Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem Pajero Mini 660cc Turbo
Autor Wiadomość
misioCG 
Nowy Forumowicz

Auto: Pjero Mini 660CC
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Portlaoise
Wysłany: 03-07-2015, 15:03   Problem z odpaleniem Pajero Mini 660cc Turbo

Witam
Jestem szczęśliwym (do wczoraj) posadaczem Pajero Mini. No właściwie to nie ja, tylko moja żona :)

Mam problem z odpaleniem swojego Pajero

Jest to dość nietypowy samochód:
Pajero Mini
Rocznik 1995
Pojemność skokowa 660cc
4 cylindry, 5 zaworów na cylinder i turbo
Zasilane benzyną

Mam parę pytań na które nie znalazłem odpowiedzi w google

Czy w/w Pajero posiada OBD, jak tak to które i czym się do niego dostać (interfejs, oprogramowanie)?
Kostka jest wygląda jak OBD2, mogę podłączyć interfejs OBD2, ale się nie łączy

Po przeglądzie technicznym zaparkowałem w garażu i po 2 dniach ie chce zapalić, nic nawet nie przebąknie.

Problem nr 1
Mam problem ze stacyjką, prawdopodobnie ktoś kiedyś próbował ukraść samochód bo mam 2 kluczyki i stacyjka nie jest oryginalna. Zauważyłem że jeden kabel wysunął się z kostki, próbując go z powrotem umieścić na miejscu kolejny wypadł i teraz nie jestem pewien gdzie miały być, są to 2 niebieskie przewody. Do stacyjki dochodzi ich 5. Czy mace jakieś schematy jak to prawidłowo podłączyć? Czy jest możliwość że inne Pajero będą miały podobnie podłączone?

Problem nr 2
Nie wiem czy to nie przyczyna pompy paliwa, przed przeglądem dolałem specyfiku uszlachetniającego i może on spowodował wypłukanie zanieczyszczeń i zablokowanie filtra lub uszkodzenie pompy.
Odkręciłem zasilanie do listwy wtryskowej i pokręciłem trochę i paliwo nie leci. Problem taki że nie mogę zlokalizować pompy. Nie ma otworu inspekcyjnego pod tylną kanapą. Nie nie słychać, ale nigdy nie było :)

Nie wiem co jest główną przyczyną że auto nie odpala czy problem nr 1 czy 2.

Sam nie wiem jak się za to zabrać, Jakieś pomysły?

Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi lub schematy
_________________
Pajero Mini Josie, Petrol 20V TURBO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.