 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero classic 2.5 błąd 46 |
Autor |
Wiadomość |
Wylly
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero clasic 2.5d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: Szczawno-Zdrój
|
Wysłany: 02-08-2015, 19:31 Pajero classic 2.5 błąd 46
|
|
|
Mam błąd nr 46
auto zdechło nie odpala
podciśnienie zamyka przepływ powietrza w kolektorze ssącym
po sciągnięciu wężyka podciśnienia auto zapala ale nie wchodzi na obroty
Brak obrotów silnika
co się zepsuło???
czyżby pompa zaliczyła zgon |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 02-08-2015, 22:47
|
|
|
Czesc,mysle ze raczej zawor podcisnienia.Jesli odpalal od kopa i nie kopcil nie spalal wiecej,normalnie przyspieszal,to pompa raczej nie.Jak podpompujesz paliwo reczna pompka i z pomy kompresja nie ucieka to ok.Jest jeszcze oring na walku pompy od strony kola zebatego,ten oring jest uszczelniem pompki zaciagajecej paliwo,ale wtedy swiecilaby sie kontrolka silnika,tak bylo u mnie.Pozycz od kogos kto ma pajero 2.5 ten zawor zaloz i wtedy cos powinno pokazac,albo zawor albo cos innego.Powodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wylly
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero clasic 2.5d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: Szczawno-Zdrój
|
Wysłany: 03-08-2015, 06:37
|
|
|
check zapalony
silnik nie odpala
jak zapali to na desce brak obrotów silnika
co jest odpowiedzialne za szczytywanie obrotów silnika |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 06-08-2015, 00:54
|
|
|
Jak pompa sterowana elektronicznie,a tak zakladam to raczej z pompy.Zbyszek jest biegly w tamacie musisz do niego zadzwonic,tel jest na epajero.Odlacz weze intercolera i sprobuj odpalic,moze tam nie ma przeplywu,podlacz banke pod filtr paliwa,podpompuj ,zaloz przewody przezroczyste,musisz wyeliminowac najprostrze zeczy.Sory ze tak gledze,ale nie wiem czy to juz robiles.Sprawdz bezpieczniki,styki przy pompie,czy powrot z pomy drozny.Mam nadzieje ze szukales juz podobnych tematow,powodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|