 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] "Dobry człowiek" i brak mocy po spa |
Autor |
Wiadomość |
FGL
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 2 Skąd: Internet
|
Wysłany: 25-05-2015, 11:09 [Cari 1.9DI-D] "Dobry człowiek" i brak mocy po spa
|
|
|
Witam
Temat dotyczy auta mojej mamy - Carisma 1.9 DiD, było słychać pierdzenie i było czuć spaliny w kabinie z nawiewu .
"Dobry człowiek" zadeklarował się ze spawarką, pospawał, ale auto bez słowa że coś jest nie tak odstawił zepsute .
Miejsce spawania:
FOTO
Pozostałe trzy tłumiki nie noszą żadnych śladów naprawczych.
Obecnie auto nie jedzie ale się toczy, po przełączeniu na drugi bieg, nawet kiedy wciśnie się gaz do dechy, auto ledwo przyspiesza . Pracę turbiny słychać, po kilku minutach pracy silnika zapala się kontrolka silnika "check engine", temperatura silnika rośnie szybciej niż zazwyczaj.
I teraz pytanie do Was, drodzy MitsuManiaki - co takiego mógł spartaczyć "Dobry człowiek"? |
|
|
|
 |
krasnal07
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI CARISMA 1.8GDI lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 25-05-2015, 11:16
|
|
|
MOŻE BYĆ ZAPCHANY KATALIZATOR ...... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-05-2015, 18:53
|
|
|
Podpiąc komputer i odczytac błedy, przyczyn może być kilka, jak wyzej wspomniany, przypchany katalizator, pęknięta obudowa ułatwiała wylot spalin, kolejno, facet przy demontazu katalizatora pominał coś przy podłaczaniu, jezeli spawał na aucie nie odpiąl akumulatora a źle zmasował to uszkodził elektryke auta, można wyliczać dalej, trzeba zacząc od diagnostyki. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
FGL
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 2 Skąd: Internet
|
Wysłany: 26-05-2015, 07:55
|
|
|
Byłem odczytać kod błędu, oto wynik:
Występujące błędy ($03$01)
Wysokie napięcie w obwodzie sterowania grzałką sondy lambda (rząd 1, czujnik 1)
"Dobry człowiek" przyznał się że wybebeszył środek kata, stwierdził - "wszystko stało w poprzek" i dlatego wyciągnął.
Auto wstawiłem wczoraj do japońskiego warsztatu, ciekawe ile mnie skroją . |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-05-2015, 08:14
|
|
|
Diagnostyka jest trefna |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krasnal07
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI CARISMA 1.8GDI lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Gru 2014 Posty: 11 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 26-05-2015, 08:14
|
|
|
odbierz od "dobrego człowieka" wkład kata i go sprzedaj ..... |
|
|
|
 |
|
|