Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpowietrzanie układu AYC
Autor Wiadomość
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 02-09-2015, 10:07   Odpowietrzanie układu AYC

W jaki sposób można odpowietrzyć ten układ?Oprócz sposobu podanego wyżej w "tematach ważnych"przez swinksa ,podobno jest jeszcze sposób tzw.na krótko.
Czy ktoś może wytłumaczyć na czym on polega?Nie wymieniałem jeszcze oleju w tym układzie bo wygląda na swierzy ale tak na przyszłość lepiej wiedzieć jak to poprawnie zrobić.
_________________

Ostatnio zmieniony przez piotrkor1 02-09-2015, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-09-2015, 10:17   

piotrkor1 napisał/a:
W jaki sposób można odpowietrzyć ten układ?
MUT3
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 02-09-2015, 10:41   

Hubeeert napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
W jaki sposób można odpowietrzyć ten układ?
MUT3

Oprócz tego nie można nic samemu zdziałać?
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-09-2015, 11:38   

Można na krótko - opis na pewno jest u Kangurów ;) - jak robiłem doktorat z AYC (6 lat temu ;) ), odpowietrzyłem aktywując pompę i zawory ręcznie z osobnego akumulatora odłączając wiązkę AYC od reszty auta
Można Evoscanem z kablem Openport 1.3 lub 2.0
Można MUT'em - najłatwiej i na pewno skutecznie
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 02-09-2015, 12:18   

Jeżeli zna się pojemność układu to można przy spuszczaniu starego oleju wlewać od razu świeży i wtedy nie trzeba by było odpowietrzać tego układu?
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-09-2015, 16:34   

Nie ma tak słodko - płyn zaraz za pompą jest rozdzielany na lewe i prawe koło zaworem kierunkujący - grawitacyjnie praktycznie nie wypływa z kalamitek...
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 02-09-2015, 18:13   

Bartek napisał/a:
Nie ma tak słodko - płyn zaraz za pompą jest rozdzielany na lewe i prawe koło zaworem kierunkujący - grawitacyjnie praktycznie nie wypływa z kalamitek...

W takim razie czy ktoś sprawdzał metodę na uniesionym aucie bez kół tak jak to przedstawił
swinks i czy można samemu wymienić olej w tej pompie i dojechać do serwisu ASO?
Nie wskoczą żadne błędy AYC?

[ Dodano: 02-09-2015, 19:02 ]
Bartek napisał/a:
Można na krótko - opis na pewno jest u Kangurów

Niestety nie mogę znaleźć.
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-09-2015, 19:46   

na OZVR-4 jest na 100000000%
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 02-09-2015, 21:30   

Bartek napisał/a:
na OZVR-4 jest na 100000000%

Trochę dzisiaj szukałem ale,że kiepsko u mnie z angielskim
to muszę kopiować posty do Google tlanslatora.

[ Dodano: 06-09-2015, 15:17 ]
Jak dotąd jedyne co znalazłem to:
could you do a one man bleed like this.

1. have the car on axle stands
2. fit bleed pipes put end of bleed pipes in to 2 separate jars/pots,
3. open the nipples,
4. start the car and flick the steering wheel left and right get the diff clanging,
5. with car still running close nipples and check for fluid in each of the jar/pots so you know each of the lines have been bled.
6. stop the car, lob done.
Po tłumaczeniu wychodzi:
może zrobić jeden człowiek krwawi tak.

1. mają samochód na trybunach osi
2. nadające rury odpowietrzające umieszczone koniec rury odpowietrzające w 2 oddzielnych słoików / garnki,
3. Otwórz sutki,
4. uruchomić samochód i usunąć kierownicę w lewo i prawo uzyskać brzęk diff,
5. z samochodu nadal działa bliskie sutki i sprawdzić płyn w każdym słoiku / garnki, tak wiesz, każda z linii zostały wykrwawione.
6. zatrzymać samochód, LOB zrobić.
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 07-09-2015, 16:33   

piotrkor1 napisał/a:
Bartek napisał/a:
na OZVR-4 jest na 100000000%

Trochę dzisiaj szukałem ale,że kiepsko u mnie z angielskim
to muszę kopiować posty do Google tlanslatora.

[ Dodano: 06-09-2015, 15:17 ]
Jak dotąd jedyne co znalazłem to:
could you do a one man bleed like this.

1. have the car on axle stands
2. fit bleed pipes put end of bleed pipes in to 2 separate jars/pots,
3. open the nipples,
4. start the car and flick the steering wheel left and right get the diff clanging,
5. with car still running close nipples and check for fluid in each of the jar/pots so you know each of the lines have been bled.
6. stop the car, lob done.
Po tłumaczeniu wychodzi:
może zrobić jeden człowiek krwawi tak.

1. mają samochód na trybunach osi
2. nadające rury odpowietrzające umieszczone koniec rury odpowietrzające w 2 oddzielnych słoików / garnki,
3. Otwórz sutki,
4. uruchomić samochód i usunąć kierownicę w lewo i prawo uzyskać brzęk diff,
5. z samochodu nadal działa bliskie sutki i sprawdzić płyn w każdym słoiku / garnki, tak wiesz, każda z linii zostały wykrwawione.
6. zatrzymać samochód, LOB zrobić.


Otwórz sutki - dobre :D

u mnie ta metoda nie działała
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-09-2015, 08:16   

piotrkor1 napisał/a:
może zrobić jeden człowiek krwawi tak.
Znaczy, że zrobi jedna osoba, ale będzie ciężko :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-09-2015, 12:14   

MUT to czysty i szybki sposób. No, ale skoro chcecie inaczej ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 08-09-2015, 12:31   

Bartek napisał/a:
Można Evoscanem z kablem Openport 1.3 lub 2.0

Ile to kosztuje i jak to można zdobyć?
Hubeeert,
Hubeeert napisał/a:
MUT to czysty i szybki sposób. No, ale skoro chcecie inaczej
Nie każdy ma Mut na chacie.
Hugo napisał/a:
Znaczy, że zrobi jedna osoba, ale będzie ciężko

Dany rade,znaczy się dam.
danino88 napisał/a:

Otwórz sutki - dobre

Ty to tylko o jednym.Lepiej opisz tu swoją metodę.

[ Dodano: 08-09-2015, 12:41 ]
Hubeeert napisał/a:
MUT to czysty i szybki sposób. No, ale skoro chcecie inaczej

W sawisie ASO pewnie(strzelam) z 350 zł taka operacja nie licząc oleju.
_________________

 
 
Grid 
Forumowicz

Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-09-2015, 13:23   

piotrkor1 napisał/a:
Bartek napisał/a:
Można Evoscanem z kablem Openport 1.3 lub 2.0

Ile to kosztuje i jak to można zdobyć?


Ja mam 1.3 na sprzedaż - PM jeżeli jesteś zainteresowany. Normalnie trzeba to ściągać z Nowej Zelandii. Można też przerabiać kabelek KKL VAG, próbowałem, ale z mizernym efektem.
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 08-09-2015, 13:44   

Bartek napisał/a:
Evoscanem

Da radę to ściągnąć czy trzeba kupić za 25 $?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.