Akcja serwisowa na poduszki Takata |
Autor |
Wiadomość |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-05-2015, 22:13 Akcja serwisowa na poduszki Takata
|
|
|
http://moto.pl/MotoPL/1,8...ow.html#MotoImg
Próbuje doszukać się dokładniejszych informacji, ale jakoś mi nie idzie. Może któremuś z kolegów pójdzie szybciej i wszyscy dowiemy się czy akcja dotyczy też naszych miśków. Być może któryś z nas dostanie (oby nie) zaproszenie do serwisu... |
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 15-10-2015, 21:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
luqash
Forumowicz

Auto: Lancer CS0 2.0 kombi
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2015 Posty: 47 Skąd: NL
|
Wysłany: 14-10-2015, 15:24 Akcja serwisowa Mitsubishi
|
|
|
Dziś dostałem liścik od Mitsubishi Motors z zaproszeniem na serwis. Dotyczy akcji wymiany poduszki pasażera z przodu wyprodukowanej przez Takata. Dotyczy modeli z lat 2003-2008: Lancer CS0A, CS0W i Evolution CT9A.
Tutaj link do informacji na stronie UOKiK, po numerze VIN można sprawdzić które samochody dotyczy.
Cytat: | Poinformowano, że w ww. modelach zastosowano poduszkę powietrzną pasażera wyprodukowaną przez firmę Takata, gdzie w przypadku wystąpienia kolizji drogowej powodującej aktywację poduszki zachodzi obawa o prawidłowy proces jej napełnienia. W rezultacie elementy modułu poduszki mogą ulec defragmentacji i potencjalnie mogą stworzyć ryzyko wystąpienia obrażeń u pasażera. |
|
|
|
|
 |
aduko
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2015, 21:31
|
|
|
A co w przypadku jak jestem kolejnym właścicielem samochodu, a mój VIN znajduje się na liście? Mam nadzieję, że nie muszę być pierwszym właścicielem aby załapać się na wymianę. |
|
|
|
 |
luqash
Forumowicz

Auto: Lancer CS0 2.0 kombi
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2015 Posty: 47 Skąd: NL
|
Wysłany: 14-10-2015, 21:48
|
|
|
Spokojnie, ja nie jestem pierwszym właścicielem i dostałem pismo. Co prawda z holenderskiego oddziału Mitsu, ale to raczej nie ma znaczenia. Myślę, że wystarczy pokazać dowód rejestracyjny z vin, czy tam kartę pojazdu. |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 14-10-2015, 21:50
|
|
|
O mój VIN też tam jest
Myślę, że to nieważne którym jesteś właścicielem. Serwis bądź MMC pewnie wyśle list do pierwszego właściciela, którego ma w danych kontaktowych. Mój brat jak sprzedał auto to po roku od sprzedaży też dostał list, przekazał natepnemu właścicielowi i on sobie pojechał na akcje.
Jutro zadzwonię sobie do auto GT. Ktoś się orientuje które to poduszki? Bo mam ich 6 |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
kgebczyk
Forumowicz
Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 121 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-10-2015, 11:49
|
|
|
W ramach ciekawostek - zadzwoniłem dziś do Mitcar na Spornej w Warszawie i oni jako serwis nie wiedzieli o tej akcji
Z litości pominę ton rozmowy telefonicznej bo poczułem się bardziej jak intruz a nie jak klient. |
|
|
|
 |
Balon
Forumowicz Balon
Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 136 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 15-10-2015, 12:50
|
|
|
mój VIN też tam widnieje - już napisałem pismo do Mitsubishi Polska, ciekawe co odpiszą, w serwisie w Katowicach nic nie wiedzą o akcji wymiany poduszek. |
|
|
|
 |
Iwonka
Forumowicz
Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 183 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-10-2015, 13:12
|
|
|
a numeru mojego Lancerka tam nie ma A juz mialem nadzieje na wymiane i likwidacje brzeczenia z tej okolicy ktore mam chyba od nowosci
pozdr
Alex |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-10-2015, 13:22
|
|
|
Z tego co patrzyłem 95 sedanów 2.0... Mojego nie ma na liście... Pytanie czy to nie jest czasem tylko lista sprzedanych w Polsce?
Ktoś poszuka listy w Niemczech? |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-10-2015, 17:48
|
|
|
Mój misio też jest na liście Ciekawe czy dotrze do mnie jakieś pismo, bo miśka kupowałem w komisie. Poza tym martwi mnie ten zapis:
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do serwisu w celu weryfikacji i wymiany modułów poduszek powietrznych pasażera.
Czyli co, może okazać się, że po weryfikacji poduszka jednak nie będzie wymieniana?
luqash napisał/a: | Spokojnie, ja nie jestem pierwszym właścicielem i dostałem pismo. Co prawda z holenderskiego oddziału Mitsu, ale to raczej nie ma znaczenia. Myślę, że wystarczy pokazać dowód rejestracyjny z vin, czy tam kartę pojazdu. |
Luqash - napisali Ci gdzie masz się zgłosić ? |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 15-10-2015, 18:47
|
|
|
Dzwoniłem dziś do MMC Polska. Informacja została podana do UOKIK lecz jeszcze nie mają wytycznych z centrali co mają robić i jak to ma wyglądać, dlatego pewnie serwisy robią duże oczy. Na pewno będą podejmowane akcje lecz nie wiedza jeszcze kiedy i w jakim zakresie. Czy będzie to tylko sprawdzenie poduszek czy wymiana, nie wiedzą jeszcze nic konkretnego. Odebrał miły Pan, pogadaliśmy sobie trochę o autach i na koniec zapytał o historię auta, poprosił o moje dane, numer VIN żeby wysłać list pod dobry adres. |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
mirek38
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS0 Intense 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 21 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 15-10-2015, 18:50
|
|
|
Też się łapie, Misiek z polskiego salonu |
|
|
|
 |
Balon
Forumowicz Balon
Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 136 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 15-10-2015, 19:08
|
|
|
Iwonka napisał/a: | a numeru mojego Lancerka tam nie ma A juz mialem nadzieje na wymiane i likwidacje brzeczenia z tej okolicy ktore mam chyba od nowosci
pozdr
Alex |
a co Ci brzęczy? pytam bo mam taki dziwny dźwięk przy ok 120-140km/h tak jakby coś drżało i nie wiem co to może być ... |
|
|
|
 |
kgebczyk
Forumowicz
Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 121 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-10-2015, 22:23
|
|
|
OK,
wiem nieco więcej teraz.
Zadzwonił do mnie pan z Mitcaru i powiedział coś dla mnie zdumiewającego o ile dobrze wszystko zrozumiałem.
Otóż problem z poduszkami powietrznymi w polskich warunkach klimatycznych nie istnieje. Podobno dotyczy tylko krajów leżących w klimacie tropikalnym. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest dla mnie to że ASO po pierwsze - nie były powiadomione o tym przez importera, a po drugie - nie mają (z tego co usłyszałem) wytycznych co z tym zrobić, więc pozostaje nam czekać.
Nie mam pojęcia po co w takim razie ogłaszać akcję serwisową jeśli:
*) potencjalnie nie dotyczy naszego rynku
*) nie mamy gotowego rozwiązania. |
|
|
|
 |
|