 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Ograniczniki skoku zawieszenia - przód. |
Autor |
Wiadomość |
anonim1133
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD SWB '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 14 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 07-12-2015, 09:25 [2.5 TD] Ograniczniki skoku zawieszenia - przód.
|
|
|
Auto mam podniesione z przodu na drążkach. Przy szybszej jeździe po wertepach, tudzież progach zwalniających słyszę jak coś w zawieszeniu dobija - w momencie kiedy jestem już za takim progiem, kiedy skok zawieszenia się zwiększa. Nawet podnosząc przód koła prawie w ogóle się nie ruszają, gdzie zanim podniosę tył to ładne kilka(naście?) centymetrów zawieszenia odbija, a potem dopiero koła odrywają się od ziemi.
Ograniczniki od dołu mam bardzo blisko wahacza. Czy one na prawdę są takie istotne?
Wiem, że w przypadku zawieszenia na sprężynach te by po prostu wypadły. Ale drążki są chyba przykręcone z obu stron?
Czy aby ten problem zlikwidować mogę je uciąć, czy trzeba przespawać? Czy trzeba kupić dłuższe amortyzatory (+2")? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 07-12-2015, 17:02
|
|
|
Nie są istotne. Możesz je wywalić albo przespawać niżej. Jak rozerwiesz sworznie to najwyżej przyspawasz spowrotem. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-12-2015, 07:04
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Nie są istotne. Możesz je wywalić albo przespawać niżej. Jak rozerwiesz sworznie to najwyżej przyspawasz spowrotem |
Heilsberg
to było dobre , ale się ubawiłem
Anonim
jak podniesiesz przód autka do góry, ale za ramę lub podeprzesz go lewarkiem pod belką poprzeczną przedniego zawieszenia, do momentu oderwania kół od gleby.....
To dopiero wtedy zobaczysz jaka siła drzemie w drążkach skrętnych i to jeszcze podkreconych
przy okazji zobaczysz w jakim stanie masz odboje, podejrzewam że fatalnym
Założę się że będą wyglądać jak rozdeptane krowie placki
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|
|