 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Podłaczenie do komputera oraz kilka innych problemow |
Autor |
Wiadomość |
DJ_David
Nowy Forumowicz Bezpieczna Jazda
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 4 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 17-10-2015, 23:31 Podłaczenie do komputera oraz kilka innych problemow
|
|
|
Witam jestem tutaj nowy na forum i widzeze osoby posiadajace eclipse duza maja rozwiazan na kazdy problem moze teraz wy mi pomozecie z moja eclipsa. Mianowicie chodzi o to ze, posiadam mitsubishi eclipse 97 r 2.0, niby gs ale chyba byl silnik przekladany poniewaz po kilku latach posiadania jej dowiedzialem sie po numerach win ze bylo to turbo ale nie jestem pienien . moje problemy zaczely sie juz dosc dawno i caly czas stoi auto pod domem chcialbym kiedys nim wyjechac i sobie pojezdzic wszedzie ale juz byl u xxx mechanikow i elektrykow wszystko zostalo powymieniane nawet kolejny silnik zostal wstawiony niby ten sam jaki byl podczas kupna poczatkowego samochodu. mialem juz tyle rzeczy wymienione ze juz nie wiem co tam mozna wymienic moze stary silnik zostal zastapiony takim samym podzepsutym silnikiem... moje problemy z autem :
1. Obroty nie faluja aczkolwiek one skacza np. jak sa na 1000 to wskazowka skacze na tych obrotaj jednoczesnie auto tez sie tak zachowuje ze sie troszku trzesnie i z tlumika idzie glos pryk pryk pryk .... jak traktor tylko ze barfdziej basowy efekt . niewiem moze to spowodowane ze uklad wydechowy jest jako sportowy ..
2. kolejny problem jest taki ze jak po odebraniu od mechanika kolejnego jak jechale sobie normalnie tak 2-3 tys. obrotow to nagle spadaly obroty tak nagle ( nie falowaly ) nie gaslo auto ale juz prawie . zapalal sie pomaranczowa lapka od silnika . zgasilem na chwile auto zaczelalem i potem pojechalem trochu i znow to samo . wymienilem caly uklad dolotu powietrza na oryginalny jaki jest serwisowo . i dalej to samo
3.zakupilem interfejs zeby zobaczyc w diagnostyce co tam jest bo inni elektrycy niby nie mogli sie podlaczyc do komputera wiec chailem sam zobaczyc jak to wyglada , i zobaczylem ze pod inne auta moge sie jakos podlaczyc ale do mojego nie moge niby pokazuje ze kabel podlaczony ale nie chce sie polaczyc z komputerem ...
4. Jak mialem auto u mechanika zmiezono mi tam kompresje na cylindrach czy cos takiego i wyszlo ze na 2 lub jednym nie mam takiej kompresji jaka powinna byc .
5. uszczelka pod glowica ma znaczenie do auta ze mozga wystepowac takie obiawy jakie wymienilem bo podejzewam ze poszla mi uszczelka pod glowica
Bardzo prosze o pomoc na te moje problemy poniewaz jak bym wiedzial ze 2 prawie 3 razy splace swoje auto u mechanikow elektrykow to bym myslal nad kupnem innego ale jak juz tyle zostalo wnim zrobione zapienieznione to chialbym juz zostawic te auto az sie rozsypie :/moze to jakis jest glopi problem tego wszystkiego a ja nie moge ani mechanicy zdiagnozowac . dodam jeszcze ze czujniki wszystkie mi dziala bo byly sprawdzane kazdy osobno.
Dziekuje za wszelka pomoc . Pozdrawiam
PS. jak ktos potrzebuje wiecej szczególow na temat tego moje rupienia to pisac |
|
|
|
 |
tom580
Forumowicz tom580
Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18-10-2015, 11:21
|
|
|
Witam po pierwsze benzyna z gazem czy same Pb dalej powiedz czy po kupnie auta jeździłeś nim normalnie i wszystko ładnie działało czy jednak od początku miałeś z nim te same problemy? Co do tego czy to jest wolnossak czy turbo sprawdź dokładnie numer VIN z manualem to się dowiesz jaki powinien być tam silnik, bo jeśli rzeczywiście było turbo a ktoś wsadził tam zwykły silnik pozostawiając wiązkę wraz z kompem no to chyba domyślisz się dlaczego są takie objawy, daj znać czy po dodaniu gazu w miejscu do tych 5-6 tys mocno kopci na czarno. Co do tego czy falują no jeśli skacze na obrotach to i faluje, jeśli Ci silnik się trzęsie to warto sprawdzić czy ci "mechanicy" co Ci auto robili znają się na robocie i czy ustawili dobrze rozrząd i wałki balansowe bo wtedy będzie telepać silnikiem i nierówno chodzić. Ta pomarańczowa lampka od silnika to mam rozumieć check engine jeśli to ona Ci się zapala to najprawdopodobniej wina któregoś czujnika albo samego już ecu, sprawdź czy po odpaleniu samochodu jak będziesz powoli dodawał gazu i przy 2-3tys zacznie wariować na obrotach spadać nisko i wzrastać do 3tys to pewne że walnięty jest czujnik od położenia przepustnicy jeśli nie to trzeba szukać dalej i czy Twój opis nr 2 na postoju też się zdarza? Co do interfejsu to jaki masz i jakimi programami chcesz się podpiąć? No dobra to określ dokładnie jakie wartości były przy pomiarze kompresji? Bo to dosyć ważne. Czym się sugerujesz że poszła uszczelka pod głowicą? Czy słychać żeby gdzieś kompresja uciekała? Sprawdzałeś olej jak wygląda czy nie dostała się do niego woda i nie zrobiła biała maź? Ewentualnie na zimnym silniku odkręcasz korek od płynu odpalasz auto i jeśli po dodaniu gazu robi się duża fontanna i wywala płyn w górę to można sądzić że jest walnięta uszczelka pod głowicą. Ale jeśli zmierzono Ci ciśnienie i nie ma ogromnych różnic to znaczy że uszczelka będzie raczej ok lecz mogą być już nieszczelne i wypalone gniazda zaworów przez co masz obniżoną na którymś garze, podaj dokładnie ile Ci zmierzyli i czy mierzone było wkręcanym miernikiem w gniazdo świecy czy dociskanym? I najlepiej zrób zdjęcie silnika tego co masz teraz pod maską i tego który wymieniłeś bo zapewne go sobie zostawiłeś na części. |
|
|
|
 |
DJ_David
Nowy Forumowicz Bezpieczna Jazda
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 4 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 19-10-2015, 19:20 Mitsubishi
|
|
|
Witam. zamieszczam kilka fotek i krotki filmik do tego .
