 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z odpaleniem Pajero Mini 660cc Turbo |
Autor |
Wiadomość |
misioCG
Nowy Forumowicz
Auto: Pjero Mini 660CC
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 2 Skąd: Portlaoise
|
Wysłany: 03-07-2015, 15:03 Problem z odpaleniem Pajero Mini 660cc Turbo
|
|
|
Witam
Jestem szczęśliwym (do wczoraj) posadaczem Pajero Mini. No właściwie to nie ja, tylko moja żona
Mam problem z odpaleniem swojego Pajero
Jest to dość nietypowy samochód:
Pajero Mini
Rocznik 1995
Pojemność skokowa 660cc
4 cylindry, 5 zaworów na cylinder i turbo
Zasilane benzyną
Mam parę pytań na które nie znalazłem odpowiedzi w google
Czy w/w Pajero posiada OBD, jak tak to które i czym się do niego dostać (interfejs, oprogramowanie)?
Kostka jest wygląda jak OBD2, mogę podłączyć interfejs OBD2, ale się nie łączy
Po przeglądzie technicznym zaparkowałem w garażu i po 2 dniach ie chce zapalić, nic nawet nie przebąknie.
Problem nr 1
Mam problem ze stacyjką, prawdopodobnie ktoś kiedyś próbował ukraść samochód bo mam 2 kluczyki i stacyjka nie jest oryginalna. Zauważyłem że jeden kabel wysunął się z kostki, próbując go z powrotem umieścić na miejscu kolejny wypadł i teraz nie jestem pewien gdzie miały być, są to 2 niebieskie przewody. Do stacyjki dochodzi ich 5. Czy mace jakieś schematy jak to prawidłowo podłączyć? Czy jest możliwość że inne Pajero będą miały podobnie podłączone?
Problem nr 2
Nie wiem czy to nie przyczyna pompy paliwa, przed przeglądem dolałem specyfiku uszlachetniającego i może on spowodował wypłukanie zanieczyszczeń i zablokowanie filtra lub uszkodzenie pompy.
Odkręciłem zasilanie do listwy wtryskowej i pokręciłem trochę i paliwo nie leci. Problem taki że nie mogę zlokalizować pompy. Nie ma otworu inspekcyjnego pod tylną kanapą. Nie nie słychać, ale nigdy nie było
Nie wiem co jest główną przyczyną że auto nie odpala czy problem nr 1 czy 2.
Sam nie wiem jak się za to zabrać, Jakieś pomysły?
Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi lub schematy |
_________________ Pajero Mini Josie, Petrol 20V TURBO |
|
|
|
 |
|
|