 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Demontaż kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 18-05-2015, 21:27 Demontaż kierownicy
|
|
|
Wszyscy wiedza jak jest z jakością skóry na kierownicy w outkach. Postanowiłam dać kierownicę do obszycia. Przy okazji chcę ją odrobinę pogrubić.
Dlatego potrzebuję informacji odnośnie demontażu kierownicy. Jak zdemontować poduszkę oczywiście po uprzednim odłączeniu akumulatora i odczekaniu kilku chwil. Czy wystarczy odkręcić od spodu jakieś wkręty, czy są jakieś zatrzaski.
Wszelkie informacje mile widziane. |
|
|
|
 |
njoy
Nowy Forumowicz
Auto: O II 2007 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2015 Posty: 4 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-05-2015, 11:40
|
|
|
Paweldm
Niedawno robiłem ta operację właśnie też aby dać kierownicę do renowacji. Troche wskazówek znalazłem na forach ale tak to wygląda:
USTAW KOŁA I KIEROWNICĘ DOKŁADNIE DO JAZDY PROSTO
1 - oczywiście odłączenie akumulatora i zaizolowanie klem aby przez przypadek gdzieś sie nie pojawiło napięcie
2 - od dołu obudowy kolumny kierowniczej masz taką małą klapkę - delikatnie ją zdejmujesz i odłączasz kostę od taśmy i bodajże masę od klaksonu.
3 - odkręcasz dwie imbusowe śruby które znajduja się po lewej i prawej stronie koła kierownicy - one sie nie wykrecają do końca a trzymają cały koszyk poduszki. Po ich porządnym zluzowaniu powinieneś spokojnie odchylić cała poduszkę.
4 - odłączasz główną kostę od poduszki - z tym troche główkowałem ale po kilkunastu minutach "walki" na rózne sposoby okazało się to banalnie proste - obudowa tej kostki suwa się góra dół i w ten właśnie sposób ja rozłączasz.
5 - teraz poduchę możesz spokojnie odłożyc na bok i zająć się samym odkręceniem kierownicy
WAŻNE - zaznacz sobie markerem przynajmniej dwoma punktami położenie koła kierownicy względem ośki na której jest osadzona
6 - odkręcasz koło kierownicy kluczem nasadowym - kierunek gwintu standardowy tak aby nie odkręcic nakrętki do końca i zrobiś z 1 cm luzu na trzpieniu
7 - energicznie stukasz symetrycznie rękoma od spodu kierownicy tak aby zeskoczyła z wieloklina - własnie po to nie odkręcaj nakrętki do końca bo szkoda zębów
8 - odkręcasz centaralną nakrętkę kierownicy i ja zdjemujesz.
Kamil |
|
|
|
 |
dawcio
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 46 Skąd: o/kraków
|
Wysłany: 20-05-2015, 08:27
|
|
|
na 99,9% nie musisz odpinać akumulatora,ja przy wymianie taśm w kierownicy nie odpinałem aku.Kierownica wykręcona założone nowe taśmy i założona bez problemu. |
|
|
|
 |
|
|