Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Parę problemów z Carismą 1.6 (elektryka+klima)
Autor Wiadomość
kolegikolega 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-08-2015, 22:16   [Cari 1.6] Parę problemów z Carismą 1.6 (elektryka+klima)

Witam serdecznie.
Od 3 miesięcy jestem "szczęśliwym" posiadaczem carismy 1.6 97-98r

Problem nr1:
Klimatyzacja w moim aucie prawdopodobnie nie była uruchamiana i serwisowana przynajmniej od 2012 albo od nowości. Czynnika nie było wcale, zapach z nawiewów jak z :butthead: Klima od wtorku nabita, odgrzybiona, szczelna.... działa.... :D
Problemem są obroty silnika które przy włączonej klimatyzacji spadają do pierwszej kreski obrotomierza, silnik jak i całe auto telepie na boki.
Dzisiaj została wyczyszczona przepustnica oraz nauka obrotów.
Problem nadal występuje obroty spadają na bardzo niskie w granicach pierwszej kreski przy włączonej klimatyzacji.

Problem nr2:

W trakcie trasy Oława-Wrocław w nocy zgasło podświetlenie liczników (trudno może coś na kostce nie łączy czy coś) kilka razy włączyły i znowu zgasły. Problem nie powtórzył się przez miesiąc aż do dzisiaj.... znów zgasły. Odkryłem że też nie świecą tylne postojowe oraz podświetlenie tablicy rejestracyjnej gdy gasną liczniki. Otworzyłem tylną klapę i przy samym górnym położeniu klapy zapala się kontrolka podgrzewania tylnej szyby. Czyżby problem z masą?

Problem nr3:
Przy włączeniu silnika po 2 sekundach dostaje jakiegoś obciążenia, obroty lekko spadną i pojawia się leciutkie (wycie?) czy to normalne w carismach?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-08-2015, 22:25   

kolegikolega napisał/a:
Otworzyłem tylną klapę i przy samym górnym położeniu klapy zapala się kontrolka podgrzewania tylnej szyby. Czyżby problem z masą?
Raczej problem z przełamanymi kabelkami w przelotce między klapą a karoserią


Jak wogóle silnik zachowuje sie przy porannym rozruchy, czy obroty normalnei wskakują ponad 1000RPM a później stopniowo spadają do ustalonego biegu jałowego, czy obroty sa podbijane na biegu jałowym, gdy np zaczynasz kręcić kierownicą albo zaczynasz właczać "mocne" odbiorniki typu nadmuch, światła długie, etc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kolegikolega 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-08-2015, 23:24   

robertdg napisał/a:
Jak wogóle silnik zachowuje sie przy porannym rozruchy, czy obroty normalnei wskakują ponad 1000RPM a później stopniowo spadają do ustalonego biegu jałowego, czy obroty sa podbijane na biegu jałowym, gdy np zaczynasz kręcić kierownicą albo zaczynasz właczać "mocne" odbiorniki typu nadmuch, światła długie, etc


Proszę bardzo: http://youtu.be/X9WMZNbSjmA
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 14-08-2015, 00:54   

Leciutkie wycie to chyba pompka paliwowa. Czy słychać to wyraźniej, gdy w baku jest mało paliwa np. 1/4 zbiornika lub mniej??

[ Dodano: 14-08-2015, 00:56 ]
Możesz to sprawdzić np. podnosząc kanapę tylną, lub jeśli masz kanał to posłuchać od "spodu" co w baku piszczy :D
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
mateelv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-08-2015, 01:31   Re: Parę problemów z Carismą 1.6 (elektryka+klima)

kolegikolega napisał/a:
Witam serdecznie.
Od 3 miesięcy jestem "szczęśliwym" posiadaczem carismy 1.6 97-98r

Problem nr1:
Klimatyzacja w moim aucie prawdopodobnie nie była uruchamiana i serwisowana przynajmniej od 2012 albo od nowości. Czynnika nie było wcale, zapach z nawiewów jak z :butthead: Klima od wtorku nabita, odgrzybiona, szczelna.... działa.... :D
Problemem są obroty silnika które przy włączonej klimatyzacji spadają do pierwszej kreski obrotomierza, silnik jak i całe auto telepie na boki.
Dzisiaj została wyczyszczona przepustnica oraz nauka obrotów.
Problem nadal występuje obroty spadają na bardzo niskie w granicach pierwszej kreski przy włączonej klimatyzacji.

