Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero classic 2.5 błąd 46
Autor Wiadomość
Wylly 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero clasic 2.5d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: Szczawno-Zdrój
Wysłany: 02-08-2015, 19:31   Pajero classic 2.5 błąd 46

Mam błąd nr 46
auto zdechło nie odpala
podciśnienie zamyka przepływ powietrza w kolektorze ssącym
po sciągnięciu wężyka podciśnienia auto zapala ale nie wchodzi na obroty

Brak obrotów silnika
co się zepsuło???

czyżby pompa zaliczyła zgon
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 02-08-2015, 22:47   

Czesc,mysle ze raczej zawor podcisnienia.Jesli odpalal od kopa i nie kopcil nie spalal wiecej,normalnie przyspieszal,to pompa raczej nie.Jak podpompujesz paliwo reczna pompka i z pomy kompresja nie ucieka to ok.Jest jeszcze oring na walku pompy od strony kola zebatego,ten oring jest uszczelniem pompki zaciagajecej paliwo,ale wtedy swiecilaby sie kontrolka silnika,tak bylo u mnie.Pozycz od kogos kto ma pajero 2.5 ten zawor zaloz i wtedy cos powinno pokazac,albo zawor albo cos innego.Powodzenia.
_________________

 
 
Wylly 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero clasic 2.5d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: Szczawno-Zdrój
Wysłany: 03-08-2015, 06:37   

check zapalony
silnik nie odpala
jak zapali to na desce brak obrotów silnika
co jest odpowiedzialne za szczytywanie obrotów silnika
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 06-08-2015, 00:54   

Jak pompa sterowana elektronicznie,a tak zakladam to raczej z pompy.Zbyszek jest biegly w tamacie musisz do niego zadzwonic,tel jest na epajero.Odlacz weze intercolera i sprobuj odpalic,moze tam nie ma przeplywu,podlacz banke pod filtr paliwa,podpompuj ,zaloz przewody przezroczyste,musisz wyeliminowac najprostrze zeczy.Sory ze tak gledze,ale nie wiem czy to juz robiles.Sprawdz bezpieczniki,styki przy pompie,czy powrot z pomy drozny.Mam nadzieje ze szukales juz podobnych tematow,powodzenia.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.