Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 gdi jak wykasować tryb eko
Autor Wiadomość
FRANCZESKO001 
Nowy Forumowicz
Franczesko001

Auto: carisma 1.8 gdi lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 5
Skąd: wejherowo
Wysłany: 14-06-2015, 22:31   1.8 gdi jak wykasować tryb eko

Może ktoś wie albo mi podpowie jak wyłączyć lub wykasować żeby silnik nie wchodził w tryb eco carisma 1.8 gdi lift. Najprościej było by zmienić wskazania z czujnika temperatury dający sygnał do komputera, czy dobrze kombinuję? Jak to zrobić najprościej ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-06-2015, 22:37   

Teoretycznie dobrze kombinujesz, praktycznie czemu miałoby to służyć :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
FRANCZESKO001 
Nowy Forumowicz
Franczesko001

Auto: carisma 1.8 gdi lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 5
Skąd: wejherowo
Wysłany: 15-06-2015, 21:49   

To ma na celu przede wszystkim to że puki silnik nie złapie optymalnej temperatury kiedy nie zapala się magiczna kontrolka eono gdi to pracuje przepięknie na lpg a jak pali się to zielone jak jadę z włączoną klimą to dość często gaśnie na luzie nie trzymie obrotów. Bez klimy jest ok bo bardzo rzadko coś takiego się dzieje na paliwie trzymie ładnie obroty. Kolejna drobna wada to że jak złapie temperaturę silnik na lpg przycina obroty powyżej 3000 na zimnego jest spoko. Jak będę miał więcej wolnego czasu to podjadę zapytać się chłopaków co tuningują elektronikę . Dla prób wybebeszyłem termostat tymczasowo i jest idealnie w końcu jest lato ,ale jak zrobi się zimniej będzie problem z ciepłym nawiewem . Jak ktoś ma inne pomysły niech napisze każda podpowiedz może się przydać .
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-06-2015, 21:58   

Problemem jest eksploatacja i zapewne brak odpowiednich zabiegów przeglądowych, jezeli dodać do tego LPG (które jeżeli nei jest dedykowane do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa) to problemy się nawarstwiają
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 17-06-2015, 22:15   

Eee to jest jakiś szanujący się warsztat montujący LPG, który podjął się montowania instalacji do 1.8GDI? Ja myślę, że to nie jest problem w silniku jako takim, a problem w instalacji, której w przypadku tego silnika nie powinno być. Sam teraz szukam jakiejś Cari 1.6 żeby móc wsadzić LPG bo wsadzenie do GDI to proszenie się o kłopoty.
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
FRANCZESKO001 
Nowy Forumowicz
Franczesko001

Auto: carisma 1.8 gdi lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 5
Skąd: wejherowo
Wysłany: 18-06-2015, 22:01   

Problem rozwiązany termostat zamontowany z powrotem, wszystko chodzi jak należy zmieniłem dawkę na dość bardzo ubogą do czego ten silnik jest stworzony i niema żadnych problemów poza tym ze przez pierwsze 20 sekund trochę faluje obrotami. Gdi do lpg jest spoko pali w trasie w tej chwili 7-8 litrów i po mieście max 9.5 lpg . A co do montażu gazu to zamontował mi go brat po kosztach za 1300 zł normalnie kasuje za takie auto 1800 za zwykły. Prawda nie będę ukrywał że on też odradzał ale problemów nie przewiduje w najgorszym wypadku auto przestanie pracować na paliwie nie ma się co oszukiwać .
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 21-06-2015, 22:39   

A jakbyś zamontował dodatkowy elektrozawór rozłączany kontrolką Eco? I tym zaworem dorzucił gazu sprzed reduktora w trybie na bogato?
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.