Podkladki pod wtryskiwacze |
Autor |
Wiadomość |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-08-2015, 14:53 Podkladki pod wtryskiwacze
|
|
|
Witam.
Czy ktos jest w stanie mi pomoc w znalezieniu miedzianych podkladek pod wtryskiwacz oraz pod listwe przelewowa. Do galanta 2.0 diesel z 94r. Przeszukalem chyba caly internet i nigdzie ich nie znalazlem. Prosze o pomoc |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 19-08-2015, 15:22
|
|
|
Podkładki możesz tu zapytać powinny pasować http://e-pajero.pl/pozost...k-25-28-td.html |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 20-08-2015, 11:10
|
|
|
Szukalem w katalogach i znalazlem ze dla galanta są wlasnie takie numery katalogowe tych podkładek jak na tej stronie która podałeś. Tylko, ze internet mowi, ze są one do pajero z silnikami 2.5. Więc czy będą pasować ? Wymienial ktos kiedys te podkladki ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 20-08-2015, 15:00
|
|
|
Wtryskiwacze począwszy od lat 80- do ostatniego diesla sa takie same czy galant czy lancer podobnie jest w pajero
fimezis napisał/a: | znalazlem ze dla galanta są wlasnie takie numery katalogowe tych podkładek jak na tej stronie która podałeś. |
Więc musza pasować w czym problem
fimezis napisał/a: | Tylko, ze internet mowi, ze są one do pajero z silnikami 2.5. Więc czy będą pasować ? |
Bo to strona pajero do galanta nie wiem czy coś jest a wtryskiwacze takie same tylko cisnienie otwarcia inne ale mało wazne to
fimezis napisał/a: | Wymienial ktos kiedys te podkladki ? |
Wymieniałem w poprzednim galancie pod wtryskami jest ciężko wyciagnać podkładki są sprasowane i trzeba uważąc zeby nic do środka nie wpadło
Pod przelewy bez żadnych utrudnień |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-08-2015, 16:54
|
|
|
Kupiłem te podkladki. Wieksza pod gniazdo wtryskiwacza i mniejsza pod końcowke. Zauważyłem też, że tej mniejszej w ogole nie miałem załozonej wczesniej. I pewnie dlatego wypaliło mi nieduży rowek w gnieżdzie tu gdzie ma przylegac wtrysk. Na szczęscie tylko samą krawędz więc powinno być szczelnie. Może podpowiesz mi jak najlepiej wyczyscic gniazdo z nagaru w głowicy tam gdzie znajduje sie końcówka wtrysku ? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2015, 17:32
|
|
|
fimezis napisał/a: | Może podpowiesz mi jak najlepiej wyczyscic gniazdo z nagaru w głowicy tam gdzie znajduje sie końcówka wtrysku ? | Są do tego specjalne frezy. Wypożycz, albo niech Ci to zrobią w warsztacie zajmującym się dieslami bo frezy są drogie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-08-2015, 21:53
|
|
|
fimezis napisał/a: | jak najlepiej wyczyscic gniazdo z nagaru w głowicy tam gdzie znajduje sie końcówka wtrysku ? |
Są preparaty od nagaru w spreyu ,lub delikatnie skrobakiem
fimezis napisał/a: | Na szczęscie tylko samą krawędz więc powinno być szczelnie. |
Po to są podkładki miedziane, można wygrzać i będą miększe i elastyczniejsze |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-08-2015, 09:19
|
|
|
milo napisał/a: | Są preparaty od nagaru w spreyu ,lub delikatnie skrobakiem |
Preparaty w aerozolu sa fajne, ale jak gniazdo jest zasyfione nagarami z nastu lat to frez.
milo napisał/a: | Po to są podkładki miedziane, można wygrzać i będą miększe i elastyczniejsze | To nie skup złomu, podkładek się nie wygrzewa w ognisku przed montażem tylko dociska odpowiednim momentem i tak to działa. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-08-2015, 09:39
|
|
|
milo napisał/a: | Po to są podkładki miedziane, można wygrzać i będą miększe i elastyczniejsze | Tą metodę stosuje się na starych podkłądkach miedzianych, tylko, że w przepisie brakuje jeszcze procesu schładzania, przy nowych podkładkach takich rzeczy się nie praktykuje. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-08-2015, 12:23
|
|
|
Kupiłem preparat do czyszczenia. Wyczyscilem juz troche, dodaje zdjecie jak wyglada te wypalone gniazdo. Nie bede tego frezowal bo nie mam czym. Jak myslicie obejdzie sie bez frezowania? Nie mam tez klucza dynamometrycznego. Wiec z jaka sila mam wkrecac ten wtrysk ? Po prostu krecic do oporu czy jeszcze troche mocniej ?
