 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Did nie chce odpalic |
Autor |
Wiadomość |
landzio [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2015, 20:12 Did nie chce odpalic
|
|
|
Witam forumowiczów mam problem z moim miśkiem.Sytuacja wygląda następująco.
Wsiadam rano do auta odpalam i jadę np. do przedszkola z dzieciakiem ok 4 km. Gasze po wyjściu odpalam jest git. po czym jadę na zakupy gaszę pod sklepem wracam kręcę i nie chce zapalić. Za pierwszym razem odpalił po dłuższym kręceniu później spokój ok 3 tyg. Sytuacja się powtarza pomaga podpompowanie gruszka przy filtrze paliwa- odpala i spokój ok 3 tyg. Powtórka jeszcze kilka razy coraz częściej i kolejno pomaga albo zbieg okoliczności. Odkręcenie rury która idzie do przepustnicy , odpięcie czujnika na pompie paliwa i wpięcie ale nie zawodne jest psikniecie placka do dolotu powietrza i odpala od strzała i chodzi bez problemu np 3 tyg. Zimny odpala zawsze bez problemu. Wykluczam cofanie paliwa bo nie ważne jak stoi po nocy zawsze zapali i jak ostygnie tez zapali bez niczego. Komputer nic nie wykazuje. założony nowy czujnik na pompie następny podejrzany czujnik ciśnienia na listwie .
A WASZE JAKIE PROPOZYCJE CZEKAM NA POMYSŁY |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-09-2015, 20:18
|
|
|
Kontrola live data na kompie oraz sprawdzenie wtryskiwaczy na przelewie, jedne z prostszych rzeczy a może coś podpowiedzieć. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
landzio [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2015, 18:47
|
|
|
Wtryski robione wszystkie 2 lata temu pompa w tamtym roku.
ale jest nowa wskazówka znowu nie chciał odpalić po przejechaniu kilku km i zdjąłem wężyk z zaworu bezpieczeństwa znajdującego sie na listwie wtryskowej i na zdjętym wężyku odpalił od strzała paliwo lalo się z niego ciurkiem (z zaworu na odpalonym silniku) wiec szybko zalodzeniem z powrotem. i późnej odpalał normalnie cały czas. co wy na to????
Swoja droga ciekawe czy to znowu nie zbieg okoliczności. jeżeli taka operacja pomoże następnym razem to może oznaczać walnięty ten zawór. |
|
|
|
 |
Piotrek_Opole
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,3 benzyna. 2001 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: 26-09-2015, 22:11
|
|
|
Witam.
Podepnę się pod temat.
W moim przypadku wygląda to tak, że wkładam kluczyk do stacyjki przekręcam w pozycję ON, następuje rewizja kontrolek, itd, przekręcam w pozycję zapłon.. no i właśnie nic!
Słychać tylko bzyczenie pompy paliwa, i tyle, rozrusznik nie kręci, kontrolki nie przygasają (co raczej wyklucza aku), nie wywala mi też kontrolki CE.
Wyjęcie kluczyka i ponowne włożenie nic nie daje. Odpala dopiero "na pych".
Generalnie auto odpala normalnie, ale raz na jakiś czas pojawia się ten problem.
Zaczęło się na początku miesiąca, wystąpiło już ze 3 - 4 razy, zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku.
Auto podpinałem do laptopa przez złącze ODB - nie ma żadnych błędów.
Czyżby jakiś problem z rozrusznikiem... ?
Proszę o porady i sugestie.
Pzdr |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-09-2015, 08:13
|
|
|
Trzeba zrobić przegląd wiązki od stacyjki do rozrusznika, łacznie z kostką stacyjki, jeżeli bedzie dobrze, profilaktycznie sprawdzić głowne przewody masowe i pradowe w komorze silnika, zdemontowac rozrusznik i oddać do regeneracji |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Piotrek_Opole
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,3 benzyna. 2001 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: 08-10-2015, 21:23
|
|
|
Winowajcą okazał się rozrusznik.
Został wymieniony - problem zniknął...
Dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
landzio [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2015, 19:44
|
|
|
problem chyba rozwiazany bo ponad 2 tygodnie jezdze i jest dobrze wymienona listwa wtryskowa a winowajca byl chba zawor bezpieczenstwa na koncu listwy |
|
|
|
 |
|
|