Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
[Outlander I 2,0 B] Problem z rozruchem
Autor Wiadomość
Kamykgd 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-06-2015, 16:57   [Outlander I 2,0 B] Problem z rozruchem

Witam,

Problem: Auto nie zapala za pierwszym razem. Trzeba pokręcić 3-4 razy, wtedy zapala choć chodzi nierówno, po 1-2 sek uruchomionego silnika auto chodzi normalnie, trzyma wolne obroty, nie gaśnie, przyspiesza. Ciepły czy zimny, nie ma różnicy. Stało się to nagle, z dnia na dzień, ok 2 mc temu.

Co ustaliłem :
Auto jeździ normalnie, brak błędów na komputerze. na 95% jestem pewien, że pompa powinna się uruchomić na 2 sek przez zapłonem, żeby nabić ciśnienie przed uruchomieniem.
ECU przestał podawać taki sygnał. Wysterowanie na pompę następuję dopiero przy próbie uruchomienia silnika no i w trakcie jazdy. Przekaźniki sprawdzone, sprawne. Sygnał ze stacyjki też dochodzi do przekaźników. Sygnał z ECU tylko przy próbie rozruchu.

Co może być przyczyną niepodawania przez ECU sygnału na pompę?

Pozdrawiam

Kamyk
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-06-2015, 07:57   

A jesteś pewien, że w Mitsu pompa tak działa? Carisma którą mam w profilu jet moim drugim Miśkiem na benzynę i w jednej i drugiej pompa zaczynała działać dopiero w momencie odpalania i podczas pracy silnika. Pracą pompy steruje komputer silnika i raczej jest z tym wszystko OK.
Może u Ciebie nie trzyma zaworek zwrotny w pompie paliwa przez co paliwo cofa się z listwy do baka i aby odpalić trzeba napompować z powrotem ciśnienie. Dobrze by było podłączyć pod listwę jakiś manometr do sprawdzania ciśnienia i sprawdzić co się dzieje po zgaszeniu silnika aby potwierdzić ten zawór zwrotny. Może też da się to sprawdzić jakimś skanerem parametrów silnika jeśli parametr ciśnienia na listwie jest u Ciebie dostępny.
 
 
Kamykgd 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-06-2015, 21:49   

Nie jestem na 100% pewien. Auto zaczęło nierówno chodzić na wolnych. Podejrzewam lejący wtrysk. Wykręcę świece jutro z rana.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.