Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż kierownicy
Autor Wiadomość
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 18-05-2015, 21:27   Demontaż kierownicy

Wszyscy wiedza jak jest z jakością skóry na kierownicy w outkach. Postanowiłam dać kierownicę do obszycia. Przy okazji chcę ją odrobinę pogrubić.
Dlatego potrzebuję informacji odnośnie demontażu kierownicy. Jak zdemontować poduszkę oczywiście po uprzednim odłączeniu akumulatora i odczekaniu kilku chwil. Czy wystarczy odkręcić od spodu jakieś wkręty, czy są jakieś zatrzaski.
Wszelkie informacje mile widziane.
 
 
njoy 
Nowy Forumowicz

Auto: O II 2007 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-05-2015, 11:40   

Paweldm
Niedawno robiłem ta operację właśnie też aby dać kierownicę do renowacji. Troche wskazówek znalazłem na forach ale tak to wygląda:

USTAW KOŁA I KIEROWNICĘ DOKŁADNIE DO JAZDY PROSTO

1 - oczywiście odłączenie akumulatora i zaizolowanie klem aby przez przypadek gdzieś sie nie pojawiło napięcie
2 - od dołu obudowy kolumny kierowniczej masz taką małą klapkę - delikatnie ją zdejmujesz i odłączasz kostę od taśmy i bodajże masę od klaksonu.
3 - odkręcasz dwie imbusowe śruby które znajduja się po lewej i prawej stronie koła kierownicy - one sie nie wykrecają do końca a trzymają cały koszyk poduszki. Po ich porządnym zluzowaniu powinieneś spokojnie odchylić cała poduszkę.
4 - odłączasz główną kostę od poduszki - z tym troche główkowałem ale po kilkunastu minutach "walki" na rózne sposoby okazało się to banalnie proste - obudowa tej kostki suwa się góra dół i w ten właśnie sposób ja rozłączasz.
5 - teraz poduchę możesz spokojnie odłożyc na bok i zająć się samym odkręceniem kierownicy

WAŻNE - zaznacz sobie markerem przynajmniej dwoma punktami położenie koła kierownicy względem ośki na której jest osadzona

6 - odkręcasz koło kierownicy kluczem nasadowym - kierunek gwintu standardowy tak aby nie odkręcic nakrętki do końca i zrobiś z 1 cm luzu na trzpieniu
7 - energicznie stukasz symetrycznie rękoma od spodu kierownicy tak aby zeskoczyła z wieloklina - własnie po to nie odkręcaj nakrętki do końca bo szkoda zębów :)
8 - odkręcasz centaralną nakrętkę kierownicy i ja zdjemujesz.

Kamil
 
 
dawcio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 46
Skąd: o/kraków
Wysłany: 20-05-2015, 08:27   

na 99,9% nie musisz odpinać akumulatora,ja przy wymianie taśm w kierownicy nie odpinałem aku.Kierownica wykręcona założone nowe taśmy i założona bez problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.