochód....
[ Dodano: 20-06-2016, 19:00 ]
Odkopuje temat, bo teraz już jest tragedia. Właściwie ponad rok jeździłem tym autem i na bieżąco kontrolowałem te błędy - był czas, że ich nie było i był czas że się znowu pojawiały. Natomiast teraz mam "litanię":
- B1086 - to znowu to samo, niskie napięcie EGR (był czyszczony)
- U1100 - przekroczenie czasu CAN
- U1401 - błąd dynamiki 16B
- B1731 - PCM przekroczenie czasu połączenia
- B1726 - zbyt wiele sygnałów immo
- B1728 - podnapięcie immo
- U1111 - przekroczenie limitu czasu wyświetlania CAN
- B1720 - bateria w kluczyku - ten błąd akceptuje
Samochód nie jeździ, bo wśród tych błędów mu odbiło i pomimo kasowania nic to nie daje. W zasadzie jeździ, ale się zaraz zatrzymuje. Powód: brak ładowania akumulatora. Ktoś powie ALTERNATOR i Ameryki nie odkryje - wymieniałem na nowy, to samo. Czyli braku ładowania należy dopatrywać się od strony elektronicznej... Ważne jest też to, że auto cały czas pracuje w trybie awaryjnym tzn. kręci tylko do 3 tys. Osobiście obstawiam CAN, ale pewności nie mam. Please help me! Zostałem bez auta. |
|
|
|
 |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
Wysłany: 20-06-2016, 21:04
|
|
|
a tak z ciekawosci zapytam skąd pochodzi autko, gdzie kupione i od kogo ? Cos mi tu śmierdzi, nie pasuje W jakimś francuzie takie "jazdy" to rozumiem ale w Colcie hmmmmmmm |
|
|
|
 |
marcinos201
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-06-2016, 22:03
|
|
|
No właśnie też jestem tym zdziwiony, do tej pory jeździłem tylko japońcami i mam o nich naprawdę dobre zdanie, a tu taka wtopa. I tak nadal je lubię . Autko kupiłem jakieś 3-4 lata temu jako sprowadzone z Włoch. Było i jest zadbane, dobrze wyposażone i w ogóle, a zwłaszcza podłoga piękna i silniczek suchutki. Jeździło naprawdę fajnie przez 2 lata - lać i jechać, a teraz to po prostu jedna wielka porażka.
[ Dodano: 23-06-2016, 21:14 ]
Problem z ładowaniem rozwiązany, znów jeżdżę! Rzecz tak podstawowa, że się o niej zapomina - urwany jeden z głównych przewodów masy. Błędy w kompie dalej istnieją i raczej już będą istniały do końca jego żywota. Ważne, że jeździ. |
|
|
|
 |
|
|