 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Pajero II] Pajero II Jaką wersje kupić / Zawieszenie sporto |
Autor |
Wiadomość |
driver_kaskader
Nowy Forumowicz
Auto: Vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 3 Skąd: Wolbrom
|
Wysłany: 26-05-2015, 23:34 [Pajero II] Pajero II Jaką wersje kupić / Zawieszenie sporto
|
|
|
Witam, sprzedałem swoją Vitare lekko zmodyfikowaną w teren i teraz szukam czegoś co spełni moje kryteria a znajomi polecili Pajero II. Moje kryteria to:
- auto ma być do jazdy po lesie ale nie do topienia po dach
- jedynie 3 drzwiowa wersja żeby sie mieścił w lesie jak vitara
- silnik nie może byc mułowaty ma iść i być zrywny
- waga samochodu tez dla mnie jest istotna dlatego partol odpadł ale nie wiem czy słusznie poniewaz vitara wjeżdzała praktycznie wszedzie dzieki swojej masie.
- auto ma być 70% teren 30% asfalt jakas jada czasem gdzies dalej jakieś wycieczki dlatego zadna zmota
- spalanie zeby około 50zł na 100km wychodziło po drodze średnio w terenie wiadomo ze tez nie może palić wiadrami
- wytzrymałoś i możliwość modyfikacji, w maire tania eksploatacja
- dobre wyposażenie minimum szyby w prądzie
Miałem już wiele aut 4x4 w tym 3 jeepy i jestem obeznany w temacie. Natomiast na pajero nie zwracałem jakoś uwagi specjalnie nigdy.
Myśle nad pajero II 3.0 V6 lub 3.5 V6 cena do 15 tyś zł. Koniecznie auto musi mieć blokade, po czym poznam że ją posiada ?
Zauważyłem ze niektore maja 3 tryby zawieszenia sport comfort i normal o co z tym chodzi ? utwardza sie czy sie podnosi czy jak bo nigdzie nie ma info o tym ?
Ile takie pajero żre gazu bo było by na gaz ewentualnie 2.8 diesel bo takich jest sporo tylko czy nie bedzie mułem ? Jak wyglada sprawa z przeróbkami typu podniesienie auta o 2" założenie wyciagarki, snorkel, opony? Są do tego akcesoria czy ciezko ? Jak cos padnie w tym aucie to bardzo drogo wychodzi ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-05-2015, 08:28
|
|
|
Poznasz, że ma blokadę po przycisku R/D. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
driver_kaskader
Nowy Forumowicz
Auto: Vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 3 Skąd: Wolbrom
|
Wysłany: 27-05-2015, 09:13
|
|
|
a co to za zawieszenie ze ma kilka trybów pracy, do czego to słuzy ? |
|
|
|
 |
n_bart
Mitsumaniak
Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-05-2015, 19:48
|
|
|
Zmienne tłumienie amortyzatorów (twardość zawieszenia ) |
|
|
|
 |
|
|