Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.0 jakie wtryski?
Autor Wiadomość
Szczypek_WRC 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1998 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 16
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-07-2015, 15:31   Galant 2.0 jakie wtryski?

na początek powiem że jestem totalnie zielony w sprawie LPG.
otóż na dniach odstawiam mojego Gala 2.0 do zagazowania, i czytam różne fora ale "każda pliszka swój ogonek chwali"... myślałem o STAGu i wtryskach HANA, ale gaziarz stwierdził że ostatnio pogorszyła się ich jakość (wtrysków) i on poleca Stagowskie (AC). słyszałem że w tych silnikach ważne żeby wtryski były "szybkie", i chciałem się poradzić czy faktycznie zdać się na niego, czy uprzeć się przy tych HANAch, a może jeszcze coś innego?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-07-2015, 17:44   

Te wtryski AC, jeśli to AC W01 to lepiej nie. Jeśli ACW02 to już lepsza opcja. Ja jednak polecam Barracudy zamontowane w wersji pojedynczej na takich adapterach http://www.phjacus.pl/G51...00-A-p2063.html
http://www.phjacus.pl/G52...10-A-p2064.html
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 29-07-2015, 14:26   

jak co ta bierz baracudy, na trójnikach jak wyżej kolega pisał
_________________
Sylwia
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 29-07-2015, 16:39   

plecho1 napisał/a:
Te wtryski AC, jeśli to AC W01 to lepiej nie. Jeśli ACW02 to już lepsza opcja.

Ależ dlaczemu? Ja miałem Valteki ale padły i zmieniłem na W01 bez bfc, o dziwo jeździ. Cicho cykają (jak się stanie przy masce to słychać, natomiast waldemary słychać było w kabinie :P ) Od siebie polecę przejrzeć dział LPG co kto tam ma w "dwulitrówkach" bo "fałsześ" ma mniej kw na cylinder i tam co innego się poleca.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 30-07-2015, 10:01   

też używamy AC- ki w wersji ekonomicznej.

są spoko. jedynie kwestia długości wężyków w pojedyńczych wtryskach można skrócić do minimum i zachować wszelkie osłony.
_________________
Sylwia
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-07-2015, 10:40   

Uprzedzam, że nie jestem gazownikiem i nie zarabiam w ten sposób ale czasem poprawiam coś w instalacjach znajomych. Jedne niebieskie ACW01 zamontowałem kilka lat temu znajomemu w Astrze II 1.6 i jak na razie sprawują się jak najbardziej ok ale nie polecam ich bo o nowszych wersjach (inne kolory) słyszałem, że spadła ich jakość a ACW02 są tylko o około 50zł droższe. Jednak wydaje mi się, że Barracuda tu wygrywa, za około 350zł można mieć 4 wtryski wraz z adapterami do montażu pojedynczego lub około 300zł z rozdzielaczem grzebieniowym. Zamontowane takie ma znajomy w Vectrze C 1.8 140KM, te Barracudy u niego są cichsze niż benzynowe, nie słychać ich praktycznie przy podniesionej masce :)
 
 
Sebbo 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 16
Skąd: Złotów
Wysłany: 17-11-2015, 12:29   

W ea2a mam waldemary, czerwone i w ogóle ich nie słychać. Za to gdy silnik się rozgrzeje to szarpie, dusi się na niższych obrotach przy dodaniu gazu. Ma ktoś takie? Bawić się w rozwiercanie czy kupić inne, szybsze? Jak tak, to jakie polecacie w wersji najtańszej? :D
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-11-2015, 13:56   

ACW01, ACW02, Regi, WGS-y, Apisy, wszystkie kupisz do 200zł. Nie są jakieś super ale za tę cenę mogą być chociaż Barracudy to około 300zł więc też nie jest to jakiś mega wydatek który zwróci się już po około 2000 km w stosunku do jazdy na benzynce.
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 18-11-2015, 14:07   

Ja od kilku tyś km mam zamontowane wtryskiwacze HERCULES GISM-i1000. Ale nie Carismy tylko do Chryslera Neona - 133 KM. Jak na razie sprawdzają się świetnie.
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 19-11-2015, 12:05   

Ja do 2.0 zamontowałem Magic Jet FX.
Są szybkie i bardzo wydajne.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-11-2015, 12:21   

W starszych wersjach Magic Jet podobno puchły cewki co powodowało zacinanie się tłoczka ale jeśli to zostało poprawione w tej wersji to jak najbardziej to bardzo dobre i wydajne wtryski.
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 19-11-2015, 12:35   

Podobno był to syf jakich mało,tylko ja na nich zrobiłem ok 140 tys km i ktoś sobie je całkiem dobre jeszcze zamontował do innego auta.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-11-2015, 13:35   

W tym temacie na 10 stronie jest trochę info między innymi o tych FX ale na ile jest to wiarygodne to trzeba ocenić samemu :) http://lpg-forum.pl/wtrys...t29477-135.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.