 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] Po wymianie ETACS |
Autor |
Wiadomość |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 03-11-2015, 09:57 [II 2.0 DID] Po wymianie ETACS
|
|
|
Panowie,
Dwa tygodnie temu byłem w serwisie w związku z akcją wymiany ETACS. Panowie przez dłuższy czas grzebali w komputerku (30 min.) - sama wymiana ETACS zajęła 15 min.
Po akcji samochód zaczął więcej palić, ale zrobił się znacznie żwawszy Po tygodniu od wizyty spadł mi wąż z turbiny - myślałem, że to standardowa sytuacja poruszana na tym forum od dłuższego czasu. Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, który założył wąż i dokręcił cybant. Niestety 2 dni później stało się to samo. Tym razem oprócz dokręcenia cybanta przykleiliśmy rurę żywicą epoksydową.
I teraz najciekawsze - po przyklejeniu rury średnie spalanie w samochodzie spadło o jakieś 1,5 l/100km. Przy identycznym stylu jazdy samochód pali na trasie 6.3 - 6.5 l/100 (poprzednio 7.5 - 8l/100) ale jest znacznie żwawszy.
Teraz pytanie i zagadka - co zrobił serwis? Czy chłopaki podnieśli ciśnienie na turbinie? Jeśli tak to czym to grozi? Czy powinienem podjechać do firmy zajmującej się tuningiem aby sprawdzili co się tak naprawdę dzieje?
PS. Silnik nie był do tej pory podkręcany. |
_________________
 |
|
|
|
 |
xytras31 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2015, 10:44
|
|
|
emil_d, też jestem po wymianie ale niestety takiego efektu jak u ciebie nie mam...a szkoda odnośnie "żwawszego" outka to może wpierw zadzwoń do serwisu lub lepiej napisz emaila, tak aby ci na niego odpisali, może cię podepną pod kompa i sprawdzą co namieszali.. |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 04-11-2015, 00:14
|
|
|
xytras31 napisał/a: | emil_d, też jestem po wymianie ale niestety takiego efektu jak u ciebie nie mam...a szkoda odnośnie "żwawszego" outka to może wpierw zadzwoń do serwisu lub lepiej napisz emaila, tak aby ci na niego odpisali, może cię podepną pod kompa i sprawdzą co namieszali.. |
Wolałbym się dowiedzieć czy to może mieć jakiś wpływ na silnik.
Muszę przyznać, że kultura pracy silnika jest znacznie lepsza - więc jak się rąbneli w ASO to nie chciałbym aby sie wycofali |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szef24
Forumowicz
Auto: Outlandel DID 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 61 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-11-2015, 06:30
|
|
|
Dowiadywalem się o to bo podobno mam wirusa wiec martwię się żeby go nie skasowali. Panowie stwierdzili ze to nie ma nic wspólnego z sterownikiem silnika, jest to tzw módul komfortu odpowiedzialny za światła wycieraczki itp.
Operacja się na ich wypowiedzi wnioski wyciągnij sam |
|
|
|
 |
|
|