 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.5 V6] Silniczek krokowy |
Autor |
Wiadomość |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-10-2015, 17:36 [3.5 V6] Silniczek krokowy
|
|
|
Czołgiem!
Czy silniczek krokowy w 6G74 (3,5 V6) z roku 1994 jest taki sam, jak w 6G74 z 1998? Czy coś jeszcze może być przyczyną, że wcześniej po odpaleniu obroty falowały i zdarzało się, że dopóki motór się nie rozgrzał to gasł, a teraz z kolei obroty lecą na 2.000 i tak stoją.
Pozdro
Marcus |
_________________ Pojara V6 3500 '94, długa i szybka |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 14-10-2015, 12:30
|
|
|
Marcus65 napisał/a: | obroty lecą na 2.000 i tak stoją. |
Takie zachowanie może wskazywać, że silniczek krokowy jest nieruchomy. Czy są zmiany obrotów przy jego rozłączaniu/załączaniu na chodzącym motorze? |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2015, 02:08
|
|
|
Za dwa dni wszystko wróciło "do normy", czyli objawów sprzed ery 2.000 obrotów. Szczerze, to nie miałem nawet kiedy się zająć sprawdzaniem, czy odłączanie daje jakieś efekty, bo niewiele miałem styczności z autem ostatnio. Sprawdzę i napiszę.
Pozdro
Marcus |
_________________ Pojara V6 3500 '94, długa i szybka |
|
|
|
 |
|
|