Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] problem z 2G
Autor Wiadomość
lalka51 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 2 g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: suwalki
Wysłany: 11-06-2015, 10:55   [2G 95-99] problem z 2G

Od niedawna jestem posiadaczem 2Gz 96 roku i mam juz klopot ; wczoraj po przejechaniu 20 km wrocilem do domu , zostawilem pod brama i zaczelo sie .Zgrzyty , tarcie metalu slyszalne odglosy od strony paska wielorowkowego.czy to moze byc napinacz paska czy tez cos z silnikiem .
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 12-06-2015, 10:31   

Witam nie wiem jaki masz silnik ale jeśli 4G63 to masz tam 3 paski PK jeden napędzający pompę klimatyzacji w której mogło rozsypać się sprzęgło, dalej masz pasek napędzający pompę wody i alternator tutaj mógł posypać się alternator lub rozkręcić 4 śruby które trzymają koła pasowe na pompie wody, a trzeci pasek napędza pompę wspomagania tutaj gdyby się coś działo to raczej by jęczała a nie zgrzytała. Może być też że rozpadło Ci się już koło pasowe na wale bo jest z tłumikiem drgań skrętnych czyli gumą . Najlepiej jak dobrze popatrzysz czy nie widać gdzieś otarć jak nie to pozostaje metoda wykluczania poszczególnych elementów czyli demontażu pasków napędzających poszczególne podzespoły nie jest to dużo pracy bo jest dobre dojście i sam sobie świetnie z tym poradzisz. Napinacz paska od klimatyzacji jest jak staniesz przy kole to po prawej stronie silnika poniżej kolektora ssącego długa śruba na klucz 12 chyba że grzebana kiedyś to 13 :) napinacz alternatora widać przy nim od góry a żeby napiąć pompę wspomagania to musisz poluzować śruby z lewej strony i z prawej za kołem pasowym są w nim specjalne otwory do tego więc żadnej filozofii w tym nie ma. Ja obstawiam pasowe na wale przykręcane na 4 śruby jak zdemontujesz wszystkie paski to kręcąc ręką wszystkimi kołami i napinaczem klimy powinieneś ustalić usterkę. Powodzenia w naprawie miśka :D dla pomocy 4g63 http://www.google.pl/imgr...CFQGOLAodHkIA_A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.