Pozdrawiam.
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-08-2015, 15:06
|
|
|
fimezis napisał/a: | Kupiłem preparat do czyszczenia. Wyczyscilem juz troche, dodaje zdjecie jak wyglada te wypalone gniazdo. Nie bede tego frezowal bo nie mam czym. Jak myslicie obejdzie sie bez frezowania? Nie mam tez klucza dynamometrycznego. Wiec z jaka sila mam wkrecac ten wtrysk ? Po prostu krecic do oporu czy jeszcze troche mocniej ?
Pozdrawiam.
Obrazek |
Nie chcę być niemiły ale bez odpowiednich narzędzi, na oko to chłop w szpitalu zszedł. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-08-2015, 15:23
|
|
|
Cytat: | Wiec z jaka sila mam wkrecac ten wtrysk ? Po prostu krecic do oporu czy jeszcze troche mocniej ? |
Jeśli sam robisz przy aucie to zainwestuj w klucz dynamometryczny na pewno się przyda koszt nie wielki
W sumie w poprzednim galancie 1.8 td co miałem przy wymianie wtryskiwaczy dokręcałem do lekkiego oporu ale nie do przesady i nic nie syczało
Musisz oczyścić dolne gniazdo widać że było nieszczelne i bokiem puszczało ,gniazdo wydaje się być równe |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-08-2015, 16:40
|
|
|
Wyczyscilem wszystko dokladnie. Dalem nowe podkladki oraz inny wtrysk ktory na pewno jest sprawny. Wszystko odpowietrzylem. A jak nie chodzil na tym garze to i nie chodzi dalej. Czasem tylko jakby zalapywal na chwile i znowu przestawal chodzic. Kopci na szaro niebiesko. Jak poluzuje przewod paliwowy na tym wtrysku to przestaje. Do tego ten stukot. Ktory ustal raz jak mi sie zaczynalo konczyc paliwo przez te sprawdzanie. Wiec dziwna sprawa. Moze to pompa paliwowa ? Rozrzad teraz sprawdzalem ale tylko na kole od pompy i wałka i jest ok. Juz mi rece opadaja. Nie znam sie dobrze na silnikach bo nie jestem mechanikiem. Co robic z tym ?
Tu jest filmik ktory nagralem jakis czas temu.
film |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-08-2015, 21:10
|
|
|
fimezis napisał/a: | Dalem nowe podkladki oraz inny wtrysk ktory na pewno jest sprawny. |
Wtryskiwacze ustawione pod względem otwarcia wtryskiwacza powinno być 117-127 bara ,przy wymianie wtryskiwaczy zawsze trzeba ustawiać ciśnienie otwarcia na stole i tylko pompiarz
fimezis napisał/a: | Do tego ten stukot |
Jeśli nie chodzi na jeden gar to jest tylko ciągany przez pozostałe
fimezis napisał/a: | Rozrzad teraz sprawdzalem ale tylko na kole od pompy i wałka i jest ok |
Pompe ustawia sie za pomocą czujnika zegarowego
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie sprężania wmontować czujnik zegarowy w pompę .Obrócic wał korbowy do około 30 st przed górnym martwym punktem i cofnąc czujnik zegarowy ,obrócic wał korbowy na 9 st za górnym martwym punktem czujnik zegarowy powinien wskazywać 0,97-1,03 mm |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-08-2015, 22:43
|
|
|
Nie posiadam czujnika zegarowego. Podjade nim na 3 garach do speca od diesli, bo sam nic nie zdziałam. Mam tu film jak silnik pracuje....
Film |
|
|
|
 |
|