Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nowy sposob na lift pinina
Autor Wiadomość
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 12-06-2015, 20:08   nowy sposob na lift pinina

Witam ! Na forum pajerio.com znalazł sie gościu , który pochodził po zlomach i znalazł podobna do naszej kolumnę mac persona , lecz o 5 cm wyższym mocowaniu sprężyny, czyli dającą 5 Cm liftu bez podkładek. Kolumna pochodzi z tylnej osi Nissana x trail . (70 zl szt używki na allegro) . ponoć jedyne co trzeba zrobić to przełożyć sprężynę i górne mocowanie z naszej kolumny . ktoś sie podejmuje ;) ?

[ Dodano: 12-06-2015, 20:13 ]
http://www.pajerio.com/fo...springs?page=2. Ostatnia strona, zachecam do przeglądania rysunków technicznych i poczytania. Auto ponoć siedzi 45 mm wyżej z tylnymi amorkami od xtraila zamontowanymi z przodu u nas.
 
 
Philosohero 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Kluszkowce
Wysłany: 01-07-2015, 20:45   

Kurcze blade... Ciekawe czy to jest rzeczywiście takie plug and play. Kupiłem opony 205/80/R16 z nadzieją, że podejdą lecz okazało się, że podstawka sprężyny jest jakieś 4cm za nisko i nie wejdzie opona z felgą... Musze do 2 tygodni wyczaić gdzieś w okolicy na szrocie kolumny z x-traila i spróbować samemu, bo jeśli nie wejdą to stracę na tych oponach prawie 300zł :X
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 02-07-2015, 10:57   

Plug&Play to nie jest, trzeba dorobić 4 płytki dystansowe.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-07-2015, 22:30   

Właśnie nie kumam z rysunków o jakie płytki dokładnie chodzi
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 03-07-2015, 08:12   

Płytki wchodziłyby pomiędzy te 2 blachy na amortyzatorze i uchwyt na piaście, zostaje tam 6 mm luzu z amortyzatorami od xtraila, na upartego kątówka wiertarka i kawałek blachy 3mm wystarczy.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-07-2015, 08:29   

Aha.. Czyli e dalszym ciągu to nic trudnego.

[ Dodano: 03-07-2015, 16:03 ]
Cos czuje , ze będę wkładał te kolumny x trailowskie ;)
 
 
kuba m. 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 1
Skąd: wicko
Wysłany: 19-07-2015, 23:52   

siemka
Panowie to jak z tym liftem z x traila? Udalo sie?
 
 
lordgross 
Forumowicz


Auto: Outlander I gen
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 46
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25-08-2015, 14:35   

Nie do końca w temacie, ale ja podniosłem Pininka podkładkami z Deutera (30mm) i jest wyraźnie lepiej przy pokonywaniu nierówności, rowów etc. Wiadomo nie jest to jakiś szał ani żaden "prawdziwy offroad", ale jest na pewno lepiej, na drodze nie ma wielkiej różnicy w prowadzeniu na minus, nie przechyla się nadmiernie ani nic z tych rzeczy. Po montażu zrobiłem geometrię naturalnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.