[Pajero II] 3,0 v6 long. |
Autor |
Wiadomość |
Goliasz
Forumowicz
Auto: Pajero I wagon 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 70 Skąd: Wielkopolska/powiat śremski
|
Wysłany: 16-06-2015, 11:25 [Pajero II] 3,0 v6 long.
|
|
|
Witam,
ciągle szukam odpowiedniego V6.
http://olx.pl/oferta/mits...html#710d9461f0
http://otomoto.pl/oferta/...t-ID4p8Ffb.html
Kojarzy ktoś może tego longa - gościu go wystawia już któryś miesiąc?
Patrząc na zdjęcia i rocznik, to pajero jest w stanie bardzo dobrym, aż dziw bierze!
Wszedłem w historię tego samochodu ze strony rządowej i tam jest napisane, że samochód jest z 1993 roku, ale pierwsza rejestracja nastąpiła dopiero w 1995 r. - dwa lata stał?.
Przy okazji wie ktoś może, czy czynnik do klimatyzacji w tym roczniku to jeszcze freon (R12), czy już może R134?
Pozdrawiam. |
_________________ "How I've waited for you to come
I've been here all alone
Now that you've arrived
Please stay a while
And I promise I won't keep you long
I'll keep you forever"
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 16-06-2015, 18:00
|
|
|
Czynnik to raczej R134 bo w moim dawnym PII z 1993 taki był.
Ale w tym aucie na pewno przebieg nie jest prawdziwy, a skoro tu nakłamano to pewnie i w innych miejscach też. Przekładnię kierowniczą wymieniać po 210000? Toż powinna się dotrzeć dopiero. Zobacz też jakie ma fajne obroty przy puszczonym gazie. Nawet jak klima działa to tak nie podbije. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 16-06-2015, 19:59
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Zobacz też jakie ma fajne obroty przy puszczonym gazie |
Bo toż on Panie, przecie na gazie |
|
|
|
 |
Goliasz
Forumowicz
Auto: Pajero I wagon 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 70 Skąd: Wielkopolska/powiat śremski
|
Wysłany: 16-06-2015, 20:05
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Czynnik to raczej R134 bo w moim dawnym PII z 1993 taki był.
Ale w tym aucie na pewno przebieg nie jest prawdziwy, a skoro tu nakłamano to pewnie i w innych miejscach też. Przekładnię kierowniczą wymieniać po 210000? Toż powinna się dotrzeć dopiero. Zobacz też jakie ma fajne obroty przy puszczonym gazie. Nawet jak klima działa to tak nie podbije. |
W przebiegi licznikowe już dawno nie wierzę, na te obroty także zwróciłem uwagę, ale zauważ, że silnik jest zimny. |
_________________ "How I've waited for you to come
I've been here all alone
Now that you've arrived
Please stay a while
And I promise I won't keep you long
I'll keep you forever"
 |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 16-06-2015, 20:28
|
|
|
I prawie 1800 obr/min ?
Wizualnie , z "góry", pojazd jest w dobrym stanie ale spojrzałbym po spód i do silnika .
I dziwne , bo to co nowe założone , razem z instalacją gazową mającą niecały rok to ...wartośc połowy ceny wywoławczej pojazdu |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 17-06-2015, 20:03
|
|
|
Coś tu nie gra... I to coś może siedzieć w silniku. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Mad_Max
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8 Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 70 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 17-06-2015, 23:20
|
|
|
Za piękne aby było prawdziwe rocznik 93 i tylko taki przebieg ja kupiłem 97r , 2 lata temu a przy kupnie był przebieg 250 tys . znając życie i tak miał za pewne troszkę więcej a teraz mam 340 tys. i misiek śmiga dalej mimo tego co już w nim porobiłem itd .I te texty nowe to albo tam to hmm ciekawostka zrobię kupię wsadzę nowe i sprzedam he he he i jeszcze wyjdzie do przodu tu po prostu bardzo coś nie gra |
|
|
|
 |
Goliasz
Forumowicz
Auto: Pajero I wagon 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 70 Skąd: Wielkopolska/powiat śremski
|
Wysłany: 18-06-2015, 07:18
|
|
|
Dzwoniłem wczoraj do pana i tak:
- oczywiście wszystko pięknie, bez wkładu,
- samochód jest niby z Włoch,
- instalacja lpg jest nowa, ale butla została stara i tu pan mówi, że przedtem był blos i mitsu bardzo dużo pił (średnio ok 20-22 l/100 km), więc zainwestował w gaz sekwencyjny i teraz chleje 16 -19 l,
- przekładnia kierownicza ciekła na maglownicy, więc zdecydował się wymienić na nową,
- rama jest z rdzawym nalotem , ale nie jest zgnita - mogę se przyjechać i pizgać młotkiem
- silnik ok., zalany 10W40 i nie pobiera oliwy.
I tyle by było przez telefon.
Chcę się wybrać w sobotę i obejrzeć, ale ogólnie, to za mocno się nie nagrzewam. |
_________________ "How I've waited for you to come
I've been here all alone
Now that you've arrived
Please stay a while
And I promise I won't keep you long
I'll keep you forever"
 |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 18-06-2015, 12:46
|
|
|
Goliasz napisał/a: | rama jest z rdzawym nalotem , ale nie jest zgnita - mogę se przyjechać i pizgać młotkiem |
Tak pewny bo zalał betonem ??? |
|
|
|
 |
|