Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero II] Pajero II Jaką wersje kupić / Zawieszenie sporto
Autor Wiadomość
driver_kaskader 
Nowy Forumowicz

Auto: Vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 3
Skąd: Wolbrom
  Wysłany: 26-05-2015, 23:34   [Pajero II] Pajero II Jaką wersje kupić / Zawieszenie sporto

Witam, sprzedałem swoją Vitare lekko zmodyfikowaną w teren i teraz szukam czegoś co spełni moje kryteria a znajomi polecili Pajero II. Moje kryteria to:
- auto ma być do jazdy po lesie ale nie do topienia po dach
- jedynie 3 drzwiowa wersja żeby sie mieścił w lesie jak vitara
- silnik nie może byc mułowaty ma iść i być zrywny
- waga samochodu tez dla mnie jest istotna dlatego partol odpadł ale nie wiem czy słusznie poniewaz vitara wjeżdzała praktycznie wszedzie dzieki swojej masie.
- auto ma być 70% teren 30% asfalt jakas jada czasem gdzies dalej jakieś wycieczki dlatego zadna zmota
- spalanie zeby około 50zł na 100km wychodziło po drodze średnio w terenie wiadomo ze tez nie może palić wiadrami
- wytzrymałoś i możliwość modyfikacji, w maire tania eksploatacja
- dobre wyposażenie minimum szyby w prądzie :P

Miałem już wiele aut 4x4 w tym 3 jeepy i jestem obeznany w temacie. Natomiast na pajero nie zwracałem jakoś uwagi specjalnie nigdy.

Myśle nad pajero II 3.0 V6 lub 3.5 V6 cena do 15 tyś zł. Koniecznie auto musi mieć blokade, po czym poznam że ją posiada ?

Zauważyłem ze niektore maja 3 tryby zawieszenia sport comfort i normal o co z tym chodzi ? utwardza sie czy sie podnosi czy jak bo nigdzie nie ma info o tym ?

Ile takie pajero żre gazu bo było by na gaz ewentualnie 2.8 diesel bo takich jest sporo tylko czy nie bedzie mułem ? Jak wyglada sprawa z przeróbkami typu podniesienie auta o 2" założenie wyciagarki, snorkel, opony? Są do tego akcesoria czy ciezko ? Jak cos padnie w tym aucie to bardzo drogo wychodzi ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-05-2015, 08:28   

Poznasz, że ma blokadę po przycisku R/D.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
driver_kaskader 
Nowy Forumowicz

Auto: Vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 3
Skąd: Wolbrom
Wysłany: 27-05-2015, 09:13   

a co to za zawieszenie ze ma kilka trybów pracy, do czego to słuzy ?
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 27-05-2015, 19:48   

Zmienne tłumienie amortyzatorów (twardość zawieszenia )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.