Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak świateł pozycyjnych
Autor Wiadomość
rkarolek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 17
Skąd: Marki
Wysłany: 08-06-2015, 21:35   Brak świateł pozycyjnych

Witam
Od tygodnia posiadam Outlandera 2.0 MIVEC z 2012 (Intense+ navi), po "okresie" poznawania autka, zauważyłem że nie palą się pozycje z przodu, bezpieczniki pod maską sprawdziłem są OK, jakoś nie wierze że spaliły się obie żarówki, ma ktoś jakiś pomysł?

Drugie moje pytanie odnośnie świateł .... w instrukcji jest mowa o możliwości włączenia trybu dziennego (przy xenonach) mają wtedy palić się ze zmniejszoną intesywnością.Na forum znalazłem wątek o LEDach do jazdy dziennej, ale nikt nie wspominał tam o takiej opcji... czy ja coś źle zrozumiałem?
Czy to może chodzi o tryb skandynawski, tylko dlaczego piszą o zmniejszonej intensywności świecenia?

pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-06-2015, 07:33   

Niektóre samochody miały dzienne realizowane przez światła drogowe (długie) ze zmniejszoną intensywnością świecenia. Co do zmniejszania intensywności świecenia ksenonów to raczej wątpię - to lampa wyładowcza czyli świeci łuk elektryczny, więc zmniejszyć intensywność jest bardzo trudno ;) Jak masz ksenony to warto dołożyć dzienne. Ksenony nie lubią częstego włączania i wyłączania
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 09-06-2015, 10:34   

Określenie "tryb dzienny" jest czasem stosowany zamiennie z określeniem "tryb skandynawski".
 
 
rkarolek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 17
Skąd: Marki
Wysłany: 09-06-2015, 12:23   

OK, to chyba jeśli chodzi "tryb skandynawski/dzienny" sprawa jest jasna... (no może prawie jasna :) )
Rozumie że raczej zalecane byłoby doposażenie autka w LEDy do jazdy dziennej, sterowane sygnałem ze świateł drogowych.

Pozostaje druga sprawa, czy ma ktoś jakiś pomysł co do nie świecących świateł pozycyjnych?? to mnie dużo bardziej "boli"
Samych żarówek co prawda nie sprawdzałem, ale jak wyżej pisałem, nie do końca wierze że są spalone obydwie żarówki (z tylu pozycje palą się jak trzeba)
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 09-06-2015, 16:08   

sprawdź żarówki. Późnie pomyslimy o reszcie
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
and 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 95
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 09-06-2015, 18:05   

rkarolek napisał/a:
Samych żarówek co prawda nie sprawdzałem, ale jak wyżej pisałem, nie do końca wierze że są spalone obydwie żarówki (z tylu pozycje palą się jak trzeba)


Zacznij od sprawdzenia żarówek.Siedem lat temu ( AR 156) podczas urlopu zimą za granicą zauważyłem,że nie świecą światła mijania.Dostęp do żarówek był kiepski to najpierw sprawdziłem bezpieczniki -były OK. Pełen obaw ,że może nawalił przełącznik sprawdziłem żarówki i okazało się że obydwie był spalone.
 
 
rkarolek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 17
Skąd: Marki
Wysłany: 09-06-2015, 20:34   

Sprawdzone i..... aż mi głupio że jednak tego nei zrobiłem od razu - obydwie spalone :axe:
Az dziwne, poprzednim autem jeździłem 8 lat i spaliła mi się jedna słownie jedna żarówka pozycyjna.... outek ma niecałe 3 latka i kupiłem z dwoma spalonymi....

niestety przy wymianie żarówek trochę narozrabiałem :)
po stronie kierowcy zamiast żarówki pozycyjnej wyciągnełem "coś" ciut wyżej, tuż obok reflektora szara złączka na takim gumowym oringu, jakieś 10cm przewodów wylazło mi potem opór... mam nadzieje że nic tam nie uszkodziłem, ciekaw tylko jestem co to jest :)
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 09-06-2015, 20:37   

wiedzialem ze żarówki ;) . A ten przewód to moze taki niby odpowietrznik reflektora zeby nie parował?
 
 
rkarolek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 17
Skąd: Marki
Wysłany: 09-06-2015, 21:08   

nie wiem, ale raczej wygląda to na wiązkę elektryczną, dlatego w pierwszym podejściu pomyliłem z żarówką od pozycji :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.