Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Po wymianie ETACS
Autor Wiadomość
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 03-11-2015, 09:57   [II 2.0 DID] Po wymianie ETACS

Panowie,

Dwa tygodnie temu byłem w serwisie w związku z akcją wymiany ETACS. Panowie przez dłuższy czas grzebali w komputerku (30 min.) - sama wymiana ETACS zajęła 15 min.
Po akcji samochód zaczął więcej palić, ale zrobił się znacznie żwawszy :) Po tygodniu od wizyty spadł mi wąż z turbiny - myślałem, że to standardowa sytuacja poruszana na tym forum od dłuższego czasu. Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, który założył wąż i dokręcił cybant. Niestety 2 dni później stało się to samo. Tym razem oprócz dokręcenia cybanta przykleiliśmy rurę żywicą epoksydową.
I teraz najciekawsze - po przyklejeniu rury średnie spalanie w samochodzie spadło o jakieś 1,5 l/100km. Przy identycznym stylu jazdy samochód pali na trasie 6.3 - 6.5 l/100 (poprzednio 7.5 - 8l/100) ale jest znacznie żwawszy.

Teraz pytanie i zagadka - co zrobił serwis? Czy chłopaki podnieśli ciśnienie na turbinie? Jeśli tak to czym to grozi? Czy powinienem podjechać do firmy zajmującej się tuningiem aby sprawdzili co się tak naprawdę dzieje?

PS. Silnik nie był do tej pory podkręcany.
_________________
 
 
xytras31
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2015, 10:44   

emil_d, też jestem po wymianie ale niestety takiego efektu jak u ciebie nie mam...a szkoda :) odnośnie "żwawszego" outka to może wpierw zadzwoń do serwisu lub lepiej napisz emaila, tak aby ci na niego odpisali, może cię podepną pod kompa i sprawdzą co namieszali..
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 04-11-2015, 00:14   

xytras31 napisał/a:
emil_d, też jestem po wymianie ale niestety takiego efektu jak u ciebie nie mam...a szkoda :) odnośnie "żwawszego" outka to może wpierw zadzwoń do serwisu lub lepiej napisz emaila, tak aby ci na niego odpisali, może cię podepną pod kompa i sprawdzą co namieszali..


Wolałbym się dowiedzieć czy to może mieć jakiś wpływ na silnik.
Muszę przyznać, że kultura pracy silnika jest znacznie lepsza - więc jak się rąbneli w ASO to nie chciałbym aby sie wycofali :)
_________________
 
 
Szef24 
Forumowicz

Auto: Outlandel DID 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 61
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-11-2015, 06:30   

Dowiadywalem się o to bo podobno mam wirusa wiec martwię się żeby go nie skasowali. Panowie stwierdzili ze to nie ma nic wspólnego z sterownikiem silnika, jest to tzw módul komfortu odpowiedzialny za światła wycieraczki itp.
Operacja się na ich wypowiedzi wnioski wyciągnij sam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.