Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Did nie chce odpalic
Autor Wiadomość
landzio
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2015, 20:12   Did nie chce odpalic

Witam forumowiczów mam problem z moim miśkiem.Sytuacja wygląda następująco.
Wsiadam rano do auta odpalam i jadę np. do przedszkola z dzieciakiem ok 4 km. Gasze po wyjściu odpalam jest git. po czym jadę na zakupy gaszę pod sklepem wracam kręcę i nie chce zapalić. Za pierwszym razem odpalił po dłuższym kręceniu później spokój ok 3 tyg. Sytuacja się powtarza pomaga podpompowanie gruszka przy filtrze paliwa- odpala i spokój ok 3 tyg. Powtórka jeszcze kilka razy coraz częściej i kolejno pomaga albo zbieg okoliczności. Odkręcenie rury która idzie do przepustnicy , odpięcie czujnika na pompie paliwa i wpięcie ale nie zawodne jest psikniecie placka do dolotu powietrza i odpala od strzała i chodzi bez problemu np 3 tyg. Zimny odpala zawsze bez problemu. Wykluczam cofanie paliwa bo nie ważne jak stoi po nocy zawsze zapali i jak ostygnie tez zapali bez niczego. Komputer nic nie wykazuje. założony nowy czujnik na pompie następny podejrzany czujnik ciśnienia na listwie .
A WASZE JAKIE PROPOZYCJE CZEKAM NA POMYSŁY
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2015, 20:18   

Kontrola live data na kompie oraz sprawdzenie wtryskiwaczy na przelewie, jedne z prostszych rzeczy a może coś podpowiedzieć.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
landzio
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2015, 18:47   

Wtryski robione wszystkie 2 lata temu pompa w tamtym roku.
ale jest nowa wskazówka znowu nie chciał odpalić po przejechaniu kilku km i zdjąłem wężyk z zaworu bezpieczeństwa znajdującego sie na listwie wtryskowej i na zdjętym wężyku odpalił od strzała paliwo lalo się z niego ciurkiem (z zaworu na odpalonym silniku) wiec szybko zalodzeniem z powrotem. i późnej odpalał normalnie cały czas. co wy na to????
Swoja droga ciekawe czy to znowu nie zbieg okoliczności. jeżeli taka operacja pomoże następnym razem to może oznaczać walnięty ten zawór.
 
 
Piotrek_Opole 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1,3 benzyna. 2001 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Opole
Wysłany: 26-09-2015, 22:11   

Witam.

Podepnę się pod temat.
W moim przypadku wygląda to tak, że wkładam kluczyk do stacyjki przekręcam w pozycję ON, następuje rewizja kontrolek, itd, przekręcam w pozycję zapłon.. no i właśnie nic!
Słychać tylko bzyczenie pompy paliwa, i tyle, rozrusznik nie kręci, kontrolki nie przygasają (co raczej wyklucza aku), nie wywala mi też kontrolki CE.
Wyjęcie kluczyka i ponowne włożenie nic nie daje. Odpala dopiero "na pych".
Generalnie auto odpala normalnie, ale raz na jakiś czas pojawia się ten problem.
Zaczęło się na początku miesiąca, wystąpiło już ze 3 - 4 razy, zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku.
Auto podpinałem do laptopa przez złącze ODB - nie ma żadnych błędów.
Czyżby jakiś problem z rozrusznikiem... ?

Proszę o porady i sugestie.
Pzdr
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-09-2015, 08:13   

Trzeba zrobić przegląd wiązki od stacyjki do rozrusznika, łacznie z kostką stacyjki, jeżeli bedzie dobrze, profilaktycznie sprawdzić głowne przewody masowe i pradowe w komorze silnika, zdemontowac rozrusznik i oddać do regeneracji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Piotrek_Opole 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1,3 benzyna. 2001 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 20
Skąd: Opole
Wysłany: 08-10-2015, 21:23   

Winowajcą okazał się rozrusznik.
Został wymieniony - problem zniknął... :)
Dzięki za pomoc.
 
 
landzio
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2015, 19:44   

problem chyba rozwiazany bo ponad 2 tygodnie jezdze i jest dobrze wymienona listwa wtryskowa a winowajca byl chba zawor bezpieczenstwa na koncu listwy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.