Polecam mój ostatni post na końcu. Mam ten sam model Cari ;)

http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1313641
_________________
Moja Cari ;)
 
 
kolegikolega 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-08-2015, 05:12   

Ziemba. napisał/a:

Leciutkie wycie to chyba pompka paliwowa. Czy słychać to wyraźniej, gdy w baku jest mało paliwa np. 1/4 zbiornika lub mniej??

Nie ma żadnej różnicy między pełnym bakiem a małą ilością paliwa. Ale dzięki będę przysłuchiwał się w okolicy pompy.

mateelv napisał/a:
Polecam mój ostatni post na końcu. Mam ten sam model Cari ;)

Kolego gdzie to czyściłeś? Przy filtrze? Ja mam filtr elektrostatyczny i ciężko się do niego dostać.
 
 
mateelv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-08-2015, 11:47   

To wszystko jest wyżej w tamtym temacie opisane. Akurat filtra nie miałem, ale ta siatka była prawdopodobnie nietknięta od nowości.
Wystarczy zdjąć schowek i zacząć zabawę z odkurzaczem :wink:
_________________
Moja Cari ;)
 
 
kolegikolega 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-08-2015, 21:59   

Cytat:
To wszystko jest wyżej w tamtym temacie opisane. Akurat filtra nie miałem, ale ta siatka była prawdopodobnie nietknięta od nowości.
Wystarczy zdjąć schowek i zacząć zabawę z odkurzaczem :wink:


Wyczyściłem wszystko z filtra. Było syfu że hoho.....
Chyba nigdy nie było tam nic czyszczone.


Patent dla osób bez odkurzacza albo nie wchodzi rura.


Po wyczyszczeniu:


Oraz kolejny filmik jak carimata zachowuje się z obrotami z klimatyzacją i bez. (Po czyszczeniu przepustnicy, po nauce obrotów)
https://youtu.be/hiSbWE1BpP4
 
 
mateelv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2015, 20:22   

kolegikolega napisał/a:
Cytat:
To wszystko jest wyżej w tamtym temacie opisane. Akurat filtra nie miałem, ale ta siatka była prawdopodobnie nietknięta od nowości.
Wystarczy zdjąć schowek i zacząć zabawę z odkurzaczem :wink:


Wyczyściłem wszystko z filtra. Było syfu że hoho.....
Chyba nigdy nie było tam nic czyszczone.
Obrazek

Patent dla osób bez odkurzacza albo nie wchodzi rura.
Obrazek

Po wyczyszczeniu:
Obrazek

Oraz kolejny filmik jak carimata zachowuje się z obrotami z klimatyzacją i bez. (Po czyszczeniu przepustnicy, po nauce obrotów)
https://youtu.be/hiSbWE1BpP4Obrazek
Przy najniższym spadku zaświetliła się lampka akumulatora. Nie jest już do wymiany?
_________________
Moja Cari ;)
 
 
Cargo 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL+ LPi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 99
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 07-09-2015, 02:36   

kolegikolega napisał/a:
robertdg napisał/a:
Jak wogóle silnik zachowuje sie przy porannym rozruchy, czy obroty normalnei wskakują ponad 1000RPM a później stopniowo spadają do ustalonego biegu jałowego, czy obroty sa podbijane na biegu jałowym, gdy np zaczynasz kręcić kierownicą albo zaczynasz właczać "mocne" odbiorniki typu nadmuch, światła długie, etc


Proszę bardzo: http://youtu.be/X9WMZNbSjmA


Co do klimy to sprawdź czy po załączenia klimy działa wiatrak klimatyzacji ten pod maską ....?
_________________
Zobacz historie mojego miśka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.