 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G 95-99] problem z 2G |
Autor |
Wiadomość |
lalka51
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 2 g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 1 Skąd: suwalki
|
Wysłany: 11-06-2015, 10:55 [2G 95-99] problem z 2G
|
|
|
Od niedawna jestem posiadaczem 2Gz 96 roku i mam juz klopot ; wczoraj po przejechaniu 20 km wrocilem do domu , zostawilem pod brama i zaczelo sie .Zgrzyty , tarcie metalu slyszalne odglosy od strony paska wielorowkowego.czy to moze byc napinacz paska czy tez cos z silnikiem . |
|
|
|
 |
tom580
Forumowicz tom580
Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 12-06-2015, 10:31
|
|
|
Witam nie wiem jaki masz silnik ale jeśli 4G63 to masz tam 3 paski PK jeden napędzający pompę klimatyzacji w której mogło rozsypać się sprzęgło, dalej masz pasek napędzający pompę wody i alternator tutaj mógł posypać się alternator lub rozkręcić 4 śruby które trzymają koła pasowe na pompie wody, a trzeci pasek napędza pompę wspomagania tutaj gdyby się coś działo to raczej by jęczała a nie zgrzytała. Może być też że rozpadło Ci się już koło pasowe na wale bo jest z tłumikiem drgań skrętnych czyli gumą . Najlepiej jak dobrze popatrzysz czy nie widać gdzieś otarć jak nie to pozostaje metoda wykluczania poszczególnych elementów czyli demontażu pasków napędzających poszczególne podzespoły nie jest to dużo pracy bo jest dobre dojście i sam sobie świetnie z tym poradzisz. Napinacz paska od klimatyzacji jest jak staniesz przy kole to po prawej stronie silnika poniżej kolektora ssącego długa śruba na klucz 12 chyba że grzebana kiedyś to 13 napinacz alternatora widać przy nim od góry a żeby napiąć pompę wspomagania to musisz poluzować śruby z lewej strony i z prawej za kołem pasowym są w nim specjalne otwory do tego więc żadnej filozofii w tym nie ma. Ja obstawiam pasowe na wale przykręcane na 4 śruby jak zdemontujesz wszystkie paski to kręcąc ręką wszystkimi kołami i napinaczem klimy powinieneś ustalić usterkę. Powodzenia w naprawie miśka dla pomocy 4g63 http://www.google.pl/imgr...CFQGOLAodHkIA_A |
|
|
|
 |
|
|