Jesli chodzi ospadanie obrotow to one mi spadaja jak tak pojezdze z 20 -30 min to mi nagle spadaja miedzy 2 a 3 tys obrotow .
AUto jezdzilo normalnie przez kilka miesiecy od zakupu Miska od momentu gdy go zagotowalem okolo roku temu .Ale pochwale sie ze wiecej stal albo jezdzil na lawecie niz ja sobie nim pojezdzilem ( a mam go kolo 4 lata) po zagotowaniu zostal wlozyny nowy silnik ten co mam do dzis .
Jesli chodzi o kompresje to za pare dni bede bardziej poiformowany o kompresji poniewaz kolega przyjedzie z pomiarem bo niby co mi mechanik powiedzial to ze na 2 garach jest kompresja normalna chyba tam 12. czy 11 . by najmniej jest ok a na drugich 2 jest 7 -8.. , tak jak pisalem czujniki wszystkie zostaly sprawdzone kazdy z osobna czy sa dobre i sa wszystkie ok . z tego co wczoraj kolega patrzal jeszcze to ten plyn czy jest i okazalo sie ze nie ma zadnej wody w oleju , w plynie itp wszystko jest dobrze , po numerach VIN wychodzi ze mam wersje Amerykanska mitsubishi eclipse rok 1997. silnik 2.0 wersja GS. 4G63 .wolnossacy ...
Znajomy ma tez podejzenie ze auto nie dostaje zaplonu i cos z cewka zaplonowa moze byc ale nie wiem co mam myslec .
Jesli chodzi o zdjecie starego silnika to jest ten sam silnik tylko ze ztego co ja slyszalem ze jest starszy o kilka miesiesy niz te co mam ...Wiec do jakiego mozna dojsc wniosku z tym wszystkim ???
linki do zdjec i filmiku
http://zapodaj.net/6baae5029b917.jpg.html
http://zapodaj.net/4911d7a26a4a0.jpg.html
http://zapodaj.net/d453f8c5f59b5.jpg.html
http://zapodaj.net/96d31a0077247.jpg.html
filmik:
https://youtu.be/MtwCbhXsJj0 |
|
|
|
 |
tom580
Forumowicz tom580
Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 20-10-2015, 11:28
|
|
|
Oj Kolego co do kompresji to pytanie czy była powtórzona na tych słabszych cylindrach? Bo na to ma duży wpływ jaki miernik, napięcie na akumulatorze i to czy przepustnica była do końca otwarta. Najlepiej mieć go na wkręcanym wężu w gniazdo świecy i między kolejnymi pomiarami chwilę odczekać żeby aku się "ogarnął". Co do czujników to jak one były sprawdzane i skąd pewność że po zagrzaniu auta i złapania przez nie temp. dalej działają prawidłowo? Czy czujniki wraz z osprzętem były przekładane z starego silnika do nowego czy kupiłeś kompletny ze skrzynią i całym osprzętem i został on zamontowany do budy? Dobrze rozrząd ustawiony z paskiem balansowym? To takie podstawowe pytania i rzeczy do sprawdzenia. I teraz najciekawsze bo sądząc po wyglądzie kolektora ssącego to czy przypadkiem nie zrobili Cię w [edit] i nie masz tam czasem 6bolta albo jego podzespołów? Przeczytaj to poniżej, upewnij się i daj znać http://www.mekp.pl/viewto...%BFnice+++7bolt bo jak tak to może być większy problem :/. Co do filmiku to ten dym z wydechu jaki był dokładnie ponieważ po jakości nie można było stwierdzić i kiedy auto było odpalane ostatnio |
Ostatnio zmieniony przez londolut 01-11-2015, 19:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|