[EA3A/W 2.4] Czyszczenie wtryskiwaczy |
Autor |
Wiadomość |
--Galancik96--
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4GDI 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2015 Posty: 192 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 19-06-2015, 15:38 [EA3A/W 2.4] Czyszczenie wtryskiwaczy
|
|
|
Witam
Mam Galanta 2.4GDI 1999r, i coś dużo pali, wyczytałem na forum że jest jakiś środek do czyszczenia wtryskiwaczy, i tu moje pytanie jak nazywa się ten płyn? Jak go się stosuje? Czy naprawdę działa(ktoś już może testował)? Czy są jakieś skutki stosowania tego?
Pozdrawiam |
_________________  |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-06-2015, 20:58
|
|
|
Masz do wyboru:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=77296
albo wszelkie marketowe produkty STP, Liqui Moly, Castrol, etc jako dodatek do paliwa - to raczej nei wymaga komentarza a omawiane były próby użycia tego na etapach czyszczenia układu dolotowego, pozostaje jeszcze myjka ultradźwiękowa, ale trzeba meić zdemontowane wtryskiwacze |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
--Galancik96--
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4GDI 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2015 Posty: 192 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 20-06-2015, 11:10
|
|
|
Ok. A podeśle ktoś link który ten środek kupić? Bo nie wiem czy czymś się różni? I jakie parametry muszą mieć. |
_________________  |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-06-2015, 22:07
|
|
|
Większość tych środków spełnia jedną normę, a to ile pieniędzy wydasz zalezy od producenta |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
--Galancik96--
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4GDI 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2015 Posty: 192 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 21-06-2015, 10:35
|
|
|
Ok. Dzieki za pomoc |
_________________  |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-06-2015, 00:28
|
|
|
--Galancik96--, a ile Ci pali teraz? |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Górol
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2014 Posty: 124 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24-06-2015, 12:01
|
|
|
Witam
Ostatnio wlewałem jakiś preparat cena ok.20pln i powiem szczerze że miałem wrażenie jakby auto troszkę żwawsze się zrobiło co chodzi o spalanie to ciężko powiedzieć ponieważ jeżdze w trybie mieszanym tj trasa-miasto wychodzi ok.9.5l a ostatnio jak leciałem do Krakowa to byłem pozytywnie zaskoczony bo spalanie wyszło niecałe 8 l na klimie i po autostradzie 130km/h
I jeszcze pytanie o tego EGRa-zaślepiać czy nie ruszać?
pozdr |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-06-2015, 12:20
|
|
|
Jeśli nic się nie dzieje to ja bym nie ruszał bo opinie na ten temat są różne. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
Górol
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2014 Posty: 124 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24-06-2015, 12:33
|
|
|
Raczej się nic nie dzieje czasami jak na 2-ce pokręcę do czerwonego pola to puści czarnego kopcia jak diesel
Co chodzi o olej to dolałem 2 litry na ok.10 tyś-przeważnie jeżdzę spokojnie bez upalania
Znajomy podpowiedział aby zajrzeć do przepustnicy i przepływki- wyczyścić i ewentualnie kompa podłączyć |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-06-2015, 13:12
|
|
|
Co do czyszczenia wtryskiwaczy, wszelkie cudo-płyny jedynie wpływają na polepszenie ego nabywcy rzeczonego płynu.
Jedyna skuteczna metoda to: wymontować, dać do profi zakładu na czyszczenie ultradźwiękowe, test przepływu i cewki, wymianę filterków i o-ringów. Nie jest tanio, ale gwarantuje poprawę osiągów. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10690 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-06-2015, 13:20
|
|
|
robertdg napisał/a: | pozostaje jeszcze myjka ultradźwiękowa, ale trzeba meić zdemontowane wtryskiwacze |
Tak bym zrobił, ale dołożył układ który będzie "cykał" wtryskiwaczem czyli go otwierał i zamykał,
Ja tak zrobiłem z gazowymi ciekłego wtrysku, miałem zanurzone co prawda bez myjki, ale w roztworze- ON+STP+Nafta, pomogło, widać było jak podczas pracy wypływa nie niego taki osad na początku. A petarda by była jak by ten płyn przepuszczać jeszcze przez wtryskiwacz jakąś pompką do sprwyskiwaczy. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
--Galancik96--
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4GDI 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2015 Posty: 192 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 24-06-2015, 15:30
|
|
|
inq napisał/a: | --Galancik96--, a ile Ci pali teraz? |
Okolo 11/12l, dlatego się zastanawiam czy to dobrze czy nie? Jeżdżę po mieście głównie. |
_________________  |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-06-2015, 18:44
|
|
|
Hehe... Czego oczekujesz po półtoratonowym aucie z silnikiem 2.4? Mi palił 14-15 więc było z czego schodzić, a w Twoim przypadku nie poszalejesz. U mnie teraz jest 10-12 litrów - im krótsze trasy tym gorzej wychodzi. Mam na myśli cały czas jazdę miejską. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
--Galancik96--
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4GDI 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2015 Posty: 192 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 24-06-2015, 20:03
|
|
|
Nie no spoko tylko jak czytam komentarze ze 2.5 v6 pala po 10 w miescie to się zastanawiam jak to robią. Mój rekord to 10,5l na 100km w miescie wiec cos się naprawiło. A co to do silnika to pozostało tylko lekkie cykania spalanie się poprawilo Obyło się bez środku żadnych, wystarczył tydzień pałowania ma światłach, wyścigi z każdym i cos się poprawiło |
_________________  |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-06-2015, 20:24
|
|
|
--Galancik96-- napisał/a: | Nie no spoko tylko jak czytam komentarze ze 2.5 v6 pala po 10 w miescie to się zastanawiam jak to robią | Też nie wiem, ale mój tyle spala. |
|
|
|
 